AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #1 Skrevet 17. september 2021 Hei! Jeg er førstegangsgravid og begynner nå å kjenne på behovet for å ligge mer behagelig på nattestid:) I den forbindelse har jeg kommet over ammeputene fra bbhugme som virker helt fantastiske. Jeg har dog være mye frem og tilbake på hvorvidt jeg skal kjøpe puten ny eller brukt? Ikke fordi jeg synes det er ekkelt å kjøpe den brukt (trekket kan vaskes, så akkurat det kan jeg fint leve med), men mer med tanke på hvor lenge puten holder seg "som ny"? Etter en hel graviditet med mye bruk, vil dere si at puten har holdt seg godt? Jeg fant puten (den store) til salgs her i nærområdet til 350 kr, noe som er langt billigere enn både ny (ser de kan koste helt opp mot 1699!) og de fleste andre brukte, så føler jeg bør slå til her. Hun har lagt ut bilde av puten som hun selv selger, og den ser i hvert fall helt "normal" ut. Dere som har denne puten selv - holder de seg godt over lenger tid, eller er det verdt å kjøpe en helt ny med tanke på kvaliteten? Anonymkode: d7a32...cdc
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #2 Skrevet 17. september 2021 Jeg har hatt min i fire år og to graviditeter og den er jo like god å sove med og ser ut som ny. Etter to barseltider har den jo nok fått mer enn nok av melk, gulp, tiss og bæsj på seg også, yttertrekket er blitt vaska mange ganger. Anonymkode: 88d94...ad9 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #3 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har hatt min i fire år og to graviditeter og den er jo like god å sove med og ser ut som ny. Etter to barseltider har den jo nok fått mer enn nok av melk, gulp, tiss og bæsj på seg også, yttertrekket er blitt vaska mange ganger. Anonymkode: 88d94...ad9 Takk for svar! Det høres jo veldig lovende ut, tror jeg skal gå for den da altså I verste fall er det ikke akkurat snakk om å tape den store pengesummen. Anonymkode: d7a32...cdc
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #4 Skrevet 17. september 2021 Har akkurat kjøpt en slik stor pute selv på Finn.no. Venter på å få den i posten, og tenkte på det samme som du lurer på. Nå lover det jo godt for at puten er i god stand, da den såg fin ut på bilder og selger opplyser om at den er pent brukt 😊 Anonymkode: dc48b...751
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #5 Skrevet 17. september 2021 Jeg har hatt min gjennom to graviditeter (brukte den aldri som ammepute da den er enormt stor) og den har holdt seg like fint Anonymkode: dd0f2...76f
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #6 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har akkurat kjøpt en slik stor pute selv på Finn.no. Venter på å få den i posten, og tenkte på det samme som du lurer på. Nå lover det jo godt for at puten er i god stand, da den såg fin ut på bilder og selger opplyser om at den er pent brukt 😊 Anonymkode: dc48b...751 Ja, vi får krysse fingrene for det 😄 Ga akkurat beskjed til selgeren på Finn at jeg er interessert i å kjøpe puten, så håper jeg får den og at den er i fin form. Gleder meg til å kunne sove med den! AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har hatt min gjennom to graviditeter (brukte den aldri som ammepute da den er enormt stor) og den har holdt seg like fint Anonymkode: dd0f2...76f Så godt å lese, virker som et veldig bra produkt av god kvalitet! Anonymkode: d7a32...cdc
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #7 Skrevet 17. september 2021 Bare vær sikker på at det er den store puten hun selger, og ikke den lille som hovedsaklig er en ammepute og ikke gravid pute. Anonymkode: bb047...7af 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #8 Skrevet 17. september 2021 Jeg kjøpte min brukt, og jeg var stor fornøyd. Solgte den også videre, hun var også fornøyd. Anonymkode: 0cb2d...bfe
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #9 Skrevet 17. september 2021 Søsteren min og jeg har delt en, brukt den gjennom to graviditeter og barselstider begge to ☺️ God som ny vil jeg si! Anonymkode: 4a9f2...f82
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #10 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Bare vær sikker på at det er den store puten hun selger, og ikke den lille som hovedsaklig er en ammepute og ikke gravid pute. Anonymkode: bb047...7af Det så ut som den lange utfra bildene hun hadde lagt ut av puten, og hun svarte at hun antok at det var den store da jeg spurte om det Hun visste ikke at fantes flere størrelser og det var kun et alternativ da hun kjøpte den. Den kostet 1200,- ny, så virker sannsynlig at det er den store. AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg kjøpte min brukt, og jeg var stor fornøyd. Solgte den også videre, hun var også fornøyd. Anonymkode: 0cb2d...bfe Så godt å høre! 😄 Anonymkode: d7a32...cdc
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #11 Skrevet 17. september 2021 Min ble ikke brukt til amming, men har hatt den i 3-4 år. Ikke like fast i fisken fortsatt, men jeg har brukt den helt ekstremt mye. Anonymkode: 1f4cd...c73
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #12 Skrevet 17. september 2021 Jeg kjøpte brukt, og kjøpte nytt trekk på den for å kunne bytte ved vask. Så at det andre var blitt ganske nuppete, men ellers vil jeg si at både pute og trekk er veldig holdbart. 😊 Anonymkode: 37844...a18
selma89 Skrevet 17. september 2021 #13 Skrevet 17. september 2021 Jeg kjøpte brukt på finn, og stoffet på trekket har blitt litt nuppete og fått noen små hull, men innmaten er helt fin og jeg har vurdert å kjøpe nytt trekk - hvis det blir slik at jeg bruker den også til mating 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #14 Skrevet 17. september 2021 Solgte selv min på Finn for litt siden. Hadde da hatt den i 3 år, og den har vært like god hele tiden Anonymkode: 5d3b6...610
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #15 Skrevet 17. september 2021 Så godt å høre at dere har gode erfaringer med puten!🤩 Hun jeg skulle kjøpe den av på Finn ombestemte seg og ville ikke selge den allikevel… Fant heldigvis en ny en som jeg håper å få kjøpe🤗 Anonymkode: d7a32...cdc
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #16 Skrevet 17. september 2021 Bbhugme er verdt hver eneste krone! Selv kjøpte jeg ny fordi jeg ikke helt greide tanken på at en annen har lagt med den mellom bena, svettet osv. Men har flere venninner som har kjøpt brukt og de er kjempefornøyde! Anonymkode: 579a6...3c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå