Gå til innhold

Oppussingsprosjekt


Gjest Anneli

Anbefalte innlegg

Hei, nå har jeg sett meg lei på den bleike kjedelige gulfargen på soverommet. Vil ha forandringer, men har dessverre ikke så mye penger å ta av. Forandringene må derfor skje med enkle midler, litt maling, nye gardiner, sengeteppe etc... Det er snakk om et østvendt rom som er ganske mørkt. Vil ikke ha helt hvitt heller. Noen som kan anbefale noen farger? Alle tips tas i mot med stor takknemlighet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nettopp pussa opp soverommet, malte det i cafe latte oppe og marrakesh nede og satte opp ei list midt på veggen som jeg også malte i marrakesh. Ble utrolig koselig der inne nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forslaget. :) Har faktisk brukt caffe latte fargen på kjøkkenet, den er veldig fin, men kunne tenke meg noe annet på soverommet - litt mer farge tror jeg. Andre som har noen gode forslag? Blir blå -og grønntoner veldig kaldt i et østvendt rom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter seg at lillatoner er bra i nordvendte rom. Det testet vi på barnerommet tidligere. En lyslys lillafarge, fantastisk farge faktisk. Og jeg som ikke en gang liker lilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst og male soverommet vårt jeg også - har Lys toscana nå. Vil ha brune vegger jeg nå faktisk.............så det så...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det heter seg at lillatoner er bra i nordvendte rom. Det testet vi på barnerommet tidligere. En lyslys lillafarge, fantastisk farge faktisk. Og jeg som ikke en gang liker lilla.

Litt skeptisk til lilla jeg også. Men husker du hva lillafarge het? Er det noen nettside jeg kan se den på?

Endret av Silmariën
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en farge som heter Dis. Den er helt lys. Heller mot det grå. Og den har et lite skjær av lilla i seg. Den er bare rålekker. Datteren min har den på soverommet sitt. Til fargen passer det godt med sort, kirsebærfarget treverk og detaljer i mørk lilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det var det den het ja. Tror det var Butinox jeg kjøpte, dette var et par år siden. Fargen begynte i hvertfall på D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...