AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #1 Skrevet 17. september 2021 Kan man merke om en mann er sterilisert? Anonymkode: 1d6fd...044
~Tor~ Skrevet 17. september 2021 #3 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan man merke om en mann er sterilisert? Anonymkode: 1d6fd...044 Kan ikke merke noe på utløsningen, men jeg kan kjenne på siden av penis de avkuttede sædlederne. Kanskje ikke veldig lett å kjenne forskjell om du ikke er rutinert. Hva med å spørre?
andy capp Skrevet 17. september 2021 #4 Skrevet 17. september 2021 ~Tor~ skrev (6 minutter siden): Kan ikke merke noe på utløsningen, men jeg kan kjenne på siden av penis de avkuttede sædlederne. Kanskje ikke veldig lett å kjenne forskjell om du ikke er rutinert. Hva med å spørre? Sædlederne kuttes ikke i penis.... Du kan kanskje se noen små arr/fordypninger på pungen. En på hver side, litt høyt ippe, alt etter hvordan operasjonssåret har grodd.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #5 Skrevet 17. september 2021 Jo, det kan kjennes små knuter der inne, men jeg vil heller si at det er mer på siden av pungen. Anonymkode: 0808c...927 1
Fioljenta Skrevet 17. september 2021 #6 Skrevet 17. september 2021 Jeg merker en liten knute i pungen, men ingenting på penis og ingenting på sæden. (Altså, det er jo ikke sæd som kommer ut lengre, men jeg merker ikke forskjell.)
~Tor~ Skrevet 17. september 2021 #7 Skrevet 17. september 2021 andy capp skrev (15 timer siden): Sædlederne kuttes ikke i penis.... Du kan kanskje se noen små arr/fordypninger på pungen. En på hver side, litt høyt ippe, alt etter hvordan operasjonssåret har grodd. Hallo i luken. Hvem skrev i penis? Jeg er sterilisert og vet veldig godt hvor de er kuttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå