AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #1 Skrevet 16. september 2021 Han har sagt at han bare vil ha sex. Ikke noe forhold. Vi har ikke hatt sex. Allikevel har jeg håpt/trodd han likte meg. Sannheten er vel bare at han har håpt på fitte og det var det jeg er for han? Har jeg vært naiv og dum? Anonymkode: 1c8cf...27b 1
Silva Pluvialis Skrevet 16. september 2021 #2 Skrevet 16. september 2021 Jeg skjønner at du er såret, men samtidig har han vært ærlig på hva han er ute etter. Mye bedre at han sier det nå enn at han forsvinner etter dere har hatt sex. Da må man i alle fall føle seg brukt. Han har vært ærlig, men skjønner absolutt at det gjør vondt. Det er vondt med kjærlighet som ikke er gjengjeldt. 4
Bamseklemmer Skrevet 17. september 2021 #3 Skrevet 17. september 2021 Noen menn vil ha sex først for å se om det er noe håp at et forhold vil fungere, og noen kvinner vil ha forhold først i håp at sexen fungerer... Så jeg skjønner ikke hvorfor du heller går etter en mann som vil ha forhold? Hvis du nå skulle ha sex med han, har du heller ingen klagerett hvis det går galt. Forsikringen din gjelder ikke for skadedyr🤭 1
MuffinStud Skrevet 17. september 2021 #4 Skrevet 17. september 2021 Ikke naiv og dum for å ønske forhold. Men: På meg virker det som om du har nok informasjon til å skjønne at det du ser i han kommer fra deg selv. Det er din fantasering/romantisering av han. Hvis du mener at ditt ønske om forhold er moralsk høyere enn hans ønske om sex og at derfor du kan spille på skyldfølelse, pliktfølelse el og manipulere frem et forhold eller tvinge frem en "modning" som vil få han til å innse at han "dypt inne egentlig ønsker et forhold", så kan det nok hende at du er litt naiv ja. Personlig synes jeg det virker som om det gode du har inne i deg er bortkastet på han, men slikt styrer vi ikke. Og jeg kjenner han ikke, så jeg vet jo ikke hva det er ved han som får deg til å tro at han og du har en god fremtid sammen i et parforhold. 5 hours ago, Bamseklemmer said: Noen menn vil ha sex først for å se om det er noe håp at et forhold vil fungere, Tror ikke de innleder med "jeg er kun interessert i sexen". 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #5 Skrevet 17. september 2021 Skjønner ikke helt hovedinnlegget. Dere har alstå ikke et forhold, og ikke hatt sex. Hva har dere? Hva har dere gjort og sagt for at du skal være såret allerede nå? Anonymkode: ffdda...2ac 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #6 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han har sagt at han bare vil ha sex. Ikke noe forhold. Vi har ikke hatt sex. Allikevel har jeg håpt/trodd han likte meg. Sannheten er vel bare at han har håpt på fitte og det var det jeg er for han? Har jeg vært naiv og dum? Anonymkode: 1c8cf...27b Jeg tror man skal være godt over gjennomsnittet intelligent for å forstå hva som er saken. Han sier: Jeg vil ha sex Dere er ikke i noe forhold Dere har ikke hatt sex Du håper han liker deg Du spekulerer i om han kun vil ha underlivet ditt. Dette gir ingen mening, i hele tatt. Anonymkode: 2cc9c...b2c
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #7 Skrevet 17. september 2021 Så bra at han er ærlig! Du skriver at dere ikke har ligget sammen, så hvordan kan du ha vært dum og naiv? Det er jo helt naturlig å håpe. Anonymkode: 22c8e...6fd 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #8 Skrevet 17. september 2021 Jeg har også en frier ,som ikke vil ha forhold,kun mulig sex ( vi har rota litt,men ikke samleie) . Han er veldig på med meldinger og tlf. Sjalu om jeg har interesse for andre . Ikke kjæresteforhold, - mer friends with benefits. Hvilket han VET jeg ikke er interessert i . Jeg er heller ikke interessert i ham som kjæreste, da han tidlig viste sine sanne farger. Likevel er han PÅ ! Er glad i ham ( kjent ham i maaange år) ., men gidder ikke innlede eller bruke energien min på en slik mann. Jeg er verdt mye mer 🙂 Anonymkode: 5b8b5...d5a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå