Gå til innhold

Burde vært tillatt å ha avrunking som yrke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ikke? Er du heterofil mann, hvorfor ikke kunne kjøpe en avrunking? 

Kvinnen som utfører dette, kan være fullt påkledd og bruke hansker. Man kan vel ikke si hun har sex med vedkommende? Eller han hvis det er homofile. 

Tenk på alle ensomme menn, handikappede etc som kunne fått en kjærkommen utløsning. I stedet for å bli mentale vrak. Men moralistene vil vel skrike av skrekk, slik kan man jo ikke tillate.. 

Anonymkode: df2ca...b42

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor ikke? Er du heterofil mann, hvorfor ikke kunne kjøpe en avrunking? 

Kvinnen som utfører dette, kan være fullt påkledd og bruke hansker. Man kan vel ikke si hun har sex med vedkommende? Eller han hvis det er homofile. 

Tenk på alle ensomme menn, handikappede etc som kunne fått en kjærkommen utløsning. I stedet for å bli mentale vrak. Men moralistene vil vel skrike av skrekk, slik kan man jo ikke tillate.. 

Hei Jeg har hatt ei ung jente 24 år som vil se meg ronke å komme på skype, mens hun er på kledd ronker jeg naken for henne, flere ganger i uken ,har holdt på i to år nå. Det er jo en måte å bli tømt på da.

Anonymkode: df2ca...b42

Skrevet

Kan ikke du stille opp da, du som jar så høye tanker om denne ideen?

Anonymkode: ffe88...024

• Liker 17
Skrevet

Ho,ho, jo helt i orden for meg..ser ikke for meg å benytte denne tjenesten for ofte da...for det første er runking best når en tar saken i egne hender..🙈..og jeg tror neppe det blir noen høydare med en ukjent gammel kvinne med engangshansker fra Biltema og AFP...😂😂

Skrevet

Vet Danmark har noen som på en eller anna måte hjelper funksjonshemma med deres seksualitet, men tvilsomt om det blir gjort slik som trådstarter skisserer.

Anonymkode: fe83f...ba7

• Liker 1
Skrevet
ABM skrev (7 minutter siden):

Ho,ho, jo helt i orden for meg..ser ikke for meg å benytte denne tjenesten for ofte da...for det første er runking best når en tar saken i egne hender..🙈..og jeg tror neppe det blir noen høydare med en ukjent gammel kvinne med engangshansker fra Biltema og AFP...😂😂

He he ja ser den,men det virket greit å ronke for jente,hun ble kåt og jeg fikk tømt meg, dette fungerte fint, ronket i et glass og hun ville se på hvor stor ladningen ble hver gang.

Skrevet (endret)

Dette er jo enhver Tesla-eiers drøm, å stikke snoppen i en vegg for å bli tilfredstilt😂

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 4
Skrevet

Du mener å legalisere prostitusjon?

• Liker 3
Skrevet

Husker jeg leste en artikkel om dette for mange år siden og kunne egentlig ikke forstå hvordan denne praksisen var lovlig.

https://www.kk.no/livstil/ville-du-latt-deg-massere-der-nede/67864819

Alt som involverer kjønnsorganet er prostitusjon spør du meg.  Det ville nok blitt bannlyst hvis artikkelforfatteren var en mann som fikk seg en runk for mannlig seksualitet blir sett ned på og må kontrolleres for enhver pris.

Anonymkode: c4acf...4d0

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer mest på hva dette yrket skal kalles? En avrunker? Håndfører? Hand(y)-woman? Håndjager?

Anonymkode: 41778...f0c

• Liker 2
Skrevet

For min del er det litt vanskelig å se at å onanere noen mot betaling i seg selv skulle være så ille at det må forbys. For mange vil det kanskje oppleves enda mer ubehagelig og vaske gamle og syke nedentil. Det viktigste argumentet jeg kan se må være at det kan flytte grenser og gjøre andre tjenester mer tilgjengelige, men det spørs hvor stor den effekten vil være. Mange steder er det jo allerede et enormt antall "massasjesteder" som virker å være av heller luguber art.

For øvrig interessant at en kan betale noen for å onanere en gris for avlsformål, mens i det øyeblikket en betaler et menneske for å onanere noen for nytelse er det ulovlig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Husker jeg leste en artikkel om dette for mange år siden og kunne egentlig ikke forstå hvordan denne praksisen var lovlig.

https://www.kk.no/livstil/ville-du-latt-deg-massere-der-nede/67864819

Alt som involverer kjønnsorganet er prostitusjon spør du meg.  Det ville nok blitt bannlyst hvis artikkelforfatteren var en mann som fikk seg en runk for mannlig seksualitet blir sett ned på og må kontrolleres for enhver pris.

Mannlig seksualitet inkluderer ikke kjøp av sex.

Anonymkode: 0edfe...5c3

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så edelt av TS å tenke på handicappedes situasjon kl 01 om natta. Dette var nok en av mange tråder som han lagde. Det var bare tilfeldig at vi kun ser avrunkingstråden siden vi er på seksualitetsforumet. Det ligger nok et lengre innspill om universell utforming av offentlige bygg, trafikkdirektiver for merking for svaksynte, nøkkeltall i hjemmesykepleien, fremkommelighet som fotgjenger og pasienttaxi for uføre som skal til fysioterapi for å lette på et kronisk smertebilde selv om det koster samfunnet litt. 
Eller skal vi ta en råsjanse og gjette på at det var akkurat på dette egne punktet hvor det var opportunt for TS å tale "de handicappedes sak"? Jeg tror jeg med hånda på hjertet kan si deg at hvis det offentlige la opp til at handicappede skulle avrunkes en time, så hadde de mye heller sett at hjemmesykepleieren hadde hatt en time ekstra til å bare sitte ned og prate.

"Ensomme menn"..... Du blir ikke mindre ensom av en avrunking. Tror du veien til mindre ensomhet er å bygge opp under forestillingen å være berettiget tilgang på kvinne(r) og at dersom du er uten en beleilig kvinne for hånden, så er det et problem noen har ansvar for å fikse?

Endret av MuffinStud
  • Liker 6
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Mannlig seksualitet inkluderer ikke kjøp av sex.

Anonymkode: 0edfe...5c3

For enkelte gjør det nettopp det, mange som aldri får ta på en dame engang igjennom hele livet. Er ikke en av de selv,  men kan forestille meg at å gå hele livet uten intimitet er ganske jævlig. Det er ett av våre sterkeste instinkter, egentlig hele grunnen for vår eksistens. (reprodusere)

Spar meg for den moralske pekefingeren din var vel egentlig budskapet mitt. Du er sikkert kvinne og har køsystem for gutta som dilter etter deg 😂

• Liker 1
Gjest laPistola
Skrevet

For handikappede , som ikke klarer og gjøre det selv, burde det helt klart vært lov, samme opplegg som i Danmark. 

Gjest På druen
Skrevet

Regn med besøk fra Berit på 60 i sykepleieruniform komme for å gi deg en runk da. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kan ikke du stille opp da, du som jar så høye tanker om denne ideen?

Anonymkode: ffe88...024

Helt ærlig: Som heterofil mann tror jeg ikke jeg ville hatt noe spesielt imot det på den måten TS beskriver. Forutsatt at det var en del av jobben som sykepleier, normalisert og akseptert. 

Det ville nok vært rart i starten, men jeg kan ikke se for meg at ville tatt skade av det, sånn som jeg kjenner meg selv. 

Det kommer aldri til å bli innført i Norge uansett. Umulig å lage en lov som skiller dette fra annen prostitusjon. 

Anonymkode: 1d5db...557

Skrevet

Er det ikke dette som skjer på tantramasasje da? Bare å oppsøke de som driver med det. Så får du det du er ute etter. 

Skrevet

Bønder kan leie inn avløsere for å få avlastning, så hvorfor kan ikke en kone leie inn en avrunker når hun er sliten eller har hodepine?

Anonymkode: cd140...5be

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...