AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #1 Skrevet 16. september 2021 I de første 3 ukene etter fødsel fikk jeg ofte ganske sterke smerter nedover baksiden av låret pga epiduralen. Jeg ringte føden for å forhøre meg, og fikk til svar «får håpe det går over». Det gjorde det heldigvis, men nå, 6 mnd etter fødsel er det tilbake. Heldigvis ikke like smertefullt, men veldig ubehagelig. Noen som har erfaringer på dette omerådet? Anonymkode: 0e884...58c
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 Er du sikker på at de strålingene skyldes epiduralen? Jeg opplevde strålinger langs låret både før og etter fødsel. Hos meg tror jeg at det var en nerve i klem. Det her heldigvis forsvunnet av seg selv, men jeg fikk en del tilbakefall lenge etter fødsel og. Nå kan jeg ikke huske sist jeg kjente strålinger, og jeg tror oppriktig at der er trening og uttøying som er årsaken til det. Håper du og blir bedre! Gratulerer med baby! 😊 Anonymkode: 4d9fd...92d 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 Slike smerter kan og være isjias. Anonymkode: cace8...1ab 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #4 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Er du sikker på at de strålingene skyldes epiduralen? Jeg opplevde strålinger langs låret både før og etter fødsel. Hos meg tror jeg at det var en nerve i klem. Det her heldigvis forsvunnet av seg selv, men jeg fikk en del tilbakefall lenge etter fødsel og. Nå kan jeg ikke huske sist jeg kjente strålinger, og jeg tror oppriktig at der er trening og uttøying som er årsaken til det. Håper du og blir bedre! Gratulerer med baby! 😊 Anonymkode: 4d9fd...92d Takk for svar nei, jeg vet jo ikke det med sikkerhet, men det kom rett etter fødsel. Kjente det masse på barselavdelingen og da sa de at det ikke var unormalt etter en epidural.. så fortsatte det som nevnt litt sånn sporadisk de første ukene hjemme. Og kom tilbake i mildere grad nå Kan jo hende det er en nerve i klem, men det må ha skjedd under fødsel isåfall.. ts Anonymkode: 0e884...58c
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #5 Skrevet 18. september 2021 Når de satt epidural på meg så bommet de og traff en nerve som går ned i foten, det resulterte i at jeg sparket sykepleieren som holdt meg rett i ballene🙈 hadde vondt i foten en stund etter det, men det gikk greit over etter noen uker😅 håper sykepleieren klarte seg 🙈😬😅🙈 Anonymkode: 548b4...7b0
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #6 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når de satt epidural på meg så bommet de og traff en nerve som går ned i foten, det resulterte i at jeg sparket sykepleieren som holdt meg rett i ballene🙈 hadde vondt i foten en stund etter det, men det gikk greit over etter noen uker😅 håper sykepleieren klarte seg 🙈😬😅🙈 Anonymkode: 548b4...7b0 Ok. TS: høres ikke ut som at det har noe med epiduralen å gjøre egentlig Anonymkode: 9d7e8...6b3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #7 Skrevet 18. september 2021 https://nhi.no/sykdommer/muskelskjelett/bekken-hofte-lar/piriformissyndromet/ Høres kjent ut? Jeg har dette, 6 mnd etter keisersnitt med både epidural og spinalbedøvelse 😅 Anonymkode: 81150...e33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå