AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #1 Skrevet 16. september 2021 Hva velger dere som har barn over 12 år? Anonymkode: 2ddbe...140
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #2 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva velger dere som har barn over 12 år? Anonymkode: 2ddbe...140 Jeg syns helt ærlig at valget var veldig veldig vanskelig. Men valgte å vaksinere 13åringer da h*n selv ville det og vi har snakket og lest om det. Og de fleste i klassen skulle vaksinere seg og. Det har vært lange lange køer på vaksinehallene så det føltes jo bedre og. Anonymkode: 42416...0f7
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #3 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg syns helt ærlig at valget var veldig veldig vanskelig. Men valgte å vaksinere 13åringer da h*n selv ville det og vi har snakket og lest om det. Og de fleste i klassen skulle vaksinere seg og. Det har vært lange lange køer på vaksinehallene så det føltes jo bedre og. Anonymkode: 42416...0f7 Hm…. Enig… Veldig vanskelig Blir så forvirret… FHI gikk jo først ut å sa at de ikke anbefalte barn det…. Anonymkode: 2ddbe...140
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #4 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hm…. Enig… Veldig vanskelig Blir så forvirret… FHI gikk jo først ut å sa at de ikke anbefalte barn det…. Anonymkode: 2ddbe...140 De anbefalte det ikke fordi de ikke hadde forskning på det. De hadde ikke lov å anbefal vaksinering av barn fordi det ikke var drøftet og FHI enda ikke hadde tatt stilling til det, det betyr ikke det samme som at de frarådeT vaksinering, de kunne bare ikke gå it med en klar anbefaling om det. min 12 åring skal selvfølgelig vaksinere seg Anonymkode: 60385...e93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå