AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #1 Skrevet 16. september 2021 Til blods, er så skamfull. Tannlegen ble kjempe sint og skjelte ut jenta mi som begynte å gråte. Mener jeg må betale ekstra gebyr på grunn av dette Noen som har opplevd lignende? Jeg spurte dattera mi om hvorfor hun gjorde det. Hun svarte at det var vondt da han kjente på tennene hennes på den spisse skarpe instrumentet Anonymkode: 67d0f...f5e
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #2 Skrevet 16. september 2021 Troll, barn betaler ikke hos tannlegen. Anonymkode: f0085...bfc 26
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #4 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Troll, barn betaler ikke hos tannlegen. Anonymkode: f0085...bfc Skade gebyr! Les mellom linjene 🤦♀️ Anonymkode: 67d0f...f5e
solmåneogstjerner Skrevet 16. september 2021 #5 Skrevet 16. september 2021 Dette skjedde jo ikke som beskrevet, og det vet du jo 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #6 Skrevet 16. september 2021 You go girl! 😄 Tannlegen fortjente det sikkert. Anonymkode: 7a675...543 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #7 Skrevet 16. september 2021 Haha dette kan ikke stemme. Skal man ta betalt gebyr eller ekstra i barnehagen om barnet slår eller biter en ansatt? Dette tenker jeg er noe som kommer med når man jobber med små barn/barn uansett hvilken jobb Anonymkode: 997e7...d25 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #8 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha dette kan ikke stemme. Skal man ta betalt gebyr eller ekstra i barnehagen om barnet slår eller biter en ansatt? Dette tenker jeg er noe som kommer med når man jobber med små barn/barn uansett hvilken jobb Anonymkode: 997e7...d25 Var jo tannlegen som sa dette. Ikke jeg. Han brølte det jo ut foran oss... Kansje det var en glipp bare? Anonymkode: 67d0f...f5e
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #9 Skrevet 16. september 2021 Herlig 😂 Anonymkode: 094df...56a
Silva Pluvialis Skrevet 16. september 2021 #10 Skrevet 16. september 2021 Dårlig av tannlegen å skjelle ut et barn på en slik måte. Han burde bitt det i seg (bokstavelig talt). Send klage.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #11 Skrevet 16. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Herlig 😂 Anonymkode: 094df...56a Hvordan i all verden er det herlig? Gitt at dette faktisk skjedde (tviler...) så må faktisk denne jenta få tydelig beskjed om dette var veldig ugreit. Ikke nødvendig å kjefte. Ikke at jeg tror det er første gang et barn biter tannlegen i fingeren, det er en risiko ved å putte fingeren nært tennene deres. Her var det derimot snakk om å bite til blods, da har hun bitt skikkelig og med vilje, ikke bare fordi hun skvatt eller noe. Det med skadegebyr kan jeg ikke noe om, men jeg hadde betalt. Og snakka skikkelig med ungen min. Anonymkode: df912...8be 4
Minya Skrevet 17. september 2021 #12 Skrevet 17. september 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Troll, barn betaler ikke hos tannlegen. Anonymkode: f0085...bfc Går du til privat tannlege, så betaler barn også. Det er kun kommunale tannleger som er medlem av den refusjonsordningen. 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #13 Skrevet 17. september 2021 Jeg tror ikke noe på at det ligger inne et «Bitt tannlegen til blods»-gebyr. Du dro den for langt der og mistet troverdigheten. Anonymkode: 01e77...f5c 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #14 Skrevet 17. september 2021 Minya skrev (2 timer siden): Går du til privat tannlege, så betaler barn også. Det er kun kommunale tannleger som er medlem av den refusjonsordningen. Tannlegene er ikke kommunale. Anonymkode: d4b29...858 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #15 Skrevet 17. september 2021 Tviler på at dere må betale noe altså, og tannlegen burde ikke kjefte (hvis dette faktsik er reelt da). Er nok ganske mange barn som gjør det Jeg husker forøvrig at jeg selv beit og sparka tannlegen en gang da jeg var liten. Sikkert rundt samme alder eller litt eldre. Skulle trekke ei tann som hadde dødd etter dunk, og jeg var livredd. Beit han i fingen og sparka han i magen. Kom meg ikke ut uansett... fikk premie både av tannlegen og mamma etterpå uansett😂 Anonymkode: 7b5fb...a4d 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #16 Skrevet 17. september 2021 Jeg beit tannlegen selv når jeg var liten. Jeg gjorde det fordi jeg var livredd. Var redd menn en periode. Da moren min byttet til kvinnelig tannlege så bet jeg ikke mer. Anonymkode: 19316...1b3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #17 Skrevet 17. september 2021 Minya skrev (4 timer siden): Går du til privat tannlege, så betaler barn også. Det er kun kommunale tannleger som er medlem av den refusjonsordningen. Det stemmer vel ikke. Jeg har en sykdom på den såkalte A-listen og får derfor dekt nødvendig tannbehandling. Hos normale private tannleger får jeg dermed dekt nært opp mot alt. Anonymkode: f6a95...c6b 1
Million Skrevet 17. september 2021 #18 Skrevet 17. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Tannlegene er ikke kommunale. Anonymkode: d4b29...858 Jo, det er kommunale tannleger for barn opptil 18 år. Tidligere gikk sønnen min til offentlig kommunal tannlege der vi bodde før, en annen kommune enn nå. Så flyttet vi til ny kommune, Oslo, og så gikk han til kommunal tannlege her også. Sønnen min gikk til kommunal tannlege her vi bor de første par årene vi bodde her, inntil han ble for gammel. Og tannlegens info som jeg fant, sto på Oslo kommunes nettsider og det var tydelig opplyst at det er kommunal tannlege for barn. REDIGERT; dobbeltsjekket nå, og ja, det er Oslo kommune offentlig tannlege han gikk til, og epostadressen er også med "Oslo kommune" i. https://www.oslo.kommune.no/helse-og-omsorg/helsetjenester/tannhelse-og-tannlege/hvem-far-gratis-tannbehandling/ Endret 17. september 2021 av Million
solmåneogstjerner Skrevet 17. september 2021 #19 Skrevet 17. september 2021 Million skrev (1 time siden): Jo, det er kommunale tannleger for barn opptil 18 år. Tidligere gikk sønnen min til offentlig kommunal tannlege der vi bodde før, en annen kommune enn nå. Så flyttet vi til ny kommune, Oslo, og så gikk han til kommunal tannlege her også. Sønnen min gikk til kommunal tannlege her vi bor de første par årene vi bodde her, inntil han ble for gammel. Og tannlegens info som jeg fant, sto på Oslo kommunes nettsider og det var tydelig opplyst at det er kommunal tannlege for barn. REDIGERT; dobbeltsjekket nå, og ja, det er Oslo kommune offentlig tannlege han gikk til, og epostadressen er også med "Oslo kommune" i. https://www.oslo.kommune.no/helse-og-omsorg/helsetjenester/tannhelse-og-tannlege/hvem-far-gratis-tannbehandling/ Nå er det litt spesielt i Oslo, siden de er både kommune og fylkeskommune i samme sleng. Men det er fylkeskommunene som er ansvarlige for den offentlige tannhelsetjenesten. 😊 1
Gjest Gullhår1 Skrevet 17. september 2021 #20 Skrevet 17. september 2021 Garantert ikke første gang eller siste gang det skjer en tannlege😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå