AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #1 Skrevet 16. september 2021 Kan man snakke med sjefen om at man sliter med å jobbe turnus og har et ønske om å endre til å jobbe mest mulig dag? Eller er det noe man bare ikke gjør? Jeg er generelt veldig lei jobben og leter desperat etter noe annet å gjøre, men jeg står på stedet hvil. Jeg hater å jobbe turnus og jeg takler det snart ikke mer. Gruer meg i flere dager før. Har ikke noe problem med å jobbe helger, det er kveldsvakter jeg sliter med. Anonymkode: 5ac35...250
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #2 Skrevet 16. september 2021 Ja, det mener jeg. Det kan jo være noen liker nattevakter (får bedre betalt/jobbe mindre gor samme lønn?), har iaf venninner som foretrekker det. Og da er det jo greit å vite at noen vil ha mer dagtid. Skader ikke å si fra om man gjør det på dn pk måte. Noen tåler dessuten slike brudd i soverutiner dårligere enn andre, det er en fair sak. Anonymkode: c07a5...edc 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #3 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja, det mener jeg. Det kan jo være noen liker nattevakter (får bedre betalt/jobbe mindre gor samme lønn?), har iaf venninner som foretrekker det. Og da er det jo greit å vite at noen vil ha mer dagtid. Skader ikke å si fra om man gjør det på dn pk måte. Noen tåler dessuten slike brudd i soverutiner dårligere enn andre, det er en fair sak. Anonymkode: c07a5...edc Da skal jeg snakke med sjefen i løpet av neste uke, så får vi se om det ordner seg. Jeg kan ikke fortsette sånn det er nå. Anonymkode: 5ac35...250
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå