Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man snakke med sjefen om at man sliter med å jobbe turnus og har et ønske om å endre til å jobbe mest mulig dag? Eller er det noe man bare ikke gjør? Jeg er generelt veldig lei jobben og leter desperat etter noe annet å gjøre, men jeg står på stedet hvil. Jeg hater å jobbe turnus og jeg takler det snart ikke mer. Gruer meg i flere dager før. Har ikke noe problem med å jobbe helger, det er kveldsvakter jeg sliter med. 

Anonymkode: 5ac35...250

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det mener jeg. Det kan jo være noen liker nattevakter (får bedre betalt/jobbe mindre gor samme lønn?), har iaf venninner som foretrekker det. Og da er det jo greit å vite at noen vil ha mer dagtid. Skader ikke å si fra om man gjør det på dn pk måte. Noen tåler dessuten slike brudd i soverutiner dårligere enn andre, det er en fair sak.

Anonymkode: c07a5...edc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja, det mener jeg. Det kan jo være noen liker nattevakter (får bedre betalt/jobbe mindre gor samme lønn?), har iaf venninner som foretrekker det. Og da er det jo greit å vite at noen vil ha mer dagtid. Skader ikke å si fra om man gjør det på dn pk måte. Noen tåler dessuten slike brudd i soverutiner dårligere enn andre, det er en fair sak.

Anonymkode: c07a5...edc

Da skal jeg snakke med sjefen i løpet av neste uke, så får vi se om det ordner seg. Jeg kan ikke fortsette sånn det er nå.

Anonymkode: 5ac35...250

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...