AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #1 Skrevet 16. september 2021 Er fra en familie med lite nettverk og mye problemer. Har kun kontakt med moren min, men hun har MS og er veldig syk både psykisk og fysisk. Min far har jeg Ingen kontakt med grunnet omsorgssvikt og vold i oppveksten. Har to fantastiske små barn og en snill og ressurssterk samboer og vi har et godt og trygt liv både mentalt, fysisk, psykisk og økonomisk, men vi har ikke så mange rundt oss. Vi ønsker ikke mange, men vi ønsker litt flere som vi kan se på som en «familie». Vi har en nabo som vi har kontakt med og han har en sønn, også vi møter svigermor en gang i ny og ned. Hvordan skape et større nettverk som kan være en familie uten å måtte slite seg helt ut samt fortelle hele livshistorien sin på.. Har søsteren til samboer og jeg har ei kusine som kommer på besøk en gang, men ikke så mye mer selv om det er mer enn bra nok for oss🙂 Har vært helt åpen til flere om at jeg ikke har noen og jeg synes det er flaut og ekkelt å fortelle dette. Føler at folk dømmer meg og ser på meg som en taper.. Har homestart kontakt og har blitt så glad i henne❤️ Skulle ønske jeg kunne ha henne for alltid, men det er bare for en liten periode dessverre. Anonymkode: d82ef...1e5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #3 Skrevet 16. september 2021 Har samme tanker om deg. Begge foreldrene mine er døde, har søsken som har oppført seg helt jævlig mot mamma mens hun levde, så har ingen kontakt med dem. Bor på en annen kant av landet enn dem, og har veldig lite/nærmest ikke-eksisterende nettverk. Kunne vært fint for barna å få flere voksne i livet sitt også. Anonymkode: fcc1e...ad9 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #4 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har samme tanker om deg. Begge foreldrene mine er døde, har søsken som har oppført seg helt jævlig mot mamma mens hun levde, så har ingen kontakt med dem. Bor på en annen kant av landet enn dem, og har veldig lite/nærmest ikke-eksisterende nettverk. Kunne vært fint for barna å få flere voksne i livet sitt også. Anonymkode: fcc1e...ad9 Kondolerer❤️ Hvor bor du i landet? Anonymkode: d82ef...1e5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #5 Skrevet 16. september 2021 Er ganske fint å ikke ha et veldig stort nettverk men noen bør man ha Anonymkode: d82ef...1e5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #6 Skrevet 16. september 2021 Vi hadde et ørlite nettverk da barna var små. Bodde litt ut på landet, mannen jobbet mye borte, og jeg tasset rundt med to små hjemme. Tok seg kraftig opp da bo flyttet mer sentralt og barna begynte i barnehage. Og så enda mer når skolen kom inn i bildet. Nå er det nesten litt mye, er så mange foreldre vi nå kjenner og henger med. Så det tar seg nok opp etterhvert 🙂 Anonymkode: a13d3...15b 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #7 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Kondolerer❤️ Hvor bor du i landet? Anonymkode: d82ef...1e5 Bor i Vestfold. Du da? Anonymkode: fcc1e...ad9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå