Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på intervju i morgen, som kundekonsulent for kontorrekvisita i et lite firma. Noen som jobber som kundekonsulent, og kan si hva det innebærer? Står garantilønn+provisjon, evt lønn etter avtale. Hva vil dette si? Noen som vet sånn ca hvor mye det er snakk om? 

Jeg har ti års erfaring innen salg og service, hvis det har noe å si. 

Anonymkode: 23fad...b2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som en fancy måte å si at det er en selger jobb. Er det tilsvarende Lyreco? I såfall er det en ren oppsøkende selger jobb. Ganske tungt og denne typen jobb har stort gjennomtrekk. Vanskelig å si hva du vil tjene på provisjon, da det kommer helt an på hvor mye du selger. Be om å få se provisjonsstatistikk før du signerer. 

Anonymkode: 9d395...cf3

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det høres ut som en fancy måte å si at det er en selger jobb. Er det tilsvarende Lyreco? I såfall er det en ren oppsøkende selger jobb. Ganske tungt og denne typen jobb har stort gjennomtrekk. Vanskelig å si hva du vil tjene på provisjon, da det kommer helt an på hvor mye du selger. Be om å få se provisjonsstatistikk før du signerer. 

Anonymkode: 9d395...cf3

Takk :) har en jobb fra før, men jeg har lav timelønn (under 180 kroner i timen) og bare fast 50%, så jeg trenger en annen jobb. Skal vel ikke så mye til å slå jobben jeg har, men jeg skal høre hva han sier først, ja. 

Blir vel lignende som Lyreco, ja. 

Anonymkode: 23fad...b2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...