Gå til innhold

Hva ville du valgt av ull eller 70 den strømpebukse under skjørtet når gradestokken viser bare 5 grader på kveldstid? og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du valgt av ull eller 70 den strømpebukse under skjørtet når gradestokken viser bare 5 grader på kveldstid? og hvorfor?

Anonymkode: fcb28...6f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ull fordi det er varmest

eller 70 den fordi det er penest (hvis det er snakk om selskap)

• Liker 1
Skrevet

Ull. Jeg gidder ikke å gå å fryse. Det finnes strømpebukser av ull som er vel så fine i selskap, men de færreste har vel selskap ute i 5 grader hvor det forventes stivpyntet tynn bekledning (dit drar ikke jeg hvertfall). 

Anonymkode: e37d6...69a

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker mye 80den fordi den synes jeg er varm nok, og så er de ganske stilige også. Ull er greit om man skal spasere mye og det er veldig kalt, og så liker jeg ull bedre når det regner.

Skrevet

Det avhenger litt av hvor lenge jeg skal være ute. Jo lenger jeg skal være ut, jo varmere strømpebukse altså ull.

Anonymkode: 2720f...184

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Jeg synes ikke ullstrømpebukser varmer noe mer enn andre strømpebukser av samme tykkelse dersom man kun har på seg strømpebukser (og kjole/skjørt). Har man ullstrømpebukser under buksa, varmer de mer. Men kun ullstrømpebukser under skjørtet er ikke spesielt varmt. Nesten varmere med den tjukkeste denier'en, siden de er tettere. Ullstrømpebukser blåser jo kulda rett gjennom.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ull, så jeg slipper å fryse.

Skrevet

Jeg pleier bare å bruke ull om jeg skal være ute i lengre tid.. 

Anonymkode: 7da53...8aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...