Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner det har blitt et problem nå. Jeg har alltid kjent på energier, følt og sett personer. Blitt strøket på kinnet hørt subbelyder inn på rommet i barnedomshjemmet som liten. Nå er det på jobb. Hvorfor? 😨 Ble "jaget",ut av et rom her om dagen. 

Anonymkode: 24f79...59e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil jo bare spøke litt med deg :klovn: Ta en spøk tilbake! 

• Liker 5
Skrevet
Kenelz skrev (Akkurat nå):

Han vil jo bare spøke litt med deg :klovn: Ta en spøk tilbake! 

Hadde det bare vært så enkelt😉

Skrevet

Spøkelser.  Finnes. Ikke. 

Anonymkode: 98dd2...30c

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde det bare vært så enkelt😉

Stryker han deg på kinnet så rødmer du bare og hvisk «Sigvard da.. Ikke her på arbeidsplassen» :sjenert:

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg kjenner det har blitt et problem nå. Jeg har alltid kjent på energier, følt og sett personer. Blitt strøket på kinnet hørt subbelyder inn på rommet i barnedomshjemmet som liten. Nå er det på jobb. Hvorfor? 😨 Ble "jaget",ut av et rom her om dagen. 

Energi kjenner og føler jeg til mye, ekstremt mye, kan bokstavelig talt se det.

Men spøkelser og demoner, er noe annet. Selv om de kan fucke med energien din, energi feltet ditt, auruaen din, hvis den er på lav frekvens.

Jeg sverger på Gud at ingen demon klarer seg på meg. Dette handler bare om spiritualitet, og der er jeg Gud. Dere vet hva som skjedde med forrige demon som prøvde seg på meg. 

Seriøst liksom, jeg drar til Satan og puler han i rompa om en av hans demoner prøver seg igjen på meg.

Lampe1 vet hva jeg snakker om.

Skrevet
Kenelz skrev (7 timer siden):

Stryker han deg på kinnet så rødmer du bare og hvisk «Sigvard da.. Ikke her på arbeidsplassen» :sjenert:

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Du kan gjemme deg et sted på jobb, også når du merker han er der kan du poppe frem å si "BØ!"

Anonymkode: 99868...d32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...