AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #1 Skrevet 16. september 2021 Jeg kjenner det har blitt et problem nå. Jeg har alltid kjent på energier, følt og sett personer. Blitt strøket på kinnet hørt subbelyder inn på rommet i barnedomshjemmet som liten. Nå er det på jobb. Hvorfor? 😨 Ble "jaget",ut av et rom her om dagen. Anonymkode: 24f79...59e
Kenelz Skrevet 16. september 2021 #2 Skrevet 16. september 2021 Han vil jo bare spøke litt med deg Ta en spøk tilbake! 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #3 Skrevet 16. september 2021 Kenelz skrev (Akkurat nå): Han vil jo bare spøke litt med deg Ta en spøk tilbake! Hadde det bare vært så enkelt😉 Anonymkode: 24f79...59e
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #4 Skrevet 16. september 2021 Spøkelser. Finnes. Ikke. Anonymkode: 98dd2...30c 3
Kenelz Skrevet 16. september 2021 #5 Skrevet 16. september 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde det bare vært så enkelt😉 Anonymkode: 24f79...59e Stryker han deg på kinnet så rødmer du bare og hvisk «Sigvard da.. Ikke her på arbeidsplassen» . 6
Conal Skrevet 17. september 2021 #6 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg kjenner det har blitt et problem nå. Jeg har alltid kjent på energier, følt og sett personer. Blitt strøket på kinnet hørt subbelyder inn på rommet i barnedomshjemmet som liten. Nå er det på jobb. Hvorfor? 😨 Ble "jaget",ut av et rom her om dagen. Anonymkode: 24f79...59e Energi kjenner og føler jeg til mye, ekstremt mye, kan bokstavelig talt se det. Men spøkelser og demoner, er noe annet. Selv om de kan fucke med energien din, energi feltet ditt, auruaen din, hvis den er på lav frekvens. Jeg sverger på Gud at ingen demon klarer seg på meg. Dette handler bare om spiritualitet, og der er jeg Gud. Dere vet hva som skjedde med forrige demon som prøvde seg på meg. Seriøst liksom, jeg drar til Satan og puler han i rompa om en av hans demoner prøver seg igjen på meg. Lampe1 vet hva jeg snakker om.
CorvusCorax Skrevet 17. september 2021 #7 Skrevet 17. september 2021 Kenelz skrev (7 timer siden): Stryker han deg på kinnet så rødmer du bare og hvisk «Sigvard da.. Ikke her på arbeidsplassen» . 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #8 Skrevet 17. september 2021 Du kan gjemme deg et sted på jobb, også når du merker han er der kan du poppe frem å si "BØ!" Anonymkode: 99868...d32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå