AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #1 Skrevet 16. september 2021 Synes dette var triste nyheter. https://www.tv2.no/underholdning/14233549/ Jeg synes ikke spøkelsesjegerne fenger på samme måte. Synes det blir for regissert og sensasjonspreget av det jeg har sett av den svenske versjonen. Liker ÅM godt fordi det er jordnært, virker ikke overdrevet og omhandler "vanlige" mennesker og vanlige hjem, ikke gamle gotiske slott. Anonymkode: b0d62...257 13
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #2 Skrevet 16. september 2021 Trist...alltid sett på dette. Fengende fordi jeg selv merker og gar merket mye. Anonymkode: 6f87f...c7b 7
Millimani Skrevet 16. september 2021 #4 Skrevet 16. september 2021 Det var en veldig trist nyhet at de ikke skal ha flere sesonger. Men alle programmer utspiller vel sine roller før eller siden
L'Eau D'Issey Skrevet 17. september 2021 #5 Skrevet 17. september 2021 Det må jeg si var på tide. De siste sesongene har ikke vært noe særlig bra. Og de har også begått noen feiler som ikke skulle ha skjedd. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #6 Skrevet 17. september 2021 L'Eau D'Issey skrev (16 minutter siden): Det må jeg si var på tide. De siste sesongene har ikke vært noe særlig bra. Og de har også begått noen feiler som ikke skulle ha skjedd. Hva slags feil? Ellers enig at det har blitt kjedelige sesonger i det siste. Anonymkode: 4c6a8...3ab
L'Eau D'Issey Skrevet 17. september 2021 #7 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva slags feil? Ellers enig at det har blitt kjedelige sesonger i det siste. Anonymkode: 4c6a8...3ab At en person gikk igjen men så var personen forsatt i live. Episoden ble fjernet når familien til denne personen klagde inn til discovery+ 8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #8 Skrevet 17. september 2021 9 minutter siden, L'Eau D'Issey said: At en person gikk igjen men så var personen forsatt i live. Episoden ble fjernet når familien til denne personen klagde inn til discovery+ Hahaha så flaut. Tror ikke noe på at dette kom som juleaften på kjerringa for Tom og de klarsynte. Tror de har tenkt at de holder på frem til de ikke har flere å ta av. Dette tidspunktet kom nå. De har tømt landet for spøkelser. Og troverdigheten er lik null. Anonymkode: e9023...f4a 8
L'Eau D'Issey Skrevet 17. september 2021 #9 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hahaha så flaut. Tror ikke noe på at dette kom som juleaften på kjerringa for Tom og de klarsynte. Tror de har tenkt at de holder på frem til de ikke har flere å ta av. Dette tidspunktet kom nå. De har tømt landet for spøkelser. Og troverdigheten er lik null. Anonymkode: e9023...f4a Jeg tror nok at med den ripen i lakken så var det ikke så enkelt og bygge opp troverdighet igjen. De ble også felt av PFU for å ha identifiserte død mann som spøkelse i 2018. 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #10 Skrevet 18. september 2021 Veldig synd, men konseptet var nok litt «tynnslitt». Er på den annen side veldig spent på å se Spøkelsesjegerne! Liker den svenske versjonen veldig godt selv om jeg er enig i at jeg syns det blir litt overdrevet til tider, men underholdende er det! Har nesten vært på nippet til å sende forespørsel om de kan ta en sesong i Norge da jeg har hatt lyst til å se hva de kan finne på våre steder som er kjent for å ha aktivitet, men nå trenger jeg jo ikke det 😄 Anonymkode: 80117...120 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #11 Skrevet 19. september 2021 Har de klart å bevise at det finnes tusser og gjenferd nå da? Har ikke sett på serien på mange år. Anonymkode: e97f0...db5
Gjest venom31 Skrevet 19. september 2021 #12 Skrevet 19. september 2021 Skeptisk. Har sett andre spøkelsesjegere programmer og det virker ofte tilgjort og konstruert. Syntes Åndenes makt var jordnært og spennende å se på.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #13 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har de klart å bevise at det finnes tusser og gjenferd nå da? Har ikke sett på serien på mange år. Anonymkode: e97f0...db5 Ja i den ene episoden falt det ned bestikk uten at noen kastet det Anonymkode: e1c09...06c 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #14 Skrevet 19. september 2021 Åndenes Makt har visst renset de aller fleste hjem og bygninger 😄 Håper ikke Spøkelsesjegerne tar spøkelser like seriøs som Åndenes Makt og har litt humor, fordi spøkelser fins jo ikke. Jeg liker Buzzfeed Unsolved som spøkelsesjeger-program best. Han ene tror på spøkelser og blir vettskremt av en liten lyd, mens han andre er skeptiker og gjør narr av spøkelser. Anonymkode: fb853...4c7 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #15 Skrevet 19. september 2021 Den beste episoden var når det var så mange ånder i huset at de "klarsynte" måtte møte opp alle sammen, og Bendriss gikk rundt og dælja på en sjamantromme. Fantastisk morsomt hva voksne mennesker kan få seg til å tro på. 🙂 Jeg kommer til å savne programmet, men antakelig av andre grunner enn en del andre som pleide å se på. Anonymkode: dfd82...992 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #16 Skrevet 19. september 2021 On 9/17/2021 at 5:59 PM, AnonymBruker said: Hahaha så flaut. Tror ikke noe på at dette kom som juleaften på kjerringa for Tom og de klarsynte. Tror de har tenkt at de holder på frem til de ikke har flere å ta av. Dette tidspunktet kom nå. De har tømt landet for spøkelser. Og troverdigheten er lik null. Anonymkode: e9023...f4a Minner jo litt om da Tørum vandret rundt og "følte på energiene" i kornsirkelen som hadde vært laget av et reklamebyrå. Anonymkode: 4dda4...f22 2
Christina82 Skrevet 20. september 2021 #17 Skrevet 20. september 2021 Tråden er ryddet for avsporing. Moonshine, mod
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #18 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (På 16.9.2021 den 21.04): Synes dette var triste nyheter. https://www.tv2.no/underholdning/14233549/ Jeg synes ikke spøkelsesjegerne fenger på samme måte. Synes det blir for regissert og sensasjonspreget av det jeg har sett av den svenske versjonen. Liker ÅM godt fordi det er jordnært, virker ikke overdrevet og omhandler "vanlige" mennesker og vanlige hjem, ikke gamle gotiske slott. Anonymkode: b0d62...257 Er så enig så enig!! Spøkelsesjegerne er laaaaangt fra det samme- og har ikke giddet sett helt program en gang! Virker for "kunstig" , en får liksom ikke "grublet" selv- er ikke engang spennende! Virker allfall ikke troverdig når kun et lite knirk eller lignende skal til for at de liksom har "bevis"- og forressten så kan apparater også gi lyd når noen trykker på knapper...- så bevis blir det ikke! Jeg tror derimot at det er mye mellom himmel og jord vi ikke vet om...- men "dramaqueens" som vil vise seg frem i media,og sånt som det der- og i tillegg virker som ikke har respekt for det de driver med med meget irriterende "utbrudd"...Nei takk! Jeg gidder ikke se! Anonymkode: c120b...4e8 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #19 Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 29.11.2021 den 22.43): Er så enig så enig!! Spøkelsesjegerne er laaaaangt fra det samme- og har ikke giddet sett helt program en gang! Virker for "kunstig" , en får liksom ikke "grublet" selv- er ikke engang spennende! Virker allfall ikke troverdig når kun et lite knirk eller lignende skal til for at de liksom har "bevis"- og forressten så kan apparater også gi lyd når noen trykker på knapper...- så bevis blir det ikke! Jeg tror derimot at det er mye mellom himmel og jord vi ikke vet om...- men "dramaqueens" som vil vise seg frem i media,og sånt som det der- og i tillegg virker som ikke har respekt for det de driver med med meget irriterende "utbrudd"...Nei takk! Jeg gidder ikke se! Anonymkode: c120b...4e8 Ja, forferdelig så hun der unge blondinen ødelegger programmet. Anonymkode: 807a1...445 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #20 Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ja, forferdelig så hun der unge blondinen ødelegger programmet. Anonymkode: 807a1...445 Hun er deilig da Anonymkode: e207d...093
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå