Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)

Stakkars Arendals ordfører som fikk kritikk for å gå med rosa tyllskjørt for å støtte de skeive.  Jeg synes at han var modig og tøff 😀

Ryddet for innhold med opphavsrett. Perelandra, mod. 

Endret av Hvemsomhelst
Se her https://www.pressreader.com/norway/agderposten/20210916/281694027910050
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På hvilket grunnlag fikk han kritikk? Har ikke tilgang til å lese Agderposten, dessverre.

Skrevet

For en herlig ordfører. Synes han er tøff jeg.

• Liker 2
Skrevet

Så kult gjort av han!!! Jeg ble skikkelig glad av og se det bildet, bra det fines sånne politikere 💗 Får ikke lest saken, men veldig trist om han får kritikk for dette. Han plager jo ingen, sprer bare glede 🙂 

Skrevet (endret)
Hvemsomhelst skrev (På 16.9.2021 den 21.02):

Stakkars Arendals ordfører som fikk kritikk for å gå med rosa tyllskjørt for å støtte de skeive.  Jeg synes at han var modig og tøff 😀

Ryddet for innhold med opphavsrett. Perelandra, mod. 

Er det pride nå i september også?

Han må gjerne gå utkledd som en klovn i dameklær så mye han vil på privaten, men ikke i rollen som ordfører. Forstår godt at folk reagerer på all dekadansen vi er vitne til nå for tiden.

Endret av Perelandra
  • Liker 5
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)
hlidskjalf skrev (10 timer siden):

Er det pride nå i september også?

Han må gjerne gå utkledd som en klovn i dameklær så mye han vil på privaten, men ikke i rollen som ordfører. Forstår godt at folk reagerer på all dekadansen vi er vitne til nå for tiden.

Jeg vet ikke hvilken hatt han hadde på.  Om han hadde deltatt som ordfører så måtte det vel vært avtalt med bystyret? En ordfører er jo også en bykjendis, så jeg aner ikke.. Det var et pride-tog.

jo, det har nå kommet frem at han var der som ordfører for å gi sin støtte.  Det har ikke vært lett å falle utenfor A4 på sørlandet.  

Endret av Hvemsomhelst
Skrevet

Tråden er ryddet for innhold med opphavsrett. 

Perelandra, mod. 

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet
Wednesday Addams skrev (17 timer siden):

På hvilket grunnlag fikk han kritikk? Har ikke tilgang til å lese Agderposten, dessverre.

Det var nok den sørlandske pietismen som viste seg, dessverre.. 

Skrevet

Vanskelig å forholde seg til påstander om kritikk uten noe mer. Om kritikken går på at det er vanskeligere å ta noen som fjoller seg veldig til seriøst eller at en ikke nødvendigvis ønsker en ordfører som deltar i politiske markeringer av denne typen kan det hende det ligger noe i kritikken. Dessverre virker dette som en sak der en tar tak i noe mumling for å ytterligere hylle noen for å støtte et budskap en selv støtter, en form for dårlig skjult "ekstra" politisk støtte til en meningsfelle. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...