AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #1 Skrevet 16. september 2021 Har har sin forlovede hjemme? Det er utrolig mye utroskapstråder nå. Kjenner lvveus en mann som stadig sender litt mld til meg på messenger. Jeg liker det jo. Men er veldig forsiktig.. Det kan være å kommentere hva jeg gjør til komplimenter. Er det å være utro? Meg som er den store feilen? Hvorfor forlove seg når han skriver til andre.... Anonymkode: cba80...63d
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #2 Skrevet 16. september 2021 Det er utroskap hvis han holder det hemmelig for partneren sin. Anonymkode: a7daf...a69 9
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #3 Skrevet 16. september 2021 Fordi han kjeder seg og vil ha spenning. Husk at hvis en mann som er opptatt flørter med deg eller ønsker å ha noe på si, så kommer han garantert til å være sånn bak ryggen din også hvis dere blir sammen! Anonymkode: 7df51...115 7
Antiviruset Skrevet 16. september 2021 #4 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Har har sin forlovede hjemme? Det er utrolig mye utroskapstråder nå. Kjenner lvveus en mann som stadig sender litt mld til meg på messenger. Jeg liker det jo. Men er veldig forsiktig.. Det kan være å kommentere hva jeg gjør til komplimenter. Er det å være utro? Meg som er den store feilen? Hvorfor forlove seg når han skriver til andre.... Anonymkode: cba80...63d Men hva vil du med dette? Hvorfor liker du det? Tenk over hva dette er for en drittsekk av en mann som gjør slik mot sin forlovede! Om du involverer deg med han på noen måte, hvorfor tror du at han vil oppføre seg annerledes mot deg. La meg si det rett ut til deg! Han flørter med deg fordi han vil ha sex med deg! Forlokkende hva! Så om han får det er du neste ut som vil bli offeret når han holder på med andre damer. Din feil? Kutt ut kontakten med denne drittsekken, eller er det sånn for deg at all oppmerksomhet er god oppmerksomhet ? 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #5 Skrevet 16. september 2021 Antiviruset skrev (1 time siden): Men hva vil du med dette? Hvorfor liker du det? Tenk over hva dette er for en drittsekk av en mann som gjør slik mot sin forlovede! Om du involverer deg med han på noen måte, hvorfor tror du at han vil oppføre seg annerledes mot deg. La meg si det rett ut til deg! Han flørter med deg fordi han vil ha sex med deg! Forlokkende hva! Så om han får det er du neste ut som vil bli offeret når han holder på med andre damer. Din feil? Kutt ut kontakten med denne drittsekken, eller er det sånn for deg at all oppmerksomhet er god oppmerksomhet ? Men så er det stoore spm. Ser han på meg som en muligens neste partner? Han virker oppriktig intr. 😶 Anonymkode: cba80...63d
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #6 Skrevet 16. september 2021 Hva skriver han da? Anonymkode: d56ac...c5e 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #7 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hva skriver han da? Anonymkode: d56ac...c5e Alt ifra hvor fin jeg er til å kommenterer det jeg gjør. Skriver vi snakkes snart. Osv. Anonymkode: cba80...63d
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #8 Skrevet 17. september 2021 Lurer på om mange kvinner er litt enkle? En opptatt mann vil ha deg, å du tror du er så spesiell. Han er utro, altså en drittsekk, og vil som regel ha de fleste som stiller seg til disposisjon. Den han har valgt som " førstedamen" er hun han er i et forhold med. Finn deg noe bedre enn den typen der. Finn deg en som er ledig, og ærlig, og som vil ha bare deg. Da er du spesiell. Anonymkode: a149e...a07 21
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #9 Skrevet 17. september 2021 Sannheten er at han har en stygg moral. At han er ute og søker etter andre å ligge med (ihvertfall søke bekreftelse på at han har sjans / er attraktiv) selv om han har lovet en kvinne å gifte seg med henne. Synes du virkelig dette er smigrende? Jeg ville tatt stor avstand fra en slik mann, OG jeg har gjort det. Jeg avtalte et treff med én jeg hadde holdt på med tidligere som bodde i en by jeg skulle til. Da jeg kom til han, fortalte han at han var forlovet. Heldigvis fikk jeg meg et hotellrom på kort varsel 😱 Drittsekk! Anonymkode: 16d4f...80c 6
utakulanini Skrevet 17. september 2021 #10 Skrevet 17. september 2021 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Lurer på om mange kvinner er litt enkle? En opptatt mann vil ha deg, å du tror du er så spesiell. Han er utro, altså en drittsekk, og vil som regel ha de fleste som stiller seg til disposisjon. Den han har valgt som " førstedamen" er hun han er i et forhold med. Finn deg noe bedre enn den typen der. Finn deg en som er ledig, og ærlig, og som vil ha bare deg. Da er du spesiell. Anonymkode: a149e...a07 Støtter denne. Det er veldig mange menn i forhold som gir oppmerksomhet til andre kvinner, men svært få av dem går faktisk fra den de er sammen med. Så det er jo tryggest å anta at han ser på TS som en flørt på siden, uten å ønske forhold. Det hun skriver at han har skrevet, tyder heller ikke noe romantiske interesser utenom det seksuelle... Endret 17. september 2021 av utakulanini 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #11 Skrevet 18. september 2021 utakulanini skrev (23 timer siden): Støtter denne. Det er veldig mange menn i forhold som gir oppmerksomhet til andre kvinner, men svært få av dem går faktisk fra den de er sammen med. Så det er jo tryggest å anta at han ser på TS som en flørt på siden, uten å ønske forhold. Det hun skriver at han har skrevet, tyder heller ikke noe romantiske interesser utenom det seksuelle... Han reiser bort og er mye borte. Skriver mld til meg og snapper meg bilder. Alt tyder jo på en interesse, men om det kun er seksuell unteresse, eller annet - vet jeg ikke. Han er veldig tiltrukket av meg. Anonymkode: cba80...63d
Gjest Mysticgirl Skrevet 18. september 2021 #12 Skrevet 18. september 2021 Når ble komplimenter og kommentarer om hva du gjør, til utroskap? Jeg kan godt gi komplimenter til andre, både menn og kvinner, uten at det ligger noe bak. Å være hyggelig er ikke det samme som å flørte.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #13 Skrevet 18. september 2021 Mysticgirl skrev (1 minutt siden): Når ble komplimenter og kommentarer om hva du gjør, til utroskap? Jeg kan godt gi komplimenter til andre, både menn og kvinner, uten at det ligger noe bak. Å være hyggelig er ikke det samme som å flørte. Nei det er sant. Jeg tenkte det var hyggelig og vennskapelighelt til han skrev at jeg var sexy i treningstøy. Han skrev det ble vanskelig å ikke få dirty tanker. Da skjønte jeg at han hadde lyst på meg... Anonymkode: cba80...63d
Gjest Mysticgirl Skrevet 18. september 2021 #14 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei det er sant. Jeg tenkte det var hyggelig og vennskapelighelt til han skrev at jeg var sexy i treningstøy. Han skrev det ble vanskelig å ikke få dirty tanker. Da skjønte jeg at han hadde lyst på meg... Anonymkode: cba80...63d Ja, da blir det jo noe annet
AprilLudgate Skrevet 18. september 2021 #15 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (På 17.9.2021 den 0.01): Men så er det stoore spm. Ser han på meg som en muligens neste partner? Han virker oppriktig intr. 😶 Anonymkode: cba80...63d 😅 99,99999% sjanse for nei på den. Han vil sexte, så ligge. Så ikke snakke med deg igjen når han er lei. 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #16 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei det er sant. Jeg tenkte det var hyggelig og vennskapelighelt til han skrev at jeg var sexy i treningstøy. Han skrev det ble vanskelig å ikke få dirty tanker. Da skjønte jeg at han hadde lyst på meg... Anonymkode: cba80...63d Så klart at han har lyst på deg! Mannen er jo opptatt. Opptatte menn går over lik for å få andre kvinner. Anonymkode: 02a0f...9bc
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #17 Skrevet 18. september 2021 En opptatt mann vil ha noe som er lett. Derfor ville jeg aldri tatt oppmerksomhet fra en opptatt mann som et kompliment. Han kan heller aldri gi meg tillit og trygghet, dermed er det bare søppel. Langt fra noe spesielt. Anonymkode: 403b1...d06 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #18 Skrevet 18. september 2021 Så mye lettere det hadde vært om vi bare kvittet oss med disse kunstige barrierene om at det skal bety så mye at andre har sex. Anonymkode: c425d...1a4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #19 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-9-16 den 21.00): Har har sin forlovede hjemme? Det er utrolig mye utroskapstråder nå. Kjenner lvveus en mann som stadig sender litt mld til meg på messenger. Jeg liker det jo. Men er veldig forsiktig.. Det kan være å kommentere hva jeg gjør til komplimenter. Er det å være utro? Meg som er den store feilen? Hvorfor forlove seg når han skriver til andre.... Anonymkode: cba80...63d Vi menn liker koneemnene litt trauste og stødige, helt til det kjedsommelige. Det er med elskerinnene vi får boosten og spenningen. Derfor skriver vi litt frekt og intimt til andre kvinner. Anonymkode: 2ac31...7a6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #20 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så mye lettere det hadde vært om vi bare kvittet oss med disse kunstige barrierene om at det skal bety så mye at andre har sex. Anonymkode: c425d...1a4 Hva vet man om han gjør dette fordi han er på vek ut av ekteskapet? Anonymkode: cba80...63d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå