Gå til innhold

Tro kvinneguiden har blitt en religion for de fleste her inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker at mange bruker kvinneguiden som om det er det eneste de har i livet. Tar absolutt alt så høytidelig og seriøst, og svarer som om de skulle ha vært i et «cult». Helt absurd😂 

Nav er deres hovedinntekt, røyk og tv er deres hobby, og livnærer seg av å tro at de vet aller best

Anonymkode: 479eb...ddd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med slik kunnskap om hvordan folk her inne er, så er det jo mulig å tenke seg til at du selv har brukt en del tid her inne? 

Jeg personlig tar ikke Kvinneguiden så seriøst; jeg jobber for det meste kun nattevakter, og bruker Kvinneguiden som tidsfordriv når jeg våkner etter jobb. Man kan være her inne, eller man kan for eksempel se på tv-serier (eller om man har en eller annen hobby). Jeg tror at man kan lære mer av å være her inne, enn å se på tv-serier. Finnes mye tull her inne, så absolutt, men også en del gode diskusjoner. Det blir hva man gjør det til.

Det jeg derimot ikke setter pris på ved Kvinneguiden, er de som dømmer andre. :klo:

• Liker 1
Skrevet

Har blitt avhengig av Kg, men det er fordi jeg har masse problemer i livet jeg trenger å lufte og finne løsninger på.

Anonymkode: 5ee0f...45e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...