Gå til innhold

Dere single, hva gjør dere etter jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør stort sett ingenting etter jobb, ligger bare på sofaen å ser på serier. 

Snakket med en kollega i dag og hun var så aktiv på fritiden! En ettermiddag dro hun i svømmehallen, en annen dag etter jobb dro hun på innebandytrening, en annen kveld ut å spise med venner, det var omtrent noe hver dag. 

Og jeg kan ikke huske sist jeg gjorde noe. Det er jo egentlig litt trist. 

Hva med dere? Gjør dere noe etter jobb? I så fall hva? 

Anonymkode: 7e926...6ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antar de gjør helt vanlige ting som par og andre mennesker gjør? 😂

Anonymkode: 81cf1...4b2

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg gjør stort sett ingenting etter jobb, ligger bare på sofaen å ser på serier. 

Snakket med en kollega i dag og hun var så aktiv på fritiden! En ettermiddag dro hun i svømmehallen, en annen dag etter jobb dro hun på innebandytrening, en annen kveld ut å spise med venner, det var omtrent noe hver dag. 

I et samboerskap. Vi gjør ingenting etter jobb vi heller. Skikker TV, noen ganger trening..

Anonymkode: 81cf1...4b2

Skrevet

Er sykepleier og sitter bare 1-2 ganger i løpet av dagen, derfor syns jeg det er deilig å se serie eller lese bok i sofaen etterpå og lage meg en sunn og god middag. Men i morgen er det fredag så da kommer jeg til å finne på noe etter jobb, enten det er venninne eller en date. 

Anonymkode: e2d04...28c

• Liker 2
Skrevet

Trening, hobbyer, fjellturer, shopping, være med venner.

Anonymkode: 0ab8d...04e

Skrevet

241474659_2629038400724156_2009850011532483683_n.jpg

Anonymkode: 88bac...256

• Liker 6
Skrevet

Kommer ann på dagsformen. Er det en hard uke med masse overtid og styr på jobb blir det som regel sofaen. Andre uker går det i trening, tur i skogen, møter venner for å spise middag eller spille spill på en pub mens vi tar oss en øl, drar på forskjellige arrangementer, inviterer venner hjem til meg på middag, spillkveld osv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Da er vi i samme båt. 

Jeg jobber som lærer og er normalt så sliten etter jobb at det fort blir middag, deretter tv og/eller gaming. 

Jeg misunner de som har overskuddet til å finne på masse spennende etter jobb på hverdager. 

Det skal også nevnes at jeg er en utadvendt introvert, så jeg får mye av det sosiale behovet mitt dekket på jobb. 

I helgen derimot kan jeg være litt gæren og møte folk på byen. Det hender også at jeg kliner til med en date, eller to😉

Hilsen singel kar, 34.

Anonymkode: 09e8b...51d

• Liker 3
Skrevet

Jeg gjør nesten ingenting jeg heller. Mye Netflix, gaming, internett. Trening, husarbeid, matlaging. Har ingen venner her jeg bor. Den eneste formen for kontakt jeg har med andre folk er via internett eller spill. Litt kjipt. Prøvde en periode å bli mer kjent med folk men klarte aldri å finne noen jeg klaffet med. Det dabbet bare av. 😕

Jeg er heldig som har en jobb der jeg er min egen sjef og som ikke sliter meg ut. Derfor skal jeg til neste år planlegge mye mere reising, turer og opplevelser. Jeg er en glad introvert og har ikke noe problem å dra på tur alene. :)

singel kvinne på 34.

Anonymkode: 04d5b...c82

• Liker 4
Skrevet

Blir jo litt Netflix selvsagt, men spiller også spill (PC/PS4 alene, brettspill med venner), maler, leser bøker, tar bilder. Driver litt med frivillig arbeid og litt politikk. Går på kino, foredrag og teater iblant.

Synes det er så rart med folk som bare jobber og enten ligger på sofaen, eller sjonglerer barn og partner.

Anonymkode: aac93...7cd

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Blir jo litt Netflix selvsagt, men spiller også spill (PC/PS4 alene, brettspill med venner), maler, leser bøker, tar bilder. Driver litt med frivillig arbeid og litt politikk. Går på kino, foredrag og teater iblant.

Synes det er så rart med folk som bare jobber og enten ligger på sofaen, eller sjonglerer barn og partner.

Men har du en krevende og stressende jobb? Det har jo litt si, spesielt når man har småbarn i tillegg.

• Liker 1
Skrevet

Har kjæreste men vi bor ikke sammen, vi er en del sammen  i helgene og ukedagene. Ellers så går det i trening, fjellturer i ukedagene etter jobb. Det er så deilig og være helt alene og få luftet sinnet sitt litt etter en stressende arbeidsdag. Kan også bare sitte og lytte til musikk eller se en serie eller fotballball på tv. Besøke familie er jo obligatorisk av og til.

Anonymkode: c8540...537

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Men har du en krevende og stressende jobb? Det har jo litt si, spesielt når man har småbarn i tillegg.

Krevende kanskje, men synes ikke den er så stressende. Mulig kollegene ville vært uenige. :P 

Barn har jeg ikke, men kan man bare ligge på sofaen og glane på Netflix når man har sånne?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Krevende kanskje, men synes ikke den er så stressende. Mulig kollegene ville vært uenige. :P 

Barn har jeg ikke, men kan man bare ligge på sofaen og glane på Netflix når man har sånne?

Det er litt hva man gjør det til. Jeg har barn 50% og jobber 100%, når jeg har datter har hun vært på både skole og AKS, hun er aktiv av seg og jeg har en aktiv og stressende jobb. Så vi lager middag, tar en dusj og nikoser oss under pledd mens vi ser på film. Blir bare noen timer fra man er hjemme fra jobb til man må legge seg igjen. I helgene finner vi på mye utendørs.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

hva ønsker du egentlig? hva drømmer du om? 

Anonymkode: 28cdb...fdf

• Liker 1
Skrevet

trening, husarbeid/veglikhold/oppussing, er trener for laget til ene barnet mitt og aktiv i klubben der, det tar 2-3 ettermiddager i uka i sesongen, er ute og padler eller på tur, møter venner innimellom (mest i helger, men også mye gjennom aktivitetene). Må ellers si at når jeg er alene uten ungene så eeeelsker jeg også å spise middag forran TV og se på en serie. Skal ikke undervurdere det altså.

Anonymkode: 39e7b...949

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har kjæreste men vi bor ikke sammen, vi er en del sammen  i helgene og ukedagene. Ellers så går det i trening, fjellturer i ukedagene etter jobb. Det er så deilig og være helt alene og få luftet sinnet sitt litt etter en stressende arbeidsdag. Kan også bare sitte og lytte til musikk eller se en serie eller fotballball på tv. Besøke familie er jo obligatorisk av og til.

Anonymkode: c8540...537

Dette var ikke relevant for dette temaet. 

Anonymkode: 48749...853

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette var ikke relevant for dette temaet. 

Anonymkode: 48749...853

fordi det handlet om single. 

Anonymkode: 28cdb...fdf

Skrevet

Hund, gaming, podcast, trening, kanskje en episode av en serie før jeg sovner😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Trener stort sett hver dag! Enten styrke eller løpetrening inne/ute. Evt gå meg en tur, lage god mat, henger med venner når det passer seg og småprosjekter hjemme. Viktig å ha noe å gjøre på som får deg til å føle det bra. Trening med musikk på ørene hjelper på humør og su føler deg bedre. Da kan du slappe av med god samvittighet resten av kvelden. K28

Anonymkode: 60599...7f7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...