AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #61 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (På 17.9.2021 den 13.21): Jeg er 41 og har akkurat fått nr 2 for 1 mnd siden. Jeg var hos gynekolog (spesialist innen fertilitetsproblemer) pga andre ting, og tok samtidig opp det om å bli gravid som 40 åring. Hun var langt mer optimistisk enn alt man leser om på nettet. Sitter man å googler så virker det som om alt er dømt nedenom og hjem før en rekker å prøve. Jeg har i utgangspunktet problemer med å bli gravid pga pcos, men ble gravid på 4 prøveperiode. Fikk fosterdiagnostikk, og legene der la å fram ting på en helt annen måte enn hva man finner ut på nett. Jeg ble lang mer optimistisk etter en prat og undersøkelse der. Håper det ordner seg for deg. Anonymkode: 99aca...9e3 Åh, dette var en fin melding å lese for oss andre rundt 40🥰 Gratulerer så mye!💖 Har du lyst til å dele detaljer? Hva sa gynekologen, litt mer spesifikt? Og hva sa legene? Ble veldig nysgjerrig på det kjenner jeg, for det er akkurat som du sier, googler man dette blir man egentlig bare sittende med en anger for at man ikke begynte å prøve før.. men det er jo ikke så lett hvis man ikke treffer Drømmemannen før man er nesten 40😊 Anonymkode: a381a...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 19. september 2021 #62 Del Skrevet 19. september 2021 Hei jeg er 42 år og ble gravid etter 8 mnd med prøving. Vi var veldig glade for å få det til i vår alder. Jeg tenkte med en gang at jeg ikke ville ta noen ekstra testet for jeg visste da at jeg ikke ville klare å ta det bort. Jeg mistet i uke 8 og ble veldig trist. Tenkte at dette var min siste sjangse. Det gikk noen dager, så tenkte jeg at nei nå vil jeg ikke gi opp. Vi hadde jo klart det uten hjelp. Så nå er vi snart klare for å prøve igjen. Må bare slutte å blø først. Lykke til❤️Ikke gi opp❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #63 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (På 16.9.2021 den 19.10): Har lest at sjansen for downs syndrom når mor er 40, er 1 av 100 Nei. Sjansen for downs syndrom når mor er 40, er 1,29% i følge fhi. Anonymkode: 94389...e18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå