AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #1 Skrevet 16. september 2021 Middagen står på bordet, og familien setter seg. En av de voksne finner fram en ekstra ingrediens. Et av barna spør om også å få, hvorpå den voksne svarer nei. Riktignok er det lite igjen, men kunne vært delt på to. Hva tenker du? Er dette greit? Anonymkode: 58b48...886 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #3 Skrevet 16. september 2021 Det kommer litt an på hva det er.. Men ja... Om man har små barn, er det nok best å gjøre sånt i smug 😄 Anonymkode: 4d604...059 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #4 Skrevet 16. september 2021 Overhodet ikke. Om noe burde det jo være omvendt, at barna fikk og ikke den voksne. Barna først. Anonymkode: 7720e...e86 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #5 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Middagen står på bordet, og familien setter seg. En av de voksne finner fram en ekstra ingrediens. Et av barna spør om også å få, hvorpå den voksne svarer nei. Riktignok er det lite igjen, men kunne vært delt på to. Hva tenker du? Er dette greit? Anonymkode: 58b48...886 Kan du ikke bare skrive hva det var🙄🙄🙄🙄 Anonymkode: 02e31...4dd 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #6 Skrevet 16. september 2021 Kommer helt an på hva det er faktisk. Anonymkode: 36072...f5d 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #7 Skrevet 16. september 2021 Hvordan kommer det an på hva det var? Det bar en ekstra grønnsak, en av barnet favoritter. Anonymkode: 58b48...886
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #8 Skrevet 16. september 2021 Er det f.eks. habanero eller annen sterk chili eller lignende, forstår jeg veldig godt at den voksne sier nei til barnet. Anonymkode: 4d604...059 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #9 Skrevet 16. september 2021 Jeg tolker det sånn at den voksne ikke vil dele noe alle kan like og spise. Da er det selvfølgelig ikke greit om det er et barn eller en voksen som spør. Veldig egoistisk person. Anonymkode: 1fac3...c25 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #10 Skrevet 16. september 2021 Kommer an på hva. Jeg salter feks maten min i overkant mye, men ikke barnets så klart. Jeg tar dog saltbøssen og later som jeg salter barnets mat, siden han skal ha alt jeg har. Men har jeg meg et lite glass vin, ekstra sterkt krydder, chili etc til - forklarer jeg barnet at det er for voksne og at han skal få når han blir stor. Det pleier gå greit. Men jeg hadde aldri funnet meg en banan (mitt barns favoritt) og spist den foran et tiggende barn og sagt at han fikk ikke. Det synes jeg ikke er greit. Anonymkode: 099a2...a64 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #11 Skrevet 16. september 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Kommer an på hva. Jeg salter feks maten min i overkant mye, men ikke barnets så klart. Jeg tar dog saltbøssen og later som jeg salter barnets mat, siden han skal ha alt jeg har. Men har jeg meg et lite glass vin, ekstra sterkt krydder, chili etc til - forklarer jeg barnet at det er for voksne og at han skal få når han blir stor. Det pleier gå greit. Men jeg hadde aldri funnet meg en banan (mitt barns favoritt) og spist den foran et tiggende barn og sagt at han fikk ikke. Det synes jeg ikke er greit. Anonymkode: 099a2...a64 Barnet tigget ikke, men slo seg til ro med å ikke få. Kanskje bare vant med at forelderen er en stor egoist? Men jeg skjønner ikke at man synes det er greit. Å sitte rundt samme middagsbord, plukke fram ekstra mat, og nekte å dele med alle andre. Og selv når man blir irettesatt, så fortsetter man sitt løp. Anonymkode: 58b48...886
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #12 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Barnet tigget ikke, men slo seg til ro med å ikke få. Kanskje bare vant med at forelderen er en stor egoist? Men jeg skjønner ikke at man synes det er greit. Å sitte rundt samme middagsbord, plukke fram ekstra mat, og nekte å dele med alle andre. Og selv når man blir irettesatt, så fortsetter man sitt løp. Anonymkode: 58b48...886 Nei, som sagt, det er ikke greit og heller ikke vanlig. De fleste foreldre har heldigvis stor omtanke for barna sine. Anonymkode: 7720e...e86 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #13 Skrevet 16. september 2021 Ikke greit Anonymkode: 48c30...da7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå