Gå til innhold

Trenger mer oppmerksomhet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg og kjæresten er helt forskjellige. Eg trenger mye oppmerksomhet, kjærlighet og sex. Han trenger ingenting😅 

Hverdagslivet går fint, men eg savner da spesielt sex og nærhet. 
Det hele har vel kanskje tatt litt av da eg får mye oppmerksomhet fra andre og elsker det! Har begynt å snakke med flere på snap og det hele har vel kommet litt ut av kontroll! Har aldri vært utro fysisk. Men hva tenker dere? Må eg kutte ut alt slikt? Da 

Anonymkode: 34a89...2fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja kutt ut micro-utroskapen.

Anonymkode: 964de...6f0

• Liker 7
Skrevet (endret)

Hvorfor?

Endret av Mariannejulie
Skrevet

Det er vel en form for utroskap det og

• Liker 6
Gjest Elder Millennial
Skrevet (endret)

Syntes du skulle slutte ja. 

Alle kan føle på behovet for mer oppmerksomhet og det er veldig vondt når man føler man ikke får nok, men det er jo ingen unnskyldning.  Utroskap kan ikke forsvares på denne måten selv om det er en forklaring på hvorfor det skjer. 

Du bør snakke med kjæresten og gi han en sjanse til å skjerpe seg først, hvis han ikke viser noe interesse bør du vel heller vurdere å gjøre det slutt. 

Endret av Elder Millennial
skriveleif
Skrevet
Ominous skrev (Akkurat nå):

Syntes du skulle slutte ja. 

Alle kan føle på behovet for mer oppmerksomhet og det er veldig vondt når man føler man ikke får nok, men det er jo ingen unnskyldning.  Utroskap kan ikke forvares på denne måten selv om det er en forklaring på hvorfor det skjer. 

Du bør snakke med kjæresten og gi han en sjanse til å skjerpe seg først, hvis han ikke viser noe interesse bør du vel heller vurdere å gjøre det slutt. 

Har tatt det opp ved flere anledninger og det skjer ingenting. Å gå fra han er ingen løsning. Men det er jo grunnen til at behovet fylles av andre.

ts

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Har tatt det opp ved flere anledninger og det skjer ingenting. Å gå fra han er ingen løsning. Men det er jo grunnen til at behovet fylles av andre.

ts

så..  han er full i penger eller status siden du ikke vil gå? Dere er jo totalt forskjellige 😬

Anonymkode: ca6cc...9ab

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

så..  han er full i penger eller status siden du ikke vil gå? Dere er jo totalt forskjellige 😬

Anonymkode: ca6cc...9ab

Nja vi tjener likt. Han er snill, og trygg. Tror ikke gresset er grønnere på den andre siden. Men eg trenger mer. Tror ikke en er nok 😅 og vi har ett barn sammen. 

Skrevet

Det du driver med kalles følelsesmessig utroskap og det er omtrent like stygt som fysisk utroskap i min bok. Ingen form for utroskap er ok. Dette med at dine behov ikke dekkes tilstrekkelig i forholdet må du ta opp med partneren din, eller avslutte og finne noen som kan dekke behovene dine.

Anonymkode: 60941...e0c

• Liker 5
Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

ts

Ja, men da prøver du jo bare å rettferdiggjøre din egen dårlige oppførsel da. Det funker ikke å skylde på han. Du sitter med alt ansvaret selv her, uansett hvor gode grunner du måtte føle du har. 

Enten så kan du gå ifra han eller så må du godta at du ikke får den oppmerksomheten du trenger og fortsetter å være ulykkelig i uoverskuelig fremtid. 

Klart du kan fortsette med utroskapen om du vil det, men vær klar over at det er ett bevist valg fra din side, det nytter ikke skylde på partneren når det tross alt er ditt valg. 

Gjest På druen
Skrevet

Hva skal du med han når han ikke kan gi deg det du vil ha? Skal du ha han i reserve i tilfelle det ikke dukker opp noen bedre? 

Skrevet

Jeg foreslår du bør snakke med en profesjonell om dette, for hvis du har så j**** stort behov for oppmerksomhet så bør du ikke være i et forhold !

Du er egoistisk, narsissist og altfor glad i deg selv, og da burde du bare være singel og pule rundt uten å såre den du er i forhold med.

Du er utro mot mannen din slik du holder på.

Kjenner jeg blir dårlig av at du styrer på bak ryggen til din mann.

Anonymkode: 43feb...3ba

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg foreslår du bør snakke med en profesjonell om dette, for hvis du har så j**** stort behov for oppmerksomhet så bør du ikke være i et forhold !

Du er egoistisk, narsissist og altfor glad i deg selv, og da burde du bare være singel og pule rundt uten å såre den du er i forhold med.

Du er utro mot mannen din slik du holder på.

Kjenner jeg blir dårlig av at du styrer på bak ryggen til din mann.

Rolig. Eg er hverken egoist eller narsissist. Og eg har ikke pult på noen andre enn min samboer. Han vet hvordan eg er og han er fullt klar over at han hverken gidder eller klarer å fylle mine behov. Eg elsker han og det er han eg vil være sammen med og han med meg. Men eg kan virkelig ikke skjønne at det er så forferdelig å få litt oppmerksomhet i ny og ne fra andre? 

• Liker 2
Skrevet
På druen skrev (17 minutter siden):

Hva skal du med han når han ikke kan gi deg det du vil ha? Skal du ha han i reserve i tilfelle det ikke dukker opp noen bedre? 

Trenger ingen bedre. Derfor eg har han. Eg vet at det ikke finnes noen bedre. Men at han ikke klarer gi meg alt eg trenger. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Rolig. Eg er hverken egoist eller narsissist. Og eg har ikke pult på noen andre enn min samboer. Han vet hvordan eg er og han er fullt klar over at han hverken gidder eller klarer å fylle mine behov. Eg elsker han og det er han eg vil være sammen med og han med meg. Men eg kan virkelig ikke skjønne at det er så forferdelig å få litt oppmerksomhet i ny og ne fra andre? 

Men hvorfor trenger du denne oppmerksomheten? Jeg forstår det bare ikke, for når jeg er i et forhold med en jeg er glad i, så har jeg ikke behov for oppmerksomhet fra andre menn.

Når du aktivt chatter med andre menn for å få komplimenter, så er du jo emosjonelt utro

• Liker 2
Skrevet

Men hvorfor trenger du denne oppmerksomheten? Jeg forstår det bare ikke, for når jeg er i et forhold med en jeg er glad i, så har jeg ikke behov for oppmerksomhet fra andre menn.

Når du aktivt chatter med andre menn for å få komplimenter, så er du jo emosjonelt utro

Nei det er vel bekreftelse. 

Skrevet

Nei det er vel bekreftelse. 

Bekreftelse på at du er attraktiv?

Skrevet

Bekreftelse på at du er attraktiv?

Ja det er vel det.

Skrevet

Utroskap på chat ender garantert fysisk. Det er ikke menneskelig å sexte over tid uten å finne muligheter til å møtes irl.

Anonymkode: cb3e0...560

• Liker 1
Skrevet

Ja det er vel det.

Herrejemini 🙄

Er du veldig opptatt av utseende og kropp? Har du vært sånn hele livet?

Sier kjæresten din at han tenner på deg, og synes at du er pen, sexy eller søt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...