Gå til innhold

Noen som har blitt gravid 3 dager før eggløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener det er mine odds denne syklusen. 

Anonymkode: 52621...499

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... Du kan jo ikke bli gravid før eggløsning? 

Anonymkode: 6821f...aa9

Skrevet

Mener du at man har blitt gravid etter å ha hatt sex tre dager før eggløsning? 

• Liker 2
Skrevet

Man kan ikke bli gravid 3 dager før eggløsning. 

Men man kan ha sex opp til 7 dager før eggløsning og så bli gravid. 

Anonymkode: 844f0...5e2

• Liker 1
Skrevet

Mener selvfølgelig samleie 3 dager før eggløsning og blitt gravid.

ts

Skrevet

Ja fordi sædceller kan leve oop til 7 dager inni der og er da parate når egget løsner. Dånn som jeg har forstått det. Men har ikke opplevd det selv

Anonymkode: 17d2a...a0e

Skrevet

Men har prøvd et par sykluser før der det ble samleie før eggløsning og ikke gravid. Kjæresten jobber borte. Ganske ny prøver. Vet ikke om jeg da må treffe eggløsning eller om det kan skje likevel. Pp 4. ingen ganger på eggløsningsdag.

ts

Skrevet

Hei!

Jeg var prøver i 3 måneder i løpet av den tiden var jeg også veldig opptatt av det hvor mange ganger man måtte ha sex og på hvilke dager. Jeg kan for min del si at jeg ble gravid den perioden vi brydde oss minst og ble litt sånn «samma det». Den dagen hadde vi sex på selve eggløsningsdagen i følge kalenderen jeg brukte. Da trodde jeg at sjansene egt ikke var så gode siden jeg hadde lest at det er best med sex et døgn før eggløsning osv. Men altså på selve eggløsningsdagen klaffet det ihvertfall for oss. Kan også legge til at jeg ikke hadde tatt noen el tester da jeg ikke ville stresse for mye rundt temaet, prøvde bare å følge syklusen ved hjelp av App. 
håper du klarer å slappe av og ha sex akkurat når dere vil, da vil det nok komme en baby før eller senere ❤️
lykke til!

Anonymkode: 6dfd3...383

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mener det er mine odds denne syklusen. 

Når mener du eggløsningen din er da? Jeg blir gravid på dag 9 i syklusen, men da har jeg eggløsning 

Anonymkode: 43fa9...c86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...