AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #1 Skrevet 16. september 2021 Skimter strek på to rester.. Ene er ikke en tidlig test og jeg testet med ganske konsentrert urin. Den andre er test tidlig og den måtte jeg skvise ut urin under en time etter først test. Skimter noe på begge 🙆♀️ Saken er at jeg hadde en sa som startet 17. Juli.. Kan jeg fortsatt ha hcg i kroppen? Anonymkode: 1d857...827
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #2 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skimter strek på to rester.. Ene er ikke en tidlig test og jeg testet med ganske konsentrert urin. Den andre er test tidlig og den måtte jeg skvise ut urin under en time etter først test. Skimter noe på begge 🙆♀️ Saken er at jeg hadde en sa som startet 17. Juli.. Kan jeg fortsatt ha hcg i kroppen? Anonymkode: 1d857...827 Tester skulle det stå 😅 Anonymkode: 1d857...827
Amatariel Skrevet 16. september 2021 #3 Skrevet 16. september 2021 Har du testet ut hcg etter SA'en, slik at du fulgte med om testen ble svakere og etter hvert helt borte? Hvis ikke er det vanskelig å si nå om det er rester eller ny graviditet. Mange blir gravide på første EL etter en SA, så går fint an å bli gravid raskt igjen. Beste mulighet er å teste videre fremover nå... om du er gravid på nytt så skal testen øke i styrke etter hvert. Gjør den ikke det så er det nok fra forrige graviditet. Og da bør du kanskje ta kontakt med legen for å høre om råd. Det er hovedregelen dersom man fortsatt har positiv test 1 måned etter abort.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #4 Skrevet 16. september 2021 Amatariel skrev (38 minutter siden): Har du testet ut hcg etter SA'en, slik at du fulgte med om testen ble svakere og etter hvert helt borte? Hvis ikke er det vanskelig å si nå om det er rester eller ny graviditet. Mange blir gravide på første EL etter en SA, så går fint an å bli gravid raskt igjen. Beste mulighet er å teste videre fremover nå... om du er gravid på nytt så skal testen øke i styrke etter hvert. Gjør den ikke det så er det nok fra forrige graviditet. Og da bør du kanskje ta kontakt med legen for å høre om råd. Det er hovedregelen dersom man fortsatt har positiv test 1 måned etter abort. Ok, takk 😊 har ikke testet nedover nei 🙆♀️ Får vente og se.. Men tror jeg har hatt eggløsning da.. Hvis det har noe å si 😂🤷♀️ Anonymkode: 1d857...827
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå