Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Solaire
Skrevet

Gavene jeg har tenkt å gi er som vanlig noe herfra:

https://www.gaversomforandrerverden.no/

Mamma skal få "En god start", pappa skal få "Grønnsakshage". Dette er nydelige, meningsfylte gaver som man blir glad av å få 😊 Perfekte gaver til de som har alt, fremfor å kjøpe spekepølser og konfekt som de færreste strengt talt har godt av uansett ☺ 

Skrevet

Jeg har alt jeg trenger, så ikke noe sånt især jeg ønsker meg :klo: Ellers er jeg ferdig med julegavehandelen. Blir litt av hvert i år. Noen samler på en del ting, så de får ting til det, mens andre får bøker de ønsker seg og slikt.

Skrevet

Er voksen så tar alt vi trenger. Helt ærlig så synes jeg gaver er for barna. 

Om noen føler de MÅ gi noe, å jeg dermed føler meg TVUNGET til å kjøpe noe, så sier jeg alltid "noe som kan spises eller drikkes". Får litt fnatt av voksne mennesker som pakker opp stekepanner og håndkrem på julaften. 

Anonymkode: 08e5e...a77

Skrevet
Solaire skrev (På 5.10.2021 den 13.19):

Gavene jeg har tenkt å gi er som vanlig noe herfra:

https://www.gaversomforandrerverden.no/

Mamma skal få "En god start", pappa skal få "Grønnsakshage". Dette er nydelige, meningsfylte gaver som man blir glad av å få 😊 Perfekte gaver til de som har alt, fremfor å kjøpe spekepølser og konfekt som de færreste strengt talt har godt av uansett ☺ 

Spørsmålet var hva du ønsker deg!

Anonymkode: bce71...8d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.10.2021 den 21.12):

Om noen føler de MÅ gi noe, å jeg dermed føler meg TVUNGET til å kjøpe noe, så sier jeg alltid "noe som kan spises eller drikkes". Får litt fnatt av voksne mennesker som pakker opp stekepanner og håndkrem på julaften. 

Jeg har ikke alt jeg trenger , å

jeg elsker å få krem

Gjest Solaire
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Spørsmålet var hva du ønsker deg!

Det svarte jeg også på, i innlegget før 😁 Disse tre trærne fra Andersen Furniture. De planter et tre for hver figur som kjøpes 😍

Screenshot_20211005-125308_Samsung Internet.jpg

Endret av Solaire
Skrevet

Jeg ønsker meg en fin kåpe, men har ikke funnet en jeg har skikkelig lyst på enda. Så kanskje jeg skal ønske meg penger, så jeg kan kjøpe meg kåpe når jeg finner en. Og et fint ullskjerf som matcher.

Jeg kjøper gave til barn (blir vel iPad i år), tantebarna (ett eller annet de ønsker seg), 3 andre «barn» i slekten jeg har ekstra god kontakt med (de er over 18 nå, så blir en vinflaske eller lignende), foreldrene mine, søsteren min, svogeren min, broren min (han liker visse merker i klær, så bruker å kjøpe noe klær til han eller gavekort på klesbutikk) og to venninner (ene venninnen får noe sportsutstyr fordi vi trener sammen og den andre bruker å ønske seg noe make-up eller parfyme). Aner ikke hva jeg skal gi til foreldrene mine og søster/svoger enda.

Anonymkode: 78e03...b7f

Skrevet

Kommer egentlig ikke på noe som jeg kan ønske meg i julegave foruten om en stål vannflaske. Har noen svindyre ting som jeg vil ha, som diamant hoops o.l MEN kunne aldri I livet ønsket meg det fra noen andre enn meg selv. Men blir alltid glad for gavekort hos hudpleier, gavekort på negler, oljer osv.  

Har ett gavekort fra ifjor på 6000kr som jeg ikke aner hva jeg skal bruke det på, da det er så få butikker på det sentret jeg fikk det på. Blir nok endel turutstyr/fritidsklær bare for å få det brukt opp. 

Har kjøpt to gaver, klær fra Tommy Hilfiger til tantebarnene mine. 

Anonymkode: 8c44c...6a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.10.2021 den 21.12):

Hva er galt med håndkrem? Det er noe mange trenger og jeg blir hvertfall glad for å få slik. 

Anonymkode: e3329...c37

• Liker 2
Skrevet

Kommentar til bruker over her - jeg blir kjempeglad for gode stekepanner og gode håndkremer! 

Ellers ønsker jeg meg flere vinglass, en skikkelig varm innejakke i ull av noe slag, airpods, ny bil (men altså, ja.. :D), ny laptop (skjer heller ikke) og en deilig lenestol. Av litt rimeligere (og mer realistiske) ønsker kunne jeg tenkt meg noen koselige bøker (av den typen som aldri vil vinne en litteraturpris, men som forteller historier som gjør deg glad), salatbestikk i tre, også håper jeg inderlig noen vil gi meg sånne Tre nøtter til askepott kopper/krus til jul! Også blir jeg alltid glad for olivenoljer, krydder og slikt :)

c60b8e1a-2b16-44a9-9736-4893dd0983ac.png

49344bf0-e448-4b2a-a9d3-eb2d7c2798e1.png

02b084e1-badd-4dfc-abe7-76d62943ea79.png

dae81eca-4478-4728-9c26-4fd17e8435ca.png

fd065c46-d40c-4c93-97a4-cb8b32e39456.png

Anonymkode: 3c873...f63

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...