AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #1 Skrevet 16. september 2021 Har vært sammen med kjæresten i ca. 1 år. Helt fra begynnelsen av hadde han veldig interesse for trente damer, med store lår og rumper. Det er bare slike damer han har vært med før, i tillegg følger han alt av slike damer på Instagram og liker lettkledde bilder av dem. Ut ifra dette følte jeg alltid på en usikkerhet. Normalt føler jeg meg pen og som jeg har en grei kropp, men ikke med han. I tillegg er ting merkelig under sex. Jeg har flere ganger måtte ta opp at vi har lite sex, eksempel 1 gang i uka. Han tar aldri initiativ til sex med mindre vi skal sove, eller har våknet. Jeg har aldri følt at han har vært stormende forelsket i meg på seksuelt plan, da han aldri har begjært meg eller følelsen av at han «ikke får nok av meg». Under sex lukker han øynene, ser ikke på meg og går rett på vaginaen før jeg i det hele er blitt våt. Han gir veldig sjeldent oralsex i tillegg. Jeg er egentlig veldig seksuelt fri, elsker å prøve nye ting o.l. Men med han blir jeg bare usikker og føler han gjerne er forelsket i den jeg er, men at utseendet mitt ikke er slik han ideelt ville hatt det. Det er utrolig vondt å føle slik. Har tatt opp med han at han eksempel ikke tar meg på lår, mage osv. Da blir han skikkelig sint og spør om jeg ikke liker sex med han. Sier jeg får finne meg noen andre som gjør slik, og at han er bare snill og god og ikke kan endre hvordan han har sex. Har også sagt at jeg kommer ved klitoris, men han rører aldri denne. Har også foreslått å hjelpe til selv, men det så ikke ut som han syns var spesielt attraktivt. Bør jeg ta dette opp med han og hvordan skal jeg ta det opp uten at han blir helt ifra seg? Anonymkode: 76caa...c4f 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #2 Skrevet 16. september 2021 Vil legge til at han alltid kommenterer at jeg er deilig, og klapper meg på rumpa. Men likevel er dette bare ord, og ikke noe jeg føler at han viser. Om jeg var så deilig hvorfor ønsker han så lite sex eksempel. I tillegg sier han at han kommer så fort for jeg er så «digg», men han ser jo ikke på meg under sex engang så virker jo mer som han har andre i tankene når han lukker øynene og har lyset av hver gang Anonymkode: 76caa...c4f
NewStart87 Skrevet 16. september 2021 #3 Skrevet 16. september 2021 Altså, hvorfor gidder du? Dere er tydeligvis ikke en god match og han gir deg dårlig selvtillit. Skikkelig turn off at han følger lettkledde damer i tillegg. Next! 9
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #4 Skrevet 16. september 2021 NewStart87 skrev (1 minutt siden): Altså, hvorfor gidder du? Dere er tydeligvis ikke en god match og han gir deg dårlig selvtillit. Skikkelig turn off at han følger lettkledde damer i tillegg. Next! For alle de ande tingene er på plass i hva jeg ser etter, nesten. Han har sluttet å følge disse damene når jeg tok det opp men han har jo tydeligvis en fetisj eller noe for trente damer. Anonymkode: 76caa...c4f
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #5 Skrevet 16. september 2021 At kjæresten er tiltrukket og viser det, er helt minimum i et forhold.... Anonymkode: beeaf...b5d 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #6 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Har tatt opp med han at han eksempel ikke tar meg på lår, mage osv. Da blir han skikkelig sint og spør om jeg ikke liker sex med han. Sier jeg får finne meg noen andre som gjør slik, og at han er bare snill og god og ikke kan endre hvordan han har sex. Har også sagt at jeg kommer ved klitoris, men han rører aldri denne. Har også foreslått å hjelpe til selv, men det så ikke ut som han syns var spesielt attraktivt. Bør jeg ta dette opp med han og hvordan skal jeg ta det opp uten at han blir helt ifra seg? Hva han tenker på, er jo bare spekulasjon fra din side, og ikke det du bør fokusere på. Hvordan han er mot deg derimot. Han hisser seg opp, kan ikke komme deg i møte, eller endre måten han har sex på? Det er ikke snill og god i min bok. Følelsesliv og sexliv er ikke frakoblet resten, så samme hvor mye han ellers har det på stell, vil dette ødelegge forholdet i løpet av kort tid. Pass på å ikke bli gravid, og begynn pakkingen. Anonymkode: 6038b...b3d 5
AprilLudgate Skrevet 16. september 2021 #7 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil legge til at han alltid kommenterer at jeg er deilig, og klapper meg på rumpa. Men likevel er dette bare ord, og ikke noe jeg føler at han viser. Om jeg var så deilig hvorfor ønsker han så lite sex eksempel. I tillegg sier han at han kommer så fort for jeg er så «digg», men han ser jo ikke på meg under sex engang så virker jo mer som han har andre i tankene når han lukker øynene og har lyset av hver gang Anonymkode: 76caa...c4f Han er dårlig i senga. Det er utfordringen her. Han har rett, du får ikke endret det. 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #8 Skrevet 16. september 2021 Huff, hvor finner dere disse mannfolka? Anonymkode: 409f2...45a 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #9 Skrevet 16. september 2021 Hvor mange tråder skal du lage om denne kjæresten? Anonymkode: e2cc5...3f2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #10 Skrevet 16. september 2021 Du kan ikke gjøre mer. Du har sagt fra og han vil ikke endre seg. Ballen ligger hos deg. Aksepter eller forlat han Anonymkode: 04ad9...47b 1
Gjest Skogsalv Skrevet 17. september 2021 #11 Skrevet 17. september 2021 Høres ut som han er litt ensporet seksuelt, mens du er eksperimentell. Din måte fordrer trygghet, kjærlighet og begjær to veier. Han har ikke den kunnskapen. Hverken om seg selv eller deg.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #12 Skrevet 17. september 2021 Han virker faktisk litt kort på det området, og er ikke åpen for kommunikasjon. Hvis du er forelska i ham så må du prøve å prate med ham, men han virker helt låst. Kan ikke endre på hvordan han har sex? Eh, jo- det kan alle. Jeg levde i tre år med en med lite sexlyst, men han kunne man i det minste ha en samtale med. Selv det var vanskelig. Anonymkode: 2d1d9...6bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå