Gå til innhold

Hotell eller hjemme hos meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt issues med å la mannen komme hjem til meg 😶  Det er mitt private og hvis han kommer hjem til meg og forholdet ikke går så må jeg leve videre med at han har ligget i sengen min, liksom...Men han virker seriøs og ringer nesten hver kveld.  Vi bor en time unna hverandre med fly, men har møttes og bodd på hytta mi ei helg, og tre lange dater i tillegg...Så vi vet at vi fungerer sammen. Samtidig er vi vel ikke blitt kjærester allerede vil jeg tro? Men hotell er relativt dyrt (vi snakket om å spleise) og jeg vil heller bruke pengene på annet når jeg faktisk bor i denne byen...så jeg vet ikke helt. Det kan gå bra og vi lever lykkelig alle våre dager og da er det jo null problem. Men det kan også gå gaiken og da har han bodd hjemme hos meg i flere dager. Er jeg blitt sær eller er dette normale tanker omkring dating- situasjonen? Ville du hatt ham hjemme hos deg? Jeg må være på jobb noen dager også, og da er han hjemme hos meg alene!  

Anonymkode: a8090...f9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan godt låne bort huset til fremmede også,  men hvis det er noe i skuffer og skap, som ikke takler snoking, så låser jeg det inn.

Anonymkode: 77a27...f57

• Liker 2
Skrevet

Ved å ikke slippe personen innpå deg, så er det også større sjanse for at det går gaiken.

Anonymkode: 77a27...f57

• Liker 6
Skrevet

Har aldri tenkt som deg, så jeg hadde hatt han hjemme og ser ikke problemet selv om dere slår opp. 

Men nå er jeg flink til å ikke knytte relasjoner og ting sammen. Har lite sentimentale greier rundt meg. 

Anonymkode: 2bb13...d73

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har litt issues med å la mannen komme hjem til meg 😶  Det er mitt private og hvis han kommer hjem til meg og forholdet ikke går så må jeg leve videre med at han har ligget i sengen min, liksom...Men han virker seriøs og ringer nesten hver kveld.  Vi bor en time unna hverandre med fly, men har møttes og bodd på hytta mi ei helg, og tre lange dater i tillegg...Så vi vet at vi fungerer sammen. Samtidig er vi vel ikke blitt kjærester allerede vil jeg tro? Men hotell er relativt dyrt (vi snakket om å spleise) og jeg vil heller bruke pengene på annet når jeg faktisk bor i denne byen...så jeg vet ikke helt. Det kan gå bra og vi lever lykkelig alle våre dager og da er det jo null problem. Men det kan også gå gaiken og da har han bodd hjemme hos meg i flere dager. Er jeg blitt sær eller er dette normale tanker omkring dating- situasjonen? Ville du hatt ham hjemme hos deg? Jeg må være på jobb noen dager også, og da er han hjemme hos meg alene!  

Anonymkode: a8090...f9c

Nei, det er jo helt vanlig å pule på folk, dele det som er av kroppsvæsker og sykdommer, samtidig som man nekter å ta det stooooooore life changing valget - å la/ ikke la personen være på besøk hos seg i noen dager.

# 2021 logikk

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...