Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en leilighet kjøpe, og det haster fordi jeg har ikke noe sted å bo nå. Bor hos noen som står meg nær, men og det er trangt og stressende for han, og han liker ikke at jeg er der 24/7.

Har fått meg lån, men de aller fleste boliger jeg er interessert i blir for dyre for meg, og de leilighetene som jeg hadde hatt råd til, de er det for mye oppussing med.

Er det noen som er litt klarsynte eller som kan legge kort på meg å se hva som ligger lenger frem i boligløypen for meg?

Takk💚

Anonymkode: 18654...276

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får opp forandring og noe uforutsigbart. Bak det uforutsigbare er det litt mer usikkert og dystert. Har du tenkt på å gjøre noe.. uvanlige/nytt i det siste for å vokse som menneske eller mer penger?

Litt usikker på hva det bildet viser så fint med et svar om det....

Anonymkode: 8c5d3...725

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg får opp forandring og noe uforutsigbart. Bak det uforutsigbare er det litt mer usikkert og dystert. Har du tenkt på å gjøre noe.. uvanlige/nytt i det siste for å vokse som menneske eller mer penger?

Litt usikker på hva det bildet viser så fint med et svar om det....

Jeg bor hos kjæresten min som tok meg inn for at jeg skulle få bo der et par uker, men så har det blitt et par måneder.

Han har siden jeg flyttet inn fått en alvorlig diagnose og sliter med sitt, og synes kanskje ikke det er så bra at jeg bor der nå, selv om jeg hjelper han.

Jeg føler at hans følelser for meg har blitt svekket det siste halve året, siden vi har vært veldig mye borte fra hverandre pga av at jeg bodde 7 måneder et annet sted i forbindelse med jobb.

Har også tenkt at jeg muligens burde bare flytte ut og leie en hybel leilighet, slik at min boligsituasjon ikke sliter på forholdet vårt

Ts

Skrevet

Takk! Jeg ser klart og tydelig deg på en benk. Jeg vet ikke hva det betyr, men jeg tolker det som en reise. En reise du påtar deg alene. Jeg tror denne reisen blir mye viktigere for deg å forholde deg til, enn selve valg av leilighet.

Jeg får også opp følelsene av oppgitthet og stagnasjon. Om det er knytt til din samboers nylige oppdagede helsesituasjon vet jeg ikke, men jeg blir rådvill. Jeg kjenner jeg blir rastløs, nesten som om jeg føler meg fanget.

Kjenner du deg igjen i noen av disse punktene?

Jeg ser også klart for meg et viktig møte for deg i fremtiden, snarlig, som blir et vendepunkt for deg, men jeg vet ikke om det har med jobb å gjøre? Ser du etter ny jobb? Eller om det er mer konkret rettet mot leilighet og entgen bank eller noen du eventuelt vil leie av.

Men oppgittheten kjennes veldig sterk ut nå! Den følelsen er så sterk at jeg vil rive meg ut fra alt og bare løpe. Er dette noe du kjenner deg igjen i dine følelser?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk! Jeg ser klart og tydelig deg på en benk. Jeg vet ikke hva det betyr, men jeg tolker det som en reise. En reise du påtar deg alene. Jeg tror denne reisen blir mye viktigere for deg å forholde deg til, enn selve valg av leilighet.

Jeg får også opp følelsene av oppgitthet og stagnasjon. Om det er knytt til din samboers nylige oppdagede helsesituasjon vet jeg ikke, men jeg blir rådvill. Jeg kjenner jeg blir rastløs, nesten som om jeg føler meg fanget.

Kjenner du deg igjen i noen av disse punktene?

Jeg ser også klart for meg et viktig møte for deg i fremtiden, snarlig, som blir et vendepunkt for deg, men jeg vet ikke om det har med jobb å gjøre? Ser du etter ny jobb? Eller om det er mer konkret rettet mot leilighet og entgen bank eller noen du eventuelt vil leie av.

Men oppgittheten kjennes veldig sterk ut nå! Den følelsen er så sterk at jeg vil rive meg ut fra alt og bare løpe. Er dette noe du kjenner deg igjen i dine følelser?

Ja frustrasjonen og rastløsheten er spot on!

Det trykker og presser i brystet mitt og hele kroppen.

Da jeg skrev dette innlegget for en liten time siden, hadde jeg faktisk sittet lenge på en benk og bare sett ut i luften og ikke visst frem og tilbake på meg selv.

Jeg er veldig bekymret for mitt forhold med kjæresten og det at jeg føler hans følelser for meg har bleknet litt, den store gnisten er ikke der lengre, men det kan også henge sammen med at han har fått en alvorlig diagnose i sommer som påvirker hans følelsesliv og fysikken.

Jeg er veldig preget av hans alvorlige diagnose.

Om en drøy måned skal jeg reise bort i 8 på rygg rehabilitering, og dette gruer jeg meg skikkelig til, for jeg har ikke lyst å forlate kjæresten nå.

Hverken på grunn av hans sykdom eller fordi jeg føler det er ikke riktig å være borte fra hverandre så lenge når forholdet ikke er tipp topp.

Jeg har ikke lyst å reise bort i 8 uker, hver celle i kroppen stritter imot, men jeg må gjøre det.

Ts

Skrevet

Du må lytte til rastløsheten din. Den prøver å fortelle deg noe, men du vil ikke høre etter. Derfor blir den så sterkere. Jeg ser at starten din begynner nå, det var det med den benken. Jeg får en sterk følelse av at du selv vet hva du må og skal på denne reisen, likevel er det noe tvil som holder deg igjen og holder deg tilbake. Men du er på vei. Lytt til følelsene dine. De er ikke skumle, de prøver å fortelle deg noe

Det møtet jeg så for meg kan faktisk være mer konkret enn leilighet og jobb da ja! Har det vært mye oppfølging av deg i våres/sommer? Jeg får ikke nødvendigvis opp en frakk av det møtet, men det som jeg skrev tidligere et viktig møte for deg og din utvikling.

Jeg føler også at det skjedde noe stort i livet ditt for 6-12 måneder som kommer til å prege deg fremover. Møtte du kjæresten i tidsaspektet 6-12 måneder, eller var det noe som skjedde med han eller familien i den perioden?

• Liker 1
Skrevet

Klassisk cold reading her.

"Jeg er stressa, kan noen hjelpe meg?"
"Ja, jeg fornemmer en slags uro. Stemmer det?"
"Ja!"
"Jeg får opp at ting er i endring og usikkert!"
"Wow! Det stemmer jo på en prikk!"

"Kjærestens følelser har ikke vært de samme det siste halve året..."
"Hmmm, jeg får opp at det har skjedd noe de siste 6-12 månedene, kan det stemme?"

Legg merke til at den synske ikke forteller deg noe du ikke allerede har fortalt selv. Også det med benken. Hadde du ikke nettopp sittet på en benk, ville dere garantert kunnet knytte det bildet til noe annet. Venting, reise, behovet for å slappe av, det at du har vondt i ryggen, at du ikke ønsker eller kan være inne i leiligheten, at du er ensom, osv.

Jeg er ikke sikker på at denne påstått synske som svarer deg gjør dette bevisst. Man kan like gjerne lure seg selv som andre til å tro at man har synske evner. Jeg er heller ikke sikker på at det nødvendigvis er dumt å snakke med folk på denne måten, for stort sett handler det bare om å speile hverandre, som kan være nyttig for å finne ut hvor problemene ligger. Ting blir tydeligere. Det du derimot ikke må finne på å gjøre, er å ta viktige valg basert på hva en ukjent, anonym påstått synsk person hevder å "se". Noen ganger må vi ta veldig vanskelige valg, og det hadde vært utrolig greit om noen med kunnskap og autoritet bare kunne velge for oss eller si hva det riktige valget er. Men her er det DU som må velge om du skal flytte ut, bli, kjøpe eller leie. Mitt råd: tenk på det, snakk med venner, kjæreste og familie om det, sov på det, og så velger du. Hverken det å flytte eller å bli er en livstidskontrakt. Kanskje det beste er å flytte ut og leie for en periode? Da har du mulighet til å flytte tilbake igjen på ganske kort tid.

Anonymkode: b5398...338

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Du må lytte til rastløsheten din. Den prøver å fortelle deg noe, men du vil ikke høre etter. Derfor blir den så sterkere. Jeg ser at starten din begynner nå, det var det med den benken. Jeg får en sterk følelse av at du selv vet hva du må og skal på denne reisen, likevel er det noe tvil som holder deg igjen og holder deg tilbake. Men du er på vei. Lytt til følelsene dine. De er ikke skumle, de prøver å fortelle deg noe

Det møtet jeg så for meg kan faktisk være mer konkret enn leilighet og jobb da ja! Har det vært mye oppfølging av deg i våres/sommer? Jeg får ikke nødvendigvis opp en frakk av det møtet, men det som jeg skrev tidligere et viktig møte for deg og din utvikling.

Jeg føler også at det skjedde noe stort i livet ditt for 6-12 måneder som kommer til å prege deg fremover. Møtte du kjæresten i tidsaspektet 6-12 måneder, eller var det noe som skjedde med han eller familien i den perioden?

For snart 12 mnd siden flyttet jeg bort fra kjæresten min for å prioritere meg selv og mine issues.

Jeg ble fulgt tett opp av fysioterapeuter i vinter/vår .

For 6 mnd siden begynte han å miste litt følelser for meg siden vi var langt borte fra hverandre og ikke kunne møtes pga avstand&korona.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når du nevner det som skjedde for 6/12 mnd siden og at det kommer til å prege meg,er det negativt?

Ts

Skrevet

Jeg får opp da en tung tid knyttet til det valget du tok for 12 måneder siden og en engstelse som økte etter det.

Mye av det jeg blir fortalt gjelder deres helse både sammen og alene, lyskildene står i spenn, noe som fører til din engstelse og anspenthet og bunner ut i en usikkerhert som du har båret med deg en stund. Jeg får et sterkt signal om at du tok et valg som var ganske vanskelig i ung alder og som har påført en innestengelse av følelser og signaler som du ikke får speilet og frigitt.

Denne følelsen får jeg opp ble sterkere under de vanskelige valgene du tok for 12 måneder siden og som resignerte for 6 måneder da det skjedde det du nevner om din kjæreste.

Du har ganske mye stress inni deg, som påvirker deg negativt. Både psykisk og fysisk. Du må prøve å frigi disse lyskildene, slik at de får hjulpet deg slik de er ment for å gjøre.

Klarer du å se en kobling av det vanskelige valget du tok i ung alder og det som har skjedd det siste året?

Anbefaler deg også å gjøre en lysrens, for å motta noen lyskilder og for å frisette de andre. Dette gjøres best best klokken 21:00, 23:00 eller 01:00 da lyskildene er sterke og ivrige. Det du bør gjøre er å sitte i et mørkt rom og tenne et lys. La det brenne i 10 minutter pr problem, men ikke ta opp mer enn 3 problemer av gangen, da det blir for mye av systemet. Hvis du klarer å identifisere 3 problemer du vil ha hjelp til av lyskildene, så syns jeg selv det er en fin oppgave som har hjulpet både mine fine venner og andre jeg guider gjennom praksis.

Har du 3 problemer du kan identifisere og jobbe med, så er det den fin øvelse. Håper du vil la deg inspirere til å teste ut den og de positive sidene med lyskildene og energier.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg får opp da en tung tid knyttet til det valget du tok for 12 måneder siden og en engstelse som økte etter det.

Mye av det jeg blir fortalt gjelder deres helse både sammen og alene, lyskildene står i spenn, noe som fører til din engstelse og anspenthet og bunner ut i en usikkerhert som du har båret med deg en stund. Jeg får et sterkt signal om at du tok et valg som var ganske vanskelig i ung alder og som har påført en innestengelse av følelser og signaler som du ikke får speilet og frigitt.

Denne følelsen får jeg opp ble sterkere under de vanskelige valgene du tok for 12 måneder siden og som resignerte for 6 måneder da det skjedde det du nevner om din kjæreste.

Du har ganske mye stress inni deg, som påvirker deg negativt. Både psykisk og fysisk. Du må prøve å frigi disse lyskildene, slik at de får hjulpet deg slik de er ment for å gjøre.

Klarer du å se en kobling av det vanskelige valget du tok i ung alder og det som har skjedd det siste året?

Anbefaler deg også å gjøre en lysrens, for å motta noen lyskilder og for å frisette de andre. Dette gjøres best best klokken 21:00, 23:00 eller 01:00 da lyskildene er sterke og ivrige. Det du bør gjøre er å sitte i et mørkt rom og tenne et lys. La det brenne i 10 minutter pr problem, men ikke ta opp mer enn 3 problemer av gangen, da det blir for mye av systemet. Hvis du klarer å identifisere 3 problemer du vil ha hjelp til av lyskildene, så syns jeg selv det er en fin oppgave som har hjulpet både mine fine venner og andre jeg guider gjennom praksis.

Har du 3 problemer du kan identifisere og jobbe med, så er det den fin øvelse. Håper du vil la deg inspirere til å teste ut den og de positive sidene med lyskildene og energier.

Ja jeg har veldig mye stress inni meg og veldig mye følelser.

Jeg er veldig empatisk, har stor omsorg for mine aller nærmeste og en del av dette stresset kommer av min helsesituasjon.

Min dårlige helse gjør at jeg blir veldig usikker i forholdet til min kjæreste, for det begrenser meg fysisk.

Jeg forstår ikke helt hvilken stor avgjørelse jeg tok i ung alder, men jeg opplevde et traume i mitt liv for 18 år siden, som la føringer for hvordan livet mitt skulle bli fremover, og en del av dette stresset som jeg har inni meg, kommer fra det som skjedde for 18 år siden.

Jeg var ikke så veldig ung, men litt over 30.

Jeg har lyst å prøve lyskilde øvelsen du skriver om her.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja jeg har veldig mye stress inni meg og veldig mye følelser.

Jeg er veldig empatisk, har stor omsorg for mine aller nærmeste og en del av dette stresset kommer av min helsesituasjon.

Min dårlige helse gjør at jeg blir veldig usikker i forholdet til min kjæreste, for det begrenser meg fysisk.

Jeg forstår ikke helt hvilken stor avgjørelse jeg tok i ung alder, men jeg opplevde et traume i mitt liv for 18 år siden, som la føringer for hvordan livet mitt skulle bli fremover, og en del av dette stresset som jeg har inni meg, kommer fra det som skjedde for 18 år siden.

Jeg var ikke så veldig ung, men litt over 30.

Jeg har lyst å prøve lyskilde øvelsen du skriver om her.

Ts

Hvis du lytter til dine lys og hvis du klarer å skildre igjennom følelsene, der det din reise til frihet. Jeg håper øvelsen igjennom lyskilden og energiene vil hjelpe deg på din vei!

Hører gjerne fra deg etter øvelsen for å høre hvordan du opplevde lyskildene inni din kropp.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du lytter til dine lys og hvis du klarer å skildre igjennom følelsene, der det din reise til frihet. Jeg håper øvelsen igjennom lyskilden og energiene vil hjelpe deg på din vei!

Hører gjerne fra deg etter øvelsen for å høre hvordan du opplevde lyskildene inni din kropp.

Du skal få tilbakemelding😇

Ts

Skrevet

Hvordan går det her TS? Finner du ro i sjelen og håp med lyskildene inni deg og rundt deg?

• 1 måned senere...
Skrevet

Blir litt usikker når jeg ikke får oppdatering. Alt bra?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Blir litt usikker når jeg ikke får oppdatering. Alt bra?

Tråden har klarsynte, selvfølgelig kan de selv se om det går bra med TS eller ikke.

Anonymkode: 88c78...299

• Liker 1
Skrevet

Ts her

Boligmarkedet koker for tiden i Bergen sentrum, og jeg taper i alle budrunder😑

Litt frustrert...

Ingen lyskilder er til hjelp

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...