Gå til innhold

Exen min driver enda å skriver til meg i ny å ne etter 2 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er ikke venner på facebook, hun følger meg ikke å jeg følger henne ikke.

Men hun skriver enda til meg i ny og ne, enda da hun har samboer.

Hva slaks tegn skal jeg tolke dette på?

Savner hun meg, vil hun bare skrive med meg? 

Jeg savner henne så klart.. Men jeg vil liksom ikke spørre henne, og lurer på om noen har hatt det samme at exer har skrevet til deg? (Er mann jeg)

Anonymkode: 48f44...436

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo et umulig spørsmål å svare på uten at du sier noe om hva hun faktisk skriver. Kan jo være at hun bare ønsker å ha vennskapelig kontakt. 

Anonymkode: 5f0f8...cfb

• Liker 2
Skrevet

Hva med å spørre henne rett ut?

»dette er sikkert litt direkte, men jeg lurer på hvorfor du jevnlig tar kontakt med meg? Savner du meg, eller er det bare tilfeldig prat innimellom?

Spør fordi jeg savner deg og egentlig ikke opplever det som så konstruktivt for min egen del å holde tråden aktiv om du skjønner». 

Anonymkode: d935f...5d2

• Liker 2
Skrevet

Slutt å svar henne, så blir du kvitt problemet. Hun bruker deg som emosjonell trøst, og holder deg varm, uten at du har bedt om det. 

Anonymkode: 70a93...c38

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Slutt å svar henne, så blir du kvitt problemet. Hun bruker deg som emosjonell trøst, og holder deg varm, uten at du har bedt om det. 

...Og nei, det er ikke sikkert hun savner deg. Sjansen er stor for at hun gjør det for å mate sitt eget ego.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tok før kontakt med min eks. Det var fordi jeg savnet han. Har også tatt kontakt med en annen jeg ikke savner for å spørre om helt konkrete ting. 

Anonymkode: 19a38...811

Skrevet

Kommer helt an på hva hun skriver. 

Jeg har også kontakt med min x fra tid til annen, men vi har da 15 år bak oss, og det hender det skjer ting som gjør at jeg skriver en melding. 

Jeg har feks skrevet melding da enkelte familiemedlemmer har gått bort, da han tross alt har kjent disse menneskene i mange år han og, og kanskje ønsker å ta et siste farvel. Det samme har han gjort med meg. 

Har også kontaktet han et par ganger vedrørende noen papirer jeg har manglet til boligen, da han har fått med seg det ved en glipp. 

Men jeg savner han ikke av den grunn, og jeg tolker heller ikke hans meldinger som at han savner meg. Men man slutter jo ikke brått å bry seg om folk man har delt et halvt liv med (i vårt tilfelle). 

Anonymkode: 455d9...722

Skrevet

Det kan jo hende at hun synes du er en venn og setter pris på deg som en venn. Du trenger ikke overtolke alt mulig, fordi som oftest betyr det ingenting annet enn det vedkommende sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...