Gjest Acer Skrevet 16. september 2021 #1 Skrevet 16. september 2021 Hele 2020 var strømprisene historisk lave i Norge, og strømsparing var noe som ikkje vart ofret en tanke hos de fleste. Forbruket av strøm har økt jevnt å trutt, og til likhet med bensin så er strøm en forbruksvare. Rett over nyttår 2021 lavet snøen ned over det meste av landet , og verprognosene / langtidvarslet var kulde / snø i lang tid. Byttet umiddelbart strømleverandør i beg. av januar til ny strømleverandør som reklamerte med eit "lokketilbud" til en fastpris på 0.29 øre pr. kw i 6 mnd . Fekk ikkje fornye den avtalen, og gjekk tilbake til forrige leverandør som da tilbød en fastpris 1 år til 0.45 pr kw. Hvilken strømavtale har du /dere idag, og er du tilfreds med den ?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #2 Skrevet 16. september 2021 Har fastpris agva, 38 øre pr kwh i er halvt år. Ikke fått første regning enda, så kan ikke si så mye om jeg er er fornøy eller ei. Men veldig glad for at jeg fikk bindt prisen før den steg! Når avtaleperioden er over, går jeg nok over til et av selskapene som tilbyr prismatch. Anonymkode: 0c48b...1bd
Gjest Acer Skrevet 16. september 2021 #3 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har fastpris agva, 38 øre pr kwh i er halvt år. Ikke fått første regning enda, så kan ikke si så mye om jeg er er fornøy eller ei. Men veldig glad for at jeg fikk bindt prisen før den steg! Når avtaleperioden er over, går jeg nok over til et av selskapene som tilbyr prismatch. Anonymkode: 0c48b...1bd Tegnet fastpris hos agva januar 6 mnd. til 0.29 øre pr. kw ,men tilbudet gjaldt bare nye kunder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå