AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #1 Skrevet 16. september 2021 Jeg ser at GMN fortsatt holder koken.. Jeg pleide noen ganger å se på det når jeg var yngre, før jeg skulle på skole/studier etc. Men etterhvert som jeg begynte å jobbe har jeg ikke sett det på mange år siden. Jeg har jo klart mine egne tanker om hvem som ser på God Morgen Norge. Så, hvem gjør det? Er det litt som endel brukere her på KG? Noen pensjonister, noen uføre, syke etc? Skjønner ikke hvordan det programmet kan holdes på lufta. De må jo ha seere.. Hvem er de? Hehe Anonymkode: 71628...9d4 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #2 Skrevet 16. september 2021 Tror det er sånn typisk program som står på i bakgrunnen hos de over 60, men som ingen egentlig ser på fra start til slutt. Anonymkode: 5fd8e...f28 6
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #3 Skrevet 16. september 2021 Navere Anonymkode: 243fe...e94 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #4 Skrevet 16. september 2021 Jeg syns det er veldig koselig å ha i bakgrunnen. Når jeg jobbet i hjemmesykepleien så var det mange eldre som så på det 😊 Anonymkode: ac0d2...1ee 10
Novellemonster Skrevet 16. september 2021 #5 Skrevet 16. september 2021 Pleide å se God Morgen Norge hver dag da jeg var innlagt på sykehus. Syns det var koselig å ha på. Og hatt eldre pensjonerte slektninger som likte å se det 4
solmåneogstjerner Skrevet 16. september 2021 #6 Skrevet 16. september 2021 Jeg så på det i alle tre fødselspermisjonene mine. Da hadde jeg stort sett vært oppe fra kl 5, og så veldig frem til at de skulle begynne å sende 😉 Så sto det på gjennom morgenen gjennom amming, byssing, stell, husarbeid osv. Satt jo ikke i sofaen hele tiden, men fikk med meg det meste likevel. 10
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #7 Skrevet 16. september 2021 Har det på i bakgrunnen når jeg gjør meg klar om morgenen før jobb Anonymkode: 0c3a7...111 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #8 Skrevet 16. september 2021 Er ufør og ser litt på det. Anonymkode: ba3ca...68a
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #9 Skrevet 16. september 2021 Er offshorearbeider og ser det nesten hver dag jeg har fri fra jobb. Ofte står jeg opp for «sent» så da begynner jeg å se reprisen kl 10😂 Har ikke noe å ta meg til uansett!! Frokost, kaffe og strikking samtidig👍🏻Life is good👍🏻 Anonymkode: e7e19...c26 2
Million Skrevet 16. september 2021 #10 Skrevet 16. september 2021 Jeg er uføretrygdet, men har aldri på tv på dagtid omtrent. Har hendt jeg har skrudd på et veterinærprogram om jeg ligger på sofaen når jeg har migrene, men ellers aldri. Har aldri sett God Morgen Norge de siste fem årene jeg har bodd alene. Eksen min pleide å se på det mens han spiste frokost før jobb. Snappet opp litt smånyheter og sånt.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #11 Skrevet 16. september 2021 Ser på det når jeg spiser frokost før jobb og ser det ofte på Sumo på kveldstid. Jeg skulle ønske jeg hadde litt bedre tid på morgenen og fikk sett alt. God start på dagen ! Anonymkode: f657a...606
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #12 Skrevet 16. september 2021 Jeg forbinder God Morgen Norge med sykedager i barndommen. Hvor mamma så på programmet grytidlig, mens jeg lå syk på sofaen og ventet på at noe annet skulle komme på TV'en. For rundt 12-tiden så kunne jeg velge mellom Home & Away eller Dr. Phil. Må si at Dr. Phil var ikke noe å rope hurra for, men det beste alternativet som var den gang. På disney channel, foxkids og alle barne-kanalene så var det baby-TV og pokemon. Og ingen av de to fristet, selv da jeg gikk på barneskolen, så da ble det Dr. Phil. Det var ikke før rundt klokken 14:00-15:00 at det ble reelle alternativer til ting å se på TV'en. Mamma så bare på programmet når det ikke var Tour de France eller skirenn på tv'en. GMN, sykling og Ski var like ille for min del. Så GMN er for meg forbunnet med noe veldig negativt. Kjedsomhet og sykdom. Tortur oppå en allerede dårlig dag. Dagens barn og unge vil aldri oppleve kjedsomhet på det nivået jeg gikk igjennom. 😂 VHS' samlingen var noe å skryte av, og det kommer en grense til hvor mye du kan se mummitrollet, Det var en gang en skog og løvens konge. Så da måtte jeg bare holde ut til 14-15:00. Anonymkode: 601e1...6d2 2
Fiora Skrevet 16. september 2021 #13 Skrevet 16. september 2021 De hadde alltid på GMN på venterommene når jeg jobbet på sykehus, så vil tippe institusjoner trekker opp seertallet! 👍🏼 Personlig klarer jeg ikke GMN - intervallen er jo 5 minutter program og 15 minutter reklame!! Får utslett bare av å tenke på det! 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #14 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser at GMN fortsatt holder koken.. Jeg pleide noen ganger å se på det når jeg var yngre, før jeg skulle på skole/studier etc. Men etterhvert som jeg begynte å jobbe har jeg ikke sett det på mange år siden. Jeg har jo klart mine egne tanker om hvem som ser på God Morgen Norge. Så, hvem gjør det? Er det litt som endel brukere her på KG? Noen pensjonister, noen uføre, syke etc? Skjønner ikke hvordan det programmet kan holdes på lufta. De må jo ha seere.. Hvem er de? Hehe Anonymkode: 71628...9d4 Kanskje norsk TV’s aller mest utdaterte program. Muligens med konkurranse fra Norge Rundt. Anonymkode: abb3a...517 2
Elysion Skrevet 16. september 2021 #15 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje norsk TV’s aller mest utdaterte program. Muligens med konkurranse fra Norge Rundt. Anonymkode: abb3a...517 Utgjør en fin trio med Skal vi danse, synes jeg. 6
Realverdien Skrevet 16. september 2021 #16 Skrevet 16. september 2021 Mange liker det fordi det er feelgood tv. Ingen seksualisert vold eller knivstikkingtall fra Oslo. 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #17 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser at GMN fortsatt holder koken.. Jeg pleide noen ganger å se på det når jeg var yngre, før jeg skulle på skole/studier etc. Men etterhvert som jeg begynte å jobbe har jeg ikke sett det på mange år siden. Jeg har jo klart mine egne tanker om hvem som ser på God Morgen Norge. Så, hvem gjør det? Er det litt som endel brukere her på KG? Noen pensjonister, noen uføre, syke etc? Skjønner ikke hvordan det programmet kan holdes på lufta. De må jo ha seere.. Hvem er de? Hehe Anonymkode: 71628...9d4 Aldri, men jobber på sykehjem, der ser alle på det Anonymkode: 17045...ebe
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #18 Skrevet 16. september 2021 Syns det er koselig å ha på i bakgrunnen når vi spiser frokost. Og om jeg har kveldsvakt kan jeg godt se litt på det etter at unger og mann har dratt ut av hus men jeg bretter klær ol. Ser aldri fra begynnelse til slutt, men får litt sånn gode vibes av det. Og når jeg jobbet i bofelleskap sto det på hver morgen der. Koselig! Anonymkode: 953fd...6b3 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #20 Skrevet 17. september 2021 Er i mammapermisjon Så har blitt en del av hverdagen min å se på det siden jeg uansett er oppe fra 4-5. Syns det er koselig å ha på og i bakgrunn mens jeg styrer å leker med babyen. Anonymkode: b7a71...5a0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå