Gå til innhold

I morgen er det lønning!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere kjøoe der da?jeg skal gå crazy 😀😀😀

Anonymkode: a2ff2...800

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

Anonymkode: a97ca...682

Skrevet

Ikke alle får lønn i morgen 🙄

Anonymkode: 5fc49...fe4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg har to jobber, men ingen av dem har lønningsdag i morgen.

Anonymkode: 4f3db...ef0

• Liker 3
Skrevet

Har såpass mye penger på konto til enhver tid at lønnsdato ikke utgjør en forskjell i forbruket.

Liker ikke shopping og ønsker ikke bedrive overforbruk, så jeg kjøper det jeg trenger når jeg trenger det.

Anonymkode: 0e7f2...278

• Liker 11
Skrevet

Jeg får ikke lønn i morgen. Pleier heller ikke å gå crazy når jeg får lønning, har ikke brukt opp forrige lønning.

Anonymkode: 7e99b...0cd

• Liker 6
Skrevet

Her e det tydelig noen som tror at lønningsdag = festdag. Endelig kan man bruker penger igjen? Tåpelig!

Anonymkode: 13989...73a

• Liker 6
Skrevet

Den 17. er ingen normal lønningsdag. De fleste får 10. ,12. ,15. eller 20.

Anonymkode: 405cf...300

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den 17. er ingen normal lønningsdag. De fleste får 10. ,12. ,15. eller 20.

Ubegripelig irrelevant.

Anonymkode: c6385...d6e

• Liker 1
Skrevet

Dette er lønningsdag til uføre, overgangsstønad ect. Sikkert en troll som skal gjøre narr av navere. 

• Liker 8
Skrevet
Selfishmacaroni skrev (Akkurat nå):

Dette er lønningsdag til uføre, overgangsstønad ect. Sikkert en troll som skal gjøre narr av navere. 

Det var det jeg tenkte også da jeg så innlegget og overskriften.... alltid noen som skal lage "henge ut uføretrygdede" tråder. Liksom lage en tråd så folk kan kjefte på og gjøre narr av uføre igjen. Blir de aldri lei?

Jeg er ufør selv, men har nok av penger på kontoene mine likevel selv om det er rett før neste utbetaling. Faktisk 80.000. Sparepenger, regningskonto, brukskonto. Jeg er lei av at alle tror at ALLE uføretrygdede er en smørje av dårlige betalere og fattigfolk uten penger på konto og ikke minst; UTEN ØKONOMISK SANS OG STYRING!

Anonymkode: 904fa...5f5

• Liker 5
Skrevet

Herregud kan man ikke bare få være glad for lønningsdag da uten å legge så mye mer i det,  vedkommende ønsker å bruke penger i ville baner eller spare så er jondet opp til personen.

Fikk lønn i går TS så her gikk den til ny sofa og resten inn i fond. Og alt det vanlige da. Kjøper heldigvis sjeldent ny sofa men har nettopp flyttet så det ble en stor pengepost denne måneden 😄

Anonymkode: 41c72...42f

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Tappert forsøk trolling av de som mottar uføretrygd eller annen trygd som utbetales i morgen.

Kan tenke meg dette er en person som er bitter på at h*n har en dårlig betalt jobb og egentlig vil være trygdet men at idioti ikke er grunn til trygd.

Anonymkode: 47b0c...249

• Liker 2
Skrevet

Jeg svir av omtrent alt på horer de første to ukene, De to andre spiser jeg nudler.

Anonymkode: 7258b...f0c

• Liker 3
Skrevet

Har ikke lønningsdag i morgen. Og går ikke bananas når jeg har fått den. Eller jo , regningbananas! 

Anonymkode: 56a18...8c2

Skrevet

Har ikke kommet her...

Anonymkode: 88f76...bc2

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Har ikke kommet her...

Det er fordi bankenes betalingssentral ikke har første kjøring for dagen før i seks-tiden om morgenen.

Se tidspunktene for bbs-kjøringer her:

https://www.nrk.no/livsstil/her-er-tidspunktene-bankene-overforer-penger-1.15382912

Pengene er på konto ca et kvarter etter kjøringene.

Kjøringene skjer kl 

Overføringer fra konto i én bank til konto i en annen bank skjer på disse tidspunktene:

05.45

09.45

11.45

13.45

15.45

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er fordi bankenes betalingssentral ikke har første kjøring for dagen før i seks-tiden om morgenen.

Se tidspunktene for bbs-kjøringer her:

https://www.nrk.no/livsstil/her-er-tidspunktene-bankene-overforer-penger-1.15382912

Pengene er på konto ca et kvarter etter kjøringene.

Kjøringene skjer kl 

Overføringer fra konto i én bank til konto i en annen bank skjer på disse tidspunktene:

05.45

09.45

11.45

13.45

15.45

Kom på kontoen nå, nå er alle regninger betalt 😬

• Liker 1
Skrevet

Nei? Jeg får lønn siste virkedag i måneden. 

Mistenker at dette er en liten trolletråd i håp om å hisse opp til litt drittslenging om trygdemottakere 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ubegripelig irrelevant.

Anonymkode: c6385...d6e

Nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...