AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #1 Skrevet 16. september 2021 Helt håpløst! Barefaren er en dritt! Og viste ikke at det var en såpass stor ansvar og stress å ha barn. Masser på alt og ingenting, ikke la barnet søle! Barnet er et år og lærer seg å spise selv, så klart blir det søl eller tar jeg feil? Han kaster meg og ungen ut.. Nå letter jeg etter et sted å bo, sammen med mitt nydelige sølete barn. Men det er ingen som vil leie ut leilighet til en et åring..Hva er det man gjør da? Jeg har litt gjelde og er usikker på om jeg kan ta opp låne mulig Husbanken kan hjelpe? Anonymkode: 2d5a6...011
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #2 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Helt håpløst! Barefaren er en dritt! Og viste ikke at det var en såpass stor ansvar og stress å ha barn. Masser på alt og ingenting, ikke la barnet søle! Barnet er et år og lærer seg å spise selv, så klart blir det søl eller tar jeg feil? Han kaster meg og ungen ut.. Nå letter jeg etter et sted å bo, sammen med mitt nydelige sølete barn. Men det er ingen som vil leie ut leilighet til en et åring..Hva er det man gjør da? Jeg har litt gjelde og er usikker på om jeg kan ta opp låne mulig Husbanken kan hjelpe? Anonymkode: 2d5a6...011 Jeg leier alene med en på 1 år og ei på 3 år. Går fint det. Du må lete mer da. Anonymkode: c0d31...f62 7
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #3 Skrevet 16. september 2021 Skjønner godt at ingen vil leie ut til et barn. Det er foreldre som må stå som leietagere😉 Anonymkode: 812e7...78f 24
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #4 Skrevet 16. september 2021 Tror ikke det er ungen som er problemet her. Anonymkode: 4d9e1...b93 9
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #5 Skrevet 16. september 2021 Litt tidlig å bo for seg selv når en er 1 år. Anonymkode: 37d27...e61 8
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #6 Skrevet 16. september 2021 Søk startlån i Husbanken, alenemødre er i målgruppen. Anonymkode: 094b4...f61 1
Grandidosa83 Skrevet 16. september 2021 #7 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Helt håpløst! Barefaren er en dritt! Og viste ikke at det var en såpass stor ansvar og stress å ha barn. Masser på alt og ingenting, ikke la barnet søle! Barnet er et år og lærer seg å spise selv, så klart blir det søl eller tar jeg feil? Han kaster meg og ungen ut.. Nå letter jeg etter et sted å bo, sammen med mitt nydelige sølete barn. Men det er ingen som vil leie ut leilighet til en et åring..Hva er det man gjør da? Jeg har litt gjelde og er usikker på om jeg kan ta opp låne mulig Husbanken kan hjelpe? Anonymkode: 2d5a6...011 Nå kan du ha vært uheldig i teksten her, men det er gjerne smart å ha noe bedre språk/rettskriving når du kontakter mulige utleiere. Det du skriver er førsteinntrykket man får, så her har du kanskje litt å hente. 15
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #8 Skrevet 16. september 2021 Barn gjør meg ingenting, med tanke på alle skrivefeilene her ville jeg ikke leid ut til deg. Anonymkode: 203c8...e48 6
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #9 Skrevet 16. september 2021 Herregud så duste dere er! Her er det en dame som har blitt kastet ut av mannen sin fordi barnet deres søler og griser for mye?!? Så nå har hun kontaktet huseiere for å leie bolig, hvor hun forteller at hun har et barn på 1 år. Hun får avslag fordi folk er skeptiske til å leie ut til folk med småbarn. I tillegg så virker hun til å være utenlandsk noe som kan gjøre det ekstra vanskelig. Ts. Ta kontakt med nav. De kan være behjelpelig med å skaffe en bolig til deg og barnet ditt. Anonymkode: a0c21...bc7 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #10 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Barn gjør meg ingenting, med tanke på alle skrivefeilene her ville jeg ikke leid ut til deg. Anonymkode: 203c8...e48 Samme her. Ville vært usikker på om vedkommende forstår hva som står i kontrakten. Anonymkode: 3173c...a8e 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #11 Skrevet 16. september 2021 Pga den relativt dårlige norsken i innlegget ditt, så lurer jeg på om du ikke er norsk? Kan et utenlandsk navn være grunnen til at du ikke får ja på noen forespørsler om leie? Kanskje rasisme, fremmedhat fra utleiere? Kanskje det ikke er 1-åringen din som er skyld i at du ikke får leiekontrakt. Uansett, du bør få noen som er gode i norsk rettskriving til å se over hva du skriver før du sender inn søknader om leie til utleiere. Det kan hjelpe å skrive en søknad på solid norsk uten feil og rot. Leie av leiligheter i underetasjen i ett hus, kan kanskje være vanskelig å få leid om huseieren bor i etasjen over, hvis man har en ettårig baby med på flyttelasset. Huseieren kan kanskje bli redd for at det blir mye skriking og barnegråt, altså støy, fra etasjen under? Det kan også være en årsak, om det er sånne utleieboliger du har sett på. Kanskje du må se på leiligheter i blokk i stedet? Lykke til videre! Anonymkode: b330f...4fe
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #12 Skrevet 16. september 2021 Hva slags mann er det du har? Du fikk barn med et barn.. Anonymkode: 821ec...318
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #13 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva slags mann er det du har? Du fikk barn med et barn.. Anonymkode: 821ec...318 Og vil nå at barnet skal leie seg en leilighet. Anonymkode: 812e7...78f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå