AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #1 Skrevet 16. september 2021 Jeg lurer på denne som min neste telefon, jeg bytter sjelden telefon og trenger en til å surfe på nettet med og alt det andre som sms ringe og ta bilder. Ser denne får trekk på lavoppløslig skjerm og dårlig batteri. Jeg prøvde å lese kundeomtalene men det handlet om alt fra støvsuger til data.. https://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/235547/iphone-se-smarttelefon-64gb-sort# Så har du denne og er fornøyd? Telefon jeg har nå er en snart 7 år gammel Samsung og mange apper er for nye for den. Anonymkode: 8d1c1...979
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #2 Skrevet 16. september 2021 Ps jeg glemte å nevne at størrelsen er svært viktig for meg en av grunnene til at jeg vurderer denne. Alle nyere samsung er nesten 17cm høye, det orker jeg ikke å drasse på. Anonymkode: 8d1c1...979
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #3 Skrevet 19. september 2021 Jeg kjøpte den i april/mai i fjor, så den har hengt med meg i snart ett og et halvt år. Jeg har ingen planer om å skifte den ut på et par år ennå. Selve den fysiske størrelsen på telefonen er praktisk, men det er på godt og vondt. Skjermen er liten, særlig fordi den ikke dekker hele telefonen (brei svart ramme øverst og nederst). Skjermoppløsningen er egentlig ikke plagsomt dårlig; det er heller størrelsen på skjermen som er irriterende. Regner med du også har lest denne: https://www.tek.no/test/i/QozRGR/iphone-se-2020 Batteriet er ikke imponerende, men det holder hele dagen for meg, og jeg surfer en hel del, samt at jeg hører på podcaster eller lydbøker via telefonen. Jeg synes det er ganske mye telefon for pengene. I alle fall syntes jeg det da jeg kjøpte den. Om jeg ville kjøpt den i dag vet jeg ikke, men det er mest fordi jeg ikke har fulgt med på hva som finnes på markedet akkurat nå. Mulig jeg heller ville gått for en iPhone 12 mini selv om den koster mer. Fysisk er den bittelitt mindre enn SE, men skjermen er større og batterikapasiteten noe bedre. Anonymkode: 9a908...028
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #4 Skrevet 19. september 2021 Det er den eneste iPhonen med fornuftig størrelse. Løp og kjøp Anonymkode: c9e24...614
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå