Gå til innhold

Puppekos

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler absolutt ingenting. Han Spurte til og med om jeg ikke likte det. Men han er så forsiktig og suger bare lett over.

En annen tok tak og kløp vortene utover, det var deilig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puppekos gir meg ikke noe spesielt. Er ikke så følsom der.

Skrevet

Tenner veldig på det, om det gjøres riktig. Noen menn har ikke peiling desverre.

Skrevet

Jeg tenner ikke på det. Skulle gjerne gjort det...

Det er som om jeg klør meg selv i bakhodet. Så godt er det for meg!

Skrevet
Det tenner meg voldsomt, og det er jo en slags connection mellom brystvorter og klitoris, iallefall her i gården :D  Kanskje ikke så lurt å si det, men god puppekos er gjerne nok forspill for meg.

Med god puppekos mener jeg konstant stimulering med munn (varierende suging og lett biting innimellom) eller fingre (lett kniping eller rulling mellom fingre). 

Gjerne begge deler samtidig, man har jo to pupper  :sjarmor:

jeg har samme erfaring som deg :)

hilsen ei i samme gård

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg tenner ikke på det. Skulle gjerne gjort det...

Det er som om jeg klør meg selv i bakhodet. Så godt er det for meg!

:ler:

Skrevet

Jeg kjøpte meg nye pupper etter endt amming. De er ikke følsomme, men var det heller ikke før operasjonen. De har en funksjon for meg,-og det er å holde seg på plass i bh`en :)

De er akkurat like lite erogene som de alltid har vært. Heldigvis liker min mann rumper ;) og tær :sikle:

Skrevet
Det tenner meg voldsomt, og det er jo en slags connection mellom brystvorter og klitoris, iallefall her i gården :D  Kanskje ikke så lurt å si det, men god puppekos er gjerne nok forspill for meg.

Med god puppekos mener jeg konstant stimulering med munn (varierende suging og lett biting innimellom) eller fingre (lett kniping eller rulling mellom fingre). 

Gjerne begge deler samtidig, man har jo to pupper  :sjarmor:

puppekos er boring... da kan han like godt kose med skoa mine, så interessant er det med puppekos. Gives me nothing at all.

Skrevet

Puppene er en viktig erogen sone for meg. Har aldri fått det - men har vært nær ved å få orgasme ved å massere brystvortene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...