hecuba Skrevet 27. september 2005 #2 Skrevet 27. september 2005 Vil gjerne ha mer av det, jeg.. Og da mener jeg skikkelige saker, ikke en klyp i ny og ne..
Gjest Booby Skrevet 27. september 2005 #3 Skrevet 27. september 2005 Vil gjerne ha mer av det, jeg.. Og da mener jeg skikkelige saker, ikke en klyp i ny og ne.. ← Du liker å bli kløpet, er det det du mener?
hecuba Skrevet 27. september 2005 #4 Skrevet 27. september 2005 Du liker å bli kløpet, er det det du mener? ← Ehe.. Nei.. Mente at puppekos ikke er det samme som at en gutt klyper deg i puppen en gang i blant..
nusta Skrevet 27. september 2005 #6 Skrevet 27. september 2005 Puppekos er godt det. Bare synd jeg ikke har noen til å kose med dem for tiden Så da får jeg jo bare kose med dem selv
Gjest gutt 19år Skrevet 27. september 2005 #7 Skrevet 27. september 2005 jeg elsker kna pupper særlig når de er store og tunge ikke noe er som store brystvorter slafs
Gjest Milah Skrevet 27. september 2005 #8 Skrevet 27. september 2005 Det er veldig deilig, om det gjøres riktig..
forvirret Skrevet 27. september 2005 #9 Skrevet 27. september 2005 Jeg liker når d er litt hardhent... Kniper godt,men ikke for hardt.. Da gjør d ondt................
Lestat Skrevet 27. september 2005 #10 Skrevet 27. september 2005 Puppekos er noe alle kvinner bør ha rett på enten "jura" er små som erter eller store som vannmeloner! ← Ubetinget enig, og jeg ser det som min plikt å bidra som best jeg kan for likestilling blant kvinner
hecuba Skrevet 27. september 2005 #11 Skrevet 27. september 2005 Ubetinget enig, og jeg ser det som min plikt å bidra som best jeg kan for likestilling blant kvinner ← Flott Lestat! Vi trenger fler som deg! Burde kanskje tenkt meg om to ganger før jeg valgte deg bort i ungkarsk(g)vinne-opplegget mitt.. Men jenter, jeg vil også ha flere tips.. Noen form for bryststimulering dere har hatt bedre erfaring med enn andre?
Lestat Skrevet 27. september 2005 #12 Skrevet 27. september 2005 Burde kanskje tenkt meg om to ganger før jeg valgte deg bort i ungkarsk(g)vinne-opplegget mitt.. ← Du får ta meg tilbake som et overraskelsesmoment i konkurransen da vet du
hecuba Skrevet 27. september 2005 #13 Skrevet 27. september 2005 Hehe.. Så når alle tror det er over så er det ikke det likevel! Tada! Men men.. Takk for gode råd..
Lestat Skrevet 27. september 2005 #14 Skrevet 27. september 2005 Hehe.. Så når alle tror det er over så er det ikke det likevel! Tada! ← Jepp
hecuba Skrevet 28. september 2005 #16 Skrevet 28. september 2005 For å svare litt mer på "hvordan", så antar(antar my ass... ) jeg at jeg liker at man griper litt hardt noen ganger(ettersom jeg ikke er så altfor følsom på brystene). Da kjenner jeg også mer hvis man har lettere berøring siden i leken. Vekselvis på en måte.. Ja, teit forklaring, men dere skjønner kanskje.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #17 Skrevet 28. september 2005 Det tenner meg voldsomt, og det er jo en slags connection mellom brystvorter og klitoris, iallefall her i gården :D Kanskje ikke så lurt å si det, men god puppekos er gjerne nok forspill for meg. Med god puppekos mener jeg konstant stimulering med munn (varierende suging og lett biting innimellom) eller fingre (lett kniping eller rulling mellom fingre). Gjerne begge deler samtidig, man har jo to pupper
Gjest Dum Perignon Skrevet 29. september 2005 #19 Skrevet 29. september 2005 (endret) Dette var et bra innlegg helt til innlegget nedenfor oppsto. Endret 29. september 2005 av Dum Perignon
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå