AliceNextDoor Skrevet 16. september 2021 #1 Skrevet 16. september 2021 Reglene er: Du poster en linje/setning fra en relativt kjent sang som de andre skal gjette hvilken sang denne tilhører. Kun en setning! Sangen må være rimelig kjent slik at det er sannsynlig at noen vet hvilket band og hvilken sang. Den som gjetter må poste en ny tekstlinje/oppgave. Husk at vi skal følge KGs regler om hvor mye av en tekst/sang vi får gjengi, altså ikke hele vers med mindre disse kun består av en linje. KUN norske og engelske tekster! Selvfølgelig er det lett å søke tekster på nettet, men det ødelegger hele moroa for deg og du blir pisket med asparges i drømmene dine flere uker etterpå av skam og selvhat! Jeg begynner, og bruker rett og slett signaturen min. Hvilken sang er dette? " Now she walks through the door with her head held high"
Gjest Skogsalv Skrevet 19. september 2021 #2 Skrevet 19. september 2021 AliceNextDoor skrev (På 16.9.2021 den 13.30): Reglene er: Du poster en linje/setning fra en relativt kjent sang som de andre skal gjette hvilken sang denne tilhører. Kun en setning! Sangen må være rimelig kjent slik at det er sannsynlig at noen vet hvilket band og hvilken sang. Den som gjetter må poste en ny tekstlinje/oppgave. Husk at vi skal følge KGs regler om hvor mye av en tekst/sang vi får gjengi, altså ikke hele vers med mindre disse kun består av en linje. KUN norske og engelske tekster! Selvfølgelig er det lett å søke tekster på nettet, men det ødelegger hele moroa for deg og du blir pisket med asparges i drømmene dine flere uker etterpå av skam og selvhat! Jeg begynner, og bruker rett og slett signaturen min. Hvilken sang er dette? " Now she walks through the door with her head held high" " Living next door to Alice " 🙂🎶 Neste strofe er : " Yeah, you put your spell on me baby,you've got me so blind I can't see "
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå