AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #1 Skrevet 16. september 2021 Sexlivet vårt har aldri vært fantastisk, kanskje i starten?, men nå merker jeg hvordan det begynner å tære på meg i forholdet. Jeg vil ha et sunt sexliv og nyte sex, men den tanken virker så fjern akkurat nå. Han er ganske opptatt av hva han vil ha og ofte føler jeg at det er lite fokus på min nytelse. Han vil ofte ha analsex og maser om det, og dette er en turn off for meg. Når jeg forteller han dette er svaret «hvis vi har mer analsex så slutter jeg å mase». Han liker ikke å slikke og gjør det veldig sjeldent…dette er noe jeg virkelig elsker og savner. Han foretrekker analt over vaginalt sex…og er også irritert over ar jeg ikke vil svelge sæden hans. Jeg på min side har ikke lyst på sex fordi det blir så mye mas om de to tingene jeg ikke er så glad i :å svelge og analt, men selv om jeg har sagt dette til han, er ting det samme. Vi har vært sammen i mer enn 5 år og har et barn sammen. Over 30 år gamle begge to. Hvordan løser man det her (uten å slå opp). Dette er en mann som virkelig ikke tar til seg kritikk…🤐 Anonymkode: e0b29...b50 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #2 Skrevet 16. september 2021 Det her må du nok bare leve med. Han kommer ikke til å forandre seg. Få deg en elsker. Anonymkode: c6f1c...8f3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #3 Skrevet 16. september 2021 Hvorfor får kvinner barn med slike håpløse menn!? Anonymkode: c6f1c...8f3 4
Gjest CamillaCollett Skrevet 16. september 2021 #4 Skrevet 16. september 2021 Du får ikke løst dette uten å slå opp. Du må velge, ha det som dette resten av livet, eller gå fra ham. Jeg vet hva jeg ville valgt.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #5 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sexlivet vårt har aldri vært fantastisk, kanskje i starten?, men nå merker jeg hvordan det begynner å tære på meg i forholdet. Jeg vil ha et sunt sexliv og nyte sex, men den tanken virker så fjern akkurat nå. Han er ganske opptatt av hva han vil ha og ofte føler jeg at det er lite fokus på min nytelse. Han vil ofte ha analsex og maser om det, og dette er en turn off for meg. Når jeg forteller han dette er svaret «hvis vi har mer analsex så slutter jeg å mase». Han liker ikke å slikke og gjør det veldig sjeldent…dette er noe jeg virkelig elsker og savner. Han foretrekker analt over vaginalt sex…og er også irritert over ar jeg ikke vil svelge sæden hans. Jeg på min side har ikke lyst på sex fordi det blir så mye mas om de to tingene jeg ikke er så glad i :å svelge og analt, men selv om jeg har sagt dette til han, er ting det samme. Vi har vært sammen i mer enn 5 år og har et barn sammen. Over 30 år gamle begge to. Hvordan løser man det her (uten å slå opp). Dette er en mann som virkelig ikke tar til seg kritikk…🤐 Anonymkode: e0b29...b50 Jeg ville sagt at dersom han skal få analsex må han faktisk slikke deg like mange ganger. Men for egen del ville jeg droppet hele fyren. Han høres ikke ut som noe å samle på. Anonymkode: c7682...67b 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #6 Skrevet 16. september 2021 Høres ut som dere burde ta dere en tur til sexolog eller parterapi, er ikke sunt å ha det på den måten i lengden. I og med at dere har vært sammen såpass lenge, var det sikkert noe dere fant felles nytelse i tidligere som dere kan bygge videre på? Anonymkode: 14072...f45
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #7 Skrevet 16. september 2021 Dere er jo på forskjellige planeter seksuelt! Gå til sexolog. Dette blir ikke bare magisk bedre. Anonymkode: 0e5a9...bc3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #8 Skrevet 16. september 2021 Uff, dette er heldigvis ikke normalt. Du har blitt sammen med en egoistisk psykopat, og det virker som han har litt skeive tendenser, jfr analelsker og antislikker. Han kan jo umulig være glad i deg når han ikke bryr seg om hvordan du har det. Anonymkode: bc394...614 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #9 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det her må du nok bare leve med. Han kommer ikke til å forandre seg. Få deg en elsker. Anonymkode: c6f1c...8f3 Helt feil svar. Bli kvitt fyren før uken er omme. En sånn egoistisk pervo er ingen ting å satse på. Anonymkode: 978a9...bac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå