Gå til innhold

La dama hans få vite det?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Usikker_*
Skrevet

Hvis du hadde hatt en kort romanse med en du likte veldig godt, men at han var i et forhold og ikke ville fortsette romansen, ville du da sørget for at dama hans fikk vite om romansen slik at det ble kanskje ble slutt mellom de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja, han vil sikkert være sammen med deg om han får vite at du har gjort noe sånt :ler:

Skrevet

Jeg ville holdt meg langt unnav han i første omgang! Dette her skaper bare trøbbel for deg, han og ikke minst den uskyldige i dette forholdet.

Unnskyld å måtte si det, men jeg fordrar ikke den holdningen du har! Det finnes andre enn deg her i verden!

Skrevet

Glem det... Dessuten - om han ikke vil fortsette romansen så har han allerede valgt hva han vil...

Gjest Gjest_Usikker_*
Skrevet
Hehe, ja, han vil sikkert være sammen med deg om han får vite at du har gjort noe sånt  :ler:

Det er ikke jeg som skal si det til henne. Det er flere som har sett oss og vet om oss, så jeg tenkte bare å gi et par av de som vet det et dytt bak, sånn at ryktet sprer seg tilstrekkelig langt.....

Skrevet (endret)
Det er ikke jeg som skal si det til henne. Det er flere som har sett oss og vet om oss, så jeg tenkte bare å gi et par av de som vet det et dytt bak, sånn at ryktet sprer seg tilstrekkelig langt.....

Jeg er vel dum som ikke klarer å la være og kommentere dette..

:frustrert:

Endret av hecuba
Gjest Gjest_Usikker_*
Skrevet
Glem det... Dessuten - om han ikke vil fortsette romansen så har han allerede valgt hva han vil...

Han vil bare avslutte romansen fordi han er redd for at hun skal finne det ut.

Gjest Gjest_Usikker_*
Skrevet
Jeg er vel dum som ikke klarer å la være og kommentere dette..

:frustrert:

Hva mener du? Den smilyen betyr frustrert står det.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Og hva i all verden vil du med det?

Skrevet (endret)
Hva mener du? Den smilyen betyr frustrert står det.

Ja, jeg blir frustrer og sint av slikt.. Jeg synes for det første ingenting om utroskap. Mener at dersom man er i et forhold, skal man respektere den andre personen nok til å være trofast eller bryte forholdet dersom ogfør man tar skrittet videre med en annen! Det var hva jeg mente om gutten i bildet.

Du, derimot, synes jeg skulle holdt deg langt unna i første omgang.. Du kunne stilt litt krav dersom han virkelig likte deg? At han slo opp med dama først eller noe sånt noe? Du viser UTROLIG liten respekt for kjæresten hans(ja, det gjør vel begge) og oppfører deg veldig egoistisk nå. Jeg tror at veldig mange personer i forhold ville hatt en mye bedre hverdag dersom det ikke fantes folk som tenkte som deg. Det mener jeg oppriktig. Det er bare galt å ha så liten respekt for andre.

La de ordne opp i dette selv. Det er tydelig at gutten her mener at han har gjort noe dumt ettersom han fremdeles vil holde på dama si.

Endret av hecuba
Gjest Splitter Pine
Skrevet

Har selv vært opp i den situasjonen. Men til motsetning av deg, så KREVDE jeg at han skulle gjøre det slutt med sin daværende kjæreste før han så mye som kunne tenke seg å røre meg. Da mener jeg også noe så enkelt som å kysse hverandre. Såpass stor respekt bør man kunne ha for andre.

Følelsene våre kunne ingen av oss gjøre noe med. Men ingen av oss ville han skulle være "utro". Bedre å være tidlig ute å gjøre det slutt først.

Skrevet
Har selv vært opp i den situasjonen. Men til motsetning av deg, så KREVDE jeg at han skulle gjøre det slutt med sin daværende kjæreste før han så mye som kunne tenke seg å røre meg. Da mener jeg også noe så enkelt som å kysse hverandre. Såpass stor respekt bør man kunne ha for andre.

Følelsene våre kunne ingen av oss gjøre noe med. Men ingen av oss ville han skulle være "utro". Bedre å være tidlig ute å gjøre det slutt først.

Akkurat det jeg mener også(innlegget ovenfor)! :klappe:

Skrevet

Jeg har bare så j**** lyst til å høre en person som har vært utro med noen si noe ala: "Jeg var så dum, og jeg angrer noe så sinnsykt! Kommer aldri til å utsette noen andre for noe slikt igjen!" :roll:

Skrevet
Jeg har hørt det, men tror ikke på det....

Du sier noe.. :roll:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg har i hvert fall ikke respekt for de som liksom skal hevne seg på den som er blitt utsatt for utroskap.

Gjest filosofia
Skrevet

For alt hovedinnlegger vet, så har han krøpet til korset og innrømmet. Og sukkerklump har tilgitt ham for lenge siden.

Da kan jeg tenke meg hvem som blir flauest dersom den barnslige planen om å ødelegge settes ut i livet... Og paret lever lykkelig videre og kooooser seg på din bekostning. :ler:

Skrevet
Han vil bare avslutte romansen fordi han er redd for at hun skal finne det ut.

Og hvorfor er han redd for at hun skal få vite det tror du? Kan det være fordi han egentlig har lyst til å beholde henne fordi at det er henne han har mest følelser for. Noen ganger er det best å holde ut og la sorgen og sinnet renne ut i ingenting.

Skrevet
Jeg har bare så j**** lyst til å høre en person som har vært utro med noen si noe ala: "Jeg var så dum, og jeg angrer noe så sinnsykt! Kommer aldri til å utsette noen andre for noe slikt igjen!"  :roll:

jeg var utro en gang for mange år siden, og jeg kan godt si det du ønsker å høre, jeg mener det også og sa det til daværende kjæreste som valgte å tro meg, vi fortsatte forholdet.

Jeg var utro en gang, det var KUN meg som gjorde noe dumt, jeg angret noe sinnsykt og tilsto og pratet det ut med kjæresten. Jeg vet også med meg selv, at det aldri kommer til å skje igjen, så jeg kommer aldri til å utsette verken meg selv eller noen andre for noe slikt igjen.

om dere velger å tro meg eller ikke er vel ganske tvilsomt, for det virker som dere allerede har bestemt dere for at reglen som sier "en gang utro= alltid utro" stemmer i alle tilfeller, noe annet tror dere ikke på.

håper dere aldri kommer til å gjøre noe dumt selv, og blir nødt til å dømme dere selv like hardt.

og til trådstarter:

at du vil ha ham og kunne vært villig til å gjøre "alt" for det har vi forstått, men om du ser godt etter, så er HAN faktisk ikke villig til å gjøre noe for å få deg, han vil derimot gjøre endel for å forbli med sin kjære, fremfor deg.

det kan være vondt, det kan føles j**** urettferdig, og sinne er vel helt naturlig når noen man ønsker i livet sitt ikke velger deg.

men ved å gjøre ditt beste for at det skal bli slutt mellom dem, bare fordi du ikke fikk ham... "hvis ikke jeg får han, skal søren ingen andre heller få ham.."

hvorfor tror du han ville valgt å bli sammen med deg dersom det ble slutt mellom ham og kjærsten PGA rykter om deg og ham ble satt ut?

han ønsker tydeligvis å beholde henne, er det ikke sannsynelig at han kommer til å holde avstand fra deg nettop for å prøve å få henne tilbake?

Skrevet

hei.

Han har jo brutt romansen med deg, så deg vil han nok sannsynligvis uansett ikke ha tilbake. Men på den annen side synes jeg det er riktig at hun han er i et forhold til får vite det-det er det minste jeg syns hun har krav på.

Jeg ville hvertfall gjerne visst det hvis sambo min hadde vært utro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...