Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke få frem hvem av foreldrene jeg er i saken, men hvilken samværsbrøk brukes på så små barn? Baby fullammes. 

Anonymkode: 3d996...d48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ungen ikke tar flaske så sier det seg vel selv?

Anonymkode: 2cd97...68c

• Liker 3
Skrevet

Ingen samværsbrøk.

Mor har 100% omsorg, far kan komme på besøk.

Anonymkode: 2f3f8...4eb

• Liker 10
Skrevet

100% samvær hos mor til barnet er i hvert fall fylt 3. 

Far kan komme på besøk! 

• Liker 3
Skrevet

Far på besøk. Kanskje han kan ta en trilletur alene når babyen skal sove - ikke langt unna, så de kan komme fort tilbake om det trengs amming. 

• Liker 3
Skrevet

For en baby på 11 uker er det selvsagt ikke snakk om «samvær» :ler: 

Far kan komme på besøk, og kanskje trille en tur med babyen slik at mor får litt hvile.

Anonymkode: 492e3...b99

• Liker 6
Skrevet
Kenelz skrev (3 minutter siden):

100% samvær hos mor til barnet er i hvert fall fylt 3. 

Far kan komme på besøk! 

Tja, etterhvert (og lenge før tre år), kan man jo ha noen timers samvær da. F eks far henter i barnehagen, leker litt, spiser middag. Noen barn kan også synes det er greit å overnatte. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, solmåneogstjerner said:

Tja, etterhvert (og lenge før tre år), kan man jo ha noen timers samvær da. F eks far henter i barnehagen, leker litt, spiser middag. Noen barn kan også synes det er greit å overnatte. 

Åja, jo - Tenkte på at barnet ikke skal ha delt samværsordning før fylte 3. Altså at barnet bor hos far 50% av tiden. 

• Liker 4
Skrevet
Kenelz skrev (Akkurat nå):

Åja, jo - Tenkte på at barnet ikke skal ha delt samværsordning før fylte 3. Altså at barnet bor hos far 50% av tiden. 

Åja! Det blir jo noe annet 😊

• Liker 1
Skrevet

Ok, takk for svar

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vil ikke få frem hvem av foreldrene jeg er i saken, men hvilken samværsbrøk brukes på så små barn? Baby fullammes. 

Besøk hjemme hos mor er vanlig da. Gjorde dette selv. Hadde samvær hos meg frem til barnet var 6 mnd. Da dro jeg bort en natt i mnd mens eks var hjemme hos meg med barnet. Dette gjorde vi en gang i mnd til barnet var 9 mnd. Hadde samvær hjemme hos pappa flere ganger fra 6 til 9 mnd også.

Så hadde han samvær en natt annen hver helg hjemme hos seg med barnet fra 9 mnd til 13 mnd. Nå er det annen hver fredag til søndag hos pappa. I tillegg er pappa hjemme hos oss 2 dager i uken hver uke, utenom. 

Dette fungerte godt hos oss. 

Anonymkode: 990ae...cfd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...