AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #1 Skrevet 16. september 2021 Fra hvilken uke tok dere dem? Fikk dere de på resept? Anonymkode: cdd22...2fe
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #2 Skrevet 16. september 2021 Prøvde Afipran fra uke 10 uten effekt. Fikk deretter Stemetil. Anonymkode: 451de...160
Million Skrevet 16. september 2021 #3 Skrevet 16. september 2021 Fikk Afipran fordi jeg var så skrekkelig tynn og trengte hver kcal jeg klarte å få i meg da jeg ble gravid. Babyen trengte selvfølgelig næring, men det gjorde jeg også. Husker dessverre ikke fra hvilken uke jeg tok det, men kvalmen startet etter fem uker, mener jeg å huske. Gikk til legen bare noen få uker etterpå, fordi jeg skjønte at det ikke var holdbart å gå ned i vekt når man allerede var så undervektig som jeg var. Afipran fungerte strålende på meg. Tjue minutter etter at første pilla var tatt, forsvant kvalmen, og jeg sto på hodet i kjøleskapet og gumlet i meg pålegg og alt jeg kunne finne. Det var en lettelse å kunne spise og ha appetitt igjen! Husker ikke hvor mange uker jeg brukte Afipran, men det var omtrent til "vanlig" tid, da den går bort hos de fleste.
mereo Skrevet 16. september 2021 #4 Skrevet 16. september 2021 Fra uke 10, postafen. Afipran fungerte ikke. Fikk resept. Brukes fortsatt dersom oppkasten ikke stopper og er i uke 34.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #5 Skrevet 16. september 2021 Brukte postafen fra uke 10. Burde forsøkt det før men trodde ikke man kunne ta det som gravid. Det funket litt mot kvalmen men ble ennå mer trøtt enn jeg allerede var 😴 Fikk resept men det kan kjøpe reseptfritt også koster bare litt mer. Anonymkode: 5ef71...51b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå