AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #1 Skrevet 16. september 2021 Jeg og eksen fungerte aldri noe særlig som par, men fikk likevel et barn sammen. Nå er vi gode venner og er invitert på fest. Begge har datet litt hver for seg etter brudd og er åpen om sånt. Vi trives slik vi har det nå og har ingen tanker om å være i et forhold med hverandre. Hva tenker folk om at vi drar på fest sammen tro? Anonymkode: 64cfc...433
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #2 Skrevet 16. september 2021 Dere trenger jo ikke å komme, sitte sammen og dra samtidig. Jeg var invitert i 30-årsdag hvor eksen også kom. Satt langt unna han (endte ikke helt bra), og tror ingen tenkte det var noe mellom oss akkurat. Sitt hver for dere i det minste en del av tiden, og nevn at du dater f.eks. Da er det ganske åpenbart. Anonymkode: 615fe...176 1
Crobern Skrevet 16. september 2021 #3 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg og eksen fungerte aldri noe særlig som par, men fikk likevel et barn sammen. Nå er vi gode venner og er invitert på fest. Begge har datet litt hver for seg etter brudd og er åpen om sånt. Vi trives slik vi har det nå og har ingen tanker om å være i et forhold med hverandre. Hva tenker folk om at vi drar på fest sammen tro? Anonymkode: 64cfc...433 Har det noe å si? Hva andre tenker? vil dere dra på fest sammen, så gjør det. 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #4 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere trenger jo ikke å komme, sitte sammen og dra samtidig. Jeg var invitert i 30-årsdag hvor eksen også kom. Satt langt unna han (endte ikke helt bra), og tror ingen tenkte det var noe mellom oss akkurat. Sitt hver for dere i det minste en del av tiden, og nevn at du dater f.eks. Da er det ganske åpenbart. Anonymkode: 615fe...176 Syns jo det er lettere å ordne seg en sjåfør for å kjøre omtrent samme vei, er 3 km mellom oss, enn å ordne to. Men trenger ikke sitte sammen, det gjorde vi aldri mens vi var sammen heller. Anonymkode: 64cfc...433
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #5 Skrevet 16. september 2021 Crobern skrev (1 time siden): Har det noe å si? Hva andre tenker? vil dere dra på fest sammen, så gjør det. Jeg bare orker ikke rykter. Anonymkode: 64cfc...433
Kenelz Skrevet 16. september 2021 #6 Skrevet 16. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg bare orker ikke rykter. Anonymkode: 64cfc...433 Nei, men så får dere bare komme og dra i separate biler, henge med andre folk på festen eller bare bli hjemme?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #7 Skrevet 16. september 2021 Ingenting. Anonymkode: 9e770...fcb 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #8 Skrevet 16. september 2021 Hadde hatt null problem med det så lenge ikke det var noe dårlig stemning. Er vel bare kjempepositivt at dere som har et barn sammen kan fungere godt sosialt utenom barnet også? Rykter? Tenk at det er et «ikke-problem», hva betyr det egentlig for deg? Til syvende og sist? kos deg på fest du Anonymkode: 4d83f...cdc
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #9 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg bare orker ikke rykter. Anonymkode: 64cfc...433 Rykter blir det uansett 😫 Anonymkode: dc352...94a
Gjest Alterego666 Skrevet 16. september 2021 #10 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hva tenker folk om at vi drar på fest sammen tro? Hva er problemet?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #11 Skrevet 17. september 2021 Skjønner ikke problemet Anonymkode: 8d898...19f
Doktor Dyregod Skrevet 17. september 2021 #12 Skrevet 17. september 2021 Var det et problem her? De vil tro at dere er på fest tenker jeg
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #13 Skrevet 17. september 2021 Jeg henger mye med min eks som jeg har barn med. Vi er kjempegode venner, overnatter gjerne hos hverandre (på gjesterom/sofa), han introduserer meg for jenter han holder på med, og jeg driver og roter litt med en av kompisene hans. Det er null problem, men nå er det veldig lenge siden vi var sammen, og det er absolutt ingen følelser som "henger igjen". Anonymkode: 8a5b3...712
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå