AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #1 Skrevet 16. september 2021 Hva tenker eller drømmer du om at partner skal gjøre for å virkelig overraske deg seksuelt?. Og som du vil skal gjennomføres. svar om du er dame eller mann. Anonymkode: 85ccb...6ab
Doktor Dyregod Skrevet 16. september 2021 #2 Skrevet 16. september 2021 Hu er så gal på det området, så det tror jeg ikke hu klarer. Jeg er forberedt på alt.
ArneAnd Skrevet 16. september 2021 #3 Skrevet 16. september 2021 En uventet blowjob der jeg får komme i munnen hennes og hun svelger alt ville vært en svært gledelig overraskelse. 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #4 Skrevet 16. september 2021 ArneAnd skrev (1 time siden): En uventet blowjob der jeg får komme i munnen hennes og hun svelger alt ville vært en svært gledelig overraskelse. Mens en ligger på en andeduns dyne med sateng trekk. Anonymkode: 4d599...afa
ArneAnd Skrevet 16. september 2021 #5 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mens en ligger på en andeduns dyne med sateng trekk. Anonymkode: 4d599...afa Det er ikke så nøye 😂
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #6 Skrevet 16. september 2021 Da må hun gjøre noe hun aldri har gjort før. Det skjer ikke. Vi har vært lenge sammen, og foretrekker trygghet. Blir kåt av det også skjønner du. Musa er like deilig selv om den ikke hopper fram fra en busk. Anonymkode: a8e34...680 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #7 Skrevet 16. september 2021 Min kjære er helt «allergisk» mot sæd å nekter å ha noe med det å gjøre så lenge det er ute av han 😅 SÅÅÅ, om han ville kysset meg med sæd i munnen eller slikket mus med sæd 😍😍 deeeet hadde vært digg, men tror ikke det skjer noen gang. k43 Anonymkode: a3d8d...e88 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå