AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #1 Skrevet 16. september 2021 Er det noen som har hatt One night stand med en kollega og hverdagen har forløpt normalt etter det. Altså Ingen konflikter eller saker av det, og at det heller ikke er blitt noe forhold ut av det, Anonymkode: 9861e...0a1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #2 Skrevet 16. september 2021 Ja. Hatt ons med kollega uten at det gikk ut over noe på jobben. Har også hatt forhold med kollega, og det ble slutt, uten at det gikk utover jobben. Men dette avhenger jo av begge parter. Anonymkode: 3a362...8a3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #3 Skrevet 16. september 2021 Selvsagt. Det er bare puling og ingen grunn til å legge noe mer i det. Gjensidig nytelse, veldig enkelt og greit. Anonymkode: 7ae94...7f1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #4 Skrevet 16. september 2021 Hatt ons med en kollega, men det gikk ikke bra. Han påsto han hadde gått i fra dama si lenge før det skjedde noe mellom oss. Dette var løgn, og det kom frem først etter at vi lå sammen (dama dukka plutselig opp på jobb en dag med lunsjen hans, da han hadde glemt den hjemme). Etter dette skulle han absolutt snakke med meg om det hele tiden, men det ville jo selvsagt ikke jeg. Så ble noen uker med turbulens, da han absolutt ikke godtok at han ikke fikk fortelle meg alle de fine unnskyldningene jeg antar han hadde kommet på. Roet seg til slutt, da. Men etter det så har jeg blitt veldig bestemt på at jeg ikke vil gjøre fra meg der jeg spiser. Jeg blander egentlig jobb og privatliv i så liten grad som mulig. Anonymkode: 385dd...ff6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå