AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #21 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): ..🤣👌🏼 gutta går i t skjorte og gjerne tights på treningsenteret mitt… Anonymkode: f9ed3...147 Tights? Er jo enda mer gay enn singlet. Oslo? Anonymkode: b4194...f60
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #22 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tights? Er jo enda mer gay enn singlet. Oslo? Anonymkode: b4194...f60 Drammen haha.. det er mest mannfolk 40+da ..mistenker det er mest «kontormenn» og syklister som går i tights🤔 Singlet er jo ikke gay! Kanskje litt små harry , ja😂 Anonymkode: f9ed3...147
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #23 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Drammen haha.. det er mest mannfolk 40+da ..mistenker det er mest «kontormenn» og syklister som går i tights🤔 Singlet er jo ikke gay! Kanskje litt små harry , ja😂 Anonymkode: f9ed3...147 Hva mener dere voksne som skriver "singlet er jo ikke gay!" Man fremstår som både homofob og enkel. Er vel ikke slik du vil fremstå, eller? Anonymkode: f6bfe...f24
Magika_fra_Fyll Skrevet 17. september 2021 #24 Skrevet 17. september 2021 Bryr meg overhodet ikke om hva andre har på seg på trening
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #25 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva mener dere voksne som skriver "singlet er jo ikke gay!" Man fremstår som både homofob og enkel. Er vel ikke slik du vil fremstå, eller? Anonymkode: f6bfe...f24 Hva er galt i at homofile har sin egen kleskode som singlets, tights og sånne fingerløse hansker. Er da en ærlig sak, og gjør det sikkert enklere å finne likesinnede. Anonymkode: b4194...f60 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #26 Skrevet 19. september 2021 Oppmerksomhetshorer. Anonymkode: 9dc9e...ce6
Gjest Warrior Skrevet 19. september 2021 #27 Skrevet 19. september 2021 Ingenting. Det er da vanlig å trene i sånn singlet. Bedre å trene i singlet enn t-skjorte.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #28 Skrevet 19. september 2021 Syns singlet på menn er ultraharry Anonymkode: 0a1a4...4ba
Gjest Warrior Skrevet 19. september 2021 #29 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (På 16.9.2021 den 18.22): Rompiser. Menn som er sykelig opptatt av muskler, både egne og andres, er sopere innerst inne. Anonymkode: b4194...f60 Ingenting galt i å være opptatt av muskler😁
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #30 Skrevet 20. september 2021 Bryr meg ikke. Anonymkode: 0eeb3...01f
Elysian Skrevet 21. september 2021 #31 Skrevet 21. september 2021 Bryr meg ikke. Er i min egen boble når jeg trener, så legger ikke merke til andre egentlig.
ekkoet Skrevet 21. september 2021 #32 Skrevet 21. september 2021 Nå er jeg mann og kanskje ikke i målgruppen for spørsmået, men der jeg bor har vi et stort kjøpesenter med treningssenter i bygget. Kom en fyr rett fra trening med bulende muskler i en slik og ned på matbutikken for å handle. Han var like godt trent som modellen på bildet og absolutt en som kan slippe unna med å bruke slike klær, men når du går kledd som på msucle beach inne på et kjøpesenter på høsten skriker du "se på meg!!!!!!". Uavhengig av hva jeg synes om hvordan det ser ut sier det ganske mye om personlligheten til en slik person, kunne jo nesten like godt gått i baris.
Stiigen Skrevet 21. september 2021 #33 Skrevet 21. september 2021 Jeg går i singlet fordi det er behagelig, og lettere å bevege seg/trene i. Og når det er fint vær og varmt så vil jeg gjerne gå i bar overkropp overalt. Og fakta er at jeg går ikke i singlet for å vise meg frem, jeg bruker det TIL TROSS for at jeg viser meg frem. Jeg synes det er unødvendig stigma knyttet til dett for menn. Damer kan gå i singlet og trange bukser så mye de orker, men hvis menn gjør det så blir de dømt som å være noen med et voldsomt oppmerksomhetsbehov som vil vise seg frem. Når det er sol og fint vær er det kjempedigg med singlet, men jeg unngår det som regel grunnet stigmatisering, som vist i denne tråd. Jeg ble faktisk kastet ut av gymmen min av en dame som jobbet der sist jeg hadde singlet, og da trente jeg med damer som også hadde singlet.
Pinkee Skrevet 21. september 2021 #34 Skrevet 21. september 2021 Helt greit med singlet, så lenge du ikke prøver å ta smugselfie i speilet mens du flexer biceps, da blir det bare Harry og Teitodor! Men, personlig, så synes jeg faktisk det er mer sexy med ettersittende t-skjorte. Jepp, jeg tilbringer altfor mye tid på senteret! Og, til @ekkoet, her og er treningssenter i samme bygg som butikk, synes det er helt naturlig å stikke å handle etter trening. Skifter ikke om!
sicario Skrevet 17. oktober 2021 #35 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 17.9.2021 den 19.07): sånne fingerløse hansker. Anonymkode: b4194...f60 Uten gode løftehansker er jeg sjanseløs. River håndflaten i filler uten. Sjanseløs på tunge markløft, vektede pullups, bent over rows, tunge farmer walks osv. Heldigvis kunne jeg ikke brydd meg mindre om hva jeg har på meg og hvordan jeg ser ut på trening 😃
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #36 Skrevet 17. oktober 2021 Må man tenke så veldig mye om hva andre velger å gå med? Anonymkode: 2d4ee...a23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå