Gå til innhold

Hva tenker du om menn som trener i avslørende singlets på treningsstudio?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tank top for menn er digg å gå i når det er varmt eller når man trener. Ikke til å komme bort i fra. Avslørende eller ei, det er vel gjerne de mennene som har noe å vise som går i det. 

Samme som kvinner, det er de som har kropp og figur til å gå i åletrange klær som går i det, ikke Uføre Trude på 100.

Eller forresten, Uføre Trude på 100 går i sånt hun også. 😂

Anonymkode: 91919...c92

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De få gangene jeg er så uheldig å ikke ha gymmen helt for meg selv, så titter jeg knapt på noen andre. Ville ikke lagt merke til hva vedkommende hadde på seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerer at det er folk der, men jeg gidder ikke å gjøre meg opp en mening om hva de har på seg. Så lenge ingen menn snakker til meg er jeg happy.

Anonymkode: ecee2...8a7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det en digg mann er det digg å se på!

Er det en man som ikke er så digg, er det ikke så digg å se på!

Anonymkode: 66ff5...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superharry, men hver sin lyst. 🤷‍♀️

Ser det svært sjelden. Syns gutta er flinkere til å kle seg litt mer jordnært enn mange kvinner. Ikke at det spiller noen rolle, men det er tydelig at kvinnene bruker mer penger på fancy treningstøy enn mannfolka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mitt treningssenter har ikke menn lov å trene i singlet. Kvinner har lov da, litt rart

Anonymkode: f9542...6e7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rompiser. Menn som er sykelig opptatt av muskler, både egne og andres, er sopere innerst inne.

Anonymkode: b4194...f60

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Rompiser. Menn som er sykelig opptatt av muskler, både egne og andres, er sopere innerst inne.

Anonymkode: b4194...f60

Jepp. Det stemmer. 

Og det er det INGENTING galt med. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 hours ago, AnonymBruker said:

Tank top for menn er digg å gå i når det er varmt eller når man trener. Ikke til å komme bort i fra. Avslørende eller ei, det er vel gjerne de mennene som har noe å vise som går i det. 

Samme som kvinner, det er de som har kropp og figur til å gå i åletrange klær som går i det, ikke Uføre Trude på 100.

Eller forresten, Uføre Trude på 100 går i sånt hun også. 😂

Anonymkode: 91919...c92

Så ekkel du er.

Anonymkode: 087d9...d9b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som nå får disse tank topene opp som reklame? Etter å ha trykket på linken?

Er TS bare en reklameposter, ment å skape trafikk for tank toper?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tenker at han der har sikkert hatt veldig mange seksualpartnere som er så komfortabel med å vise frem kroppen sin.. 

Anonymkode: 375c3...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske gutta gikk i singleter jeg.. da hadde jeg blitt en time lenger..🤣👌🏼 (Det var en spøk) gutta går i t skjorte og gjerne tights på treningsenteret mitt… samme hva folk har på seg igrunn, jeg er der for å trene, ikke dømme hva folk har på seg eller ser ut!

Anonymkode: f9ed3...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...