Gå til innhold

Jeg lyver og finner på historier - Trenger jeg hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå vært på kvinneguiden i en uke eller to og har bare skrevet tull. Jeg forlater kvinneguiden nå, men brukerne her må koste samfunnet ekstremt mye penger. Damer koster samfunnet mer enn menn fordi de klager så mye på alt mulig tenkelig. Allikevel er de frekke nok her på kvinneguiden til å gi råd til andre.

Det gis mange diagnoser på kvinneguiden. Før jeg forlater dere har jeg et spørsmål.

Hva er min diagnose?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For mye fritid.

Anonymkode: be40f...a20

• Liker 5
Skrevet

Er du sikker på at du bare har vært på KG et par uker?, det kan jo tenkes at du er en gjenganger som har hatt veldig mange forskjellige brukernavn som f.eks. SandraFraBærum, Sykeseng, Sangfugler, varmepanne og mange mange flere navn.

"Har opprettet så mange tråder her inne oppigjennom årene at det begynner å bli flaut. Samme på Kvinneguiden. Slik går det når man ikke har et sosialt liv og trenger å tømme hodet noen steder. Ofte konstruerer jeg problemer i mitt eget hode som jeg dramatiserer og spør om råd og tips rundt det."

https://www.diskusjon.no/topic/1894475-jeg-er-veldig-syk-og-trenger-hjelp-men-vet-ikke-hvordan-jeg-skal-få-det-til/

Anonymkode: 3a90f...33d

• Liker 4
Skrevet

F60. Riv ruskende gal 

Anonymkode: 98869...4f0

Skrevet

Lykke til og god bedring. 

Anonymkode: e2ad5...1a7

• Liker 1
Skrevet

Du trenger en hobby. Kanskje en hund. 

Anonymkode: 015f1...880

Skrevet

Kjæreste og en hobby kanskje?

Anonymkode: 2c7be...7aa

Skrevet
Dobbeltgjengleder skrev (13 timer siden):

Jeg har nå vært på kvinneguiden i en uke eller to og har bare skrevet tull. Jeg forlater kvinneguiden nå, men brukerne her må koste samfunnet ekstremt mye penger. Damer koster samfunnet mer enn menn fordi de klager så mye på alt mulig tenkelig. Allikevel er de frekke nok her på kvinneguiden til å gi råd til andre.

Det gis mange diagnoser på kvinneguiden. Før jeg forlater dere har jeg et spørsmål.

Hva er min diagnose?

Incel.

Anonymkode: bc181...c88

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er du sikker på at du bare har vært på KG et par uker?, det kan jo tenkes at du er en gjenganger som har hatt veldig mange forskjellige brukernavn som f.eks. SandraFraBærum, Sykeseng, Sangfugler, varmepanne og mange mange flere navn.

"Har opprettet så mange tråder her inne oppigjennom årene at det begynner å bli flaut. Samme på Kvinneguiden. Slik går det når man ikke har et sosialt liv og trenger å tømme hodet noen steder. Ofte konstruerer jeg problemer i mitt eget hode som jeg dramatiserer og spør om råd og tips rundt det."

https://www.diskusjon.no/topic/1894475-jeg-er-veldig-syk-og-trenger-hjelp-men-vet-ikke-hvordan-jeg-skal-få-det-til/

Anonymkode: 3a90f...33d

Nei, det der er meg, og jeg har ikke hatt noen av brukernavnene du skriver. Kjenner meg igjen i trådstarter. Diagnosen våres, trådstarter, er "F60 riv ruskende gal" som noen her skriver! 

Anonymkode: 1feaf...452

Skrevet

Mytoman

Anonymkode: f2053...18b

• Nyttig 1
  • 9 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

F999 Troll.

Anonymkode: d4f02...8fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...