Dobbeltgjengleder Skrevet 16. september 2021 #1 Skrevet 16. september 2021 Jeg har nå vært på kvinneguiden i en uke eller to og har bare skrevet tull. Jeg forlater kvinneguiden nå, men brukerne her må koste samfunnet ekstremt mye penger. Damer koster samfunnet mer enn menn fordi de klager så mye på alt mulig tenkelig. Allikevel er de frekke nok her på kvinneguiden til å gi råd til andre. Det gis mange diagnoser på kvinneguiden. Før jeg forlater dere har jeg et spørsmål. Hva er min diagnose?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #2 Skrevet 16. september 2021 For mye fritid. Anonymkode: be40f...a20 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #3 Skrevet 16. september 2021 Er du sikker på at du bare har vært på KG et par uker?, det kan jo tenkes at du er en gjenganger som har hatt veldig mange forskjellige brukernavn som f.eks. SandraFraBærum, Sykeseng, Sangfugler, varmepanne og mange mange flere navn. "Har opprettet så mange tråder her inne oppigjennom årene at det begynner å bli flaut. Samme på Kvinneguiden. Slik går det når man ikke har et sosialt liv og trenger å tømme hodet noen steder. Ofte konstruerer jeg problemer i mitt eget hode som jeg dramatiserer og spør om råd og tips rundt det." https://www.diskusjon.no/topic/1894475-jeg-er-veldig-syk-og-trenger-hjelp-men-vet-ikke-hvordan-jeg-skal-få-det-til/ Anonymkode: 3a90f...33d 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #4 Skrevet 16. september 2021 F60. Riv ruskende gal Anonymkode: 98869...4f0
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #5 Skrevet 16. september 2021 Lykke til og god bedring. Anonymkode: e2ad5...1a7 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #6 Skrevet 16. september 2021 Du trenger en hobby. Kanskje en hund. Anonymkode: 015f1...880
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #7 Skrevet 16. september 2021 Kjæreste og en hobby kanskje? Anonymkode: 2c7be...7aa
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #8 Skrevet 16. september 2021 Dobbeltgjengleder skrev (13 timer siden): Jeg har nå vært på kvinneguiden i en uke eller to og har bare skrevet tull. Jeg forlater kvinneguiden nå, men brukerne her må koste samfunnet ekstremt mye penger. Damer koster samfunnet mer enn menn fordi de klager så mye på alt mulig tenkelig. Allikevel er de frekke nok her på kvinneguiden til å gi råd til andre. Det gis mange diagnoser på kvinneguiden. Før jeg forlater dere har jeg et spørsmål. Hva er min diagnose? Incel. Anonymkode: bc181...c88 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #9 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er du sikker på at du bare har vært på KG et par uker?, det kan jo tenkes at du er en gjenganger som har hatt veldig mange forskjellige brukernavn som f.eks. SandraFraBærum, Sykeseng, Sangfugler, varmepanne og mange mange flere navn. "Har opprettet så mange tråder her inne oppigjennom årene at det begynner å bli flaut. Samme på Kvinneguiden. Slik går det når man ikke har et sosialt liv og trenger å tømme hodet noen steder. Ofte konstruerer jeg problemer i mitt eget hode som jeg dramatiserer og spør om råd og tips rundt det." https://www.diskusjon.no/topic/1894475-jeg-er-veldig-syk-og-trenger-hjelp-men-vet-ikke-hvordan-jeg-skal-få-det-til/ Anonymkode: 3a90f...33d Nei, det der er meg, og jeg har ikke hatt noen av brukernavnene du skriver. Kjenner meg igjen i trådstarter. Diagnosen våres, trådstarter, er "F60 riv ruskende gal" som noen her skriver! Anonymkode: 1feaf...452
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #10 Skrevet 16. september 2021 Mytoman Anonymkode: f2053...18b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå