Gå til innhold

Hvem deltar på foreldremøte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det de utvalgte foreldrene eller ansatte i barnehagen eller begge deler?

Anonymkode: 35dee...653

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med "de utvalgte foreldre"?

Har man felles foreldremøte med alle andre foreldre, så får alle beskjed om det fra rett instans. 

Skal kun foreldrene til barn x i møte, så får kun de beskjed.

Hva lurer du egentlig på?

Anonymkode: d1a31...d58

Skrevet

Ja kun utvalgte får æren av å delta.

Anonymkode: f48a5...ea4

• Liker 2
Skrevet

I et foreldremøte så er det stort sett en forelder pr barn som deltar + de ansatte i barnehagen. 

Anonymkode: 40838...d1f

• Liker 2
Skrevet

Har du en konspirasjonsteori du vil dele med oss ts? 

Anonymkode: 7a06c...bf5

• Liker 5
Skrevet

Hehe. Oi da 😅🤷 Jeg tenkte mer om det er foreldregruppen som holder møte eller om det er styreren i barnehagen 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hehe. Oi da 😅🤷 Jeg tenkte mer om det er foreldregruppen som holder møte eller om det er styreren i barnehagen 😅

Foreldre selvsagt. Utvalgte foreldre som skal fortelle om pegagogikk, barnehagehverdagen, budsjett til aktiviteter osv. Men som sagt altså kun utvalgte som har 100% innsikt i barnehagen. Trenger ikke ansatte da, de er bare tilskuere på møtet fordi de får overtidsbetalt.

Anonymkode: f48a5...ea4

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Haha 😅 "de utvalgte foreldrene" hørtes skummelt ut! 😎

Men det er styreren og de ansatte på hver avdeling som holder møtet 😊 ofte styreren først som ønsker velkommen og snakker om barnehagen generelt, før man går avdelingsvis og de ansatte fra hver avdeling fortsetter foreldremøtet." De utvalgte foreldrene" må pent å pyntelig sitte å høre på, slik som oss vanlige foreldre 😎

Anonymkode: f4a0a...b08

Skrevet

🤣🤣 det var mangel av ord så klart. Hva kalles de som blir valgt eller frivillig blir de som ordner gaver, aktiviteter og lysfest osv da? Men ja, morsom tråd ser jeg 😭😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

🤣🤣 det var mangel av ord så klart. Hva kalles de som blir valgt eller frivillig blir de som ordner gaver, aktiviteter og lysfest osv da? Men ja, morsom tråd ser jeg 😭😂

På foreldremøter pleier man å velge SU-representanter 😊I SU pleier det å sitte foreldre fra de forskjellige avdelingene + styrer.

Skrevet
Rosa Dartle skrev (24 minutter siden):

På foreldremøter pleier man å velge SU-representanter 😊I SU pleier det å sitte foreldre fra de forskjellige avdelingene + styrer.

Takk😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...