Gå til innhold

Jeg hater damer som legger seg etter opptatte menn!👿

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opptatte menn er ansvarlige for sin utroskap, men hvis ikke andre damer/single damer hadde blitt med de, så hadde det ikke blitt noe utroskap!

Ekstremt lavmål når de vet at mannen er opptatt!!😖😡🤬🖕

Anonymkode: 79993...2e6

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei mann, hva prøver du å få ut av denne (trolle)posten? Vil du få motstand, slik at du kan gå etter hun gifte du vil ha?

Eller er det sårt for deg at ingen single vil knulle deg, fordi du er en gift familiefar?

Anonymkode: ae28e...b2c

• Liker 9
Skrevet

Enig. Hilsen kvinne.

Anonymkode: 4e25e...b6d

• Liker 15
Skrevet

Hva med kvinner som er utro da? Er det den de er utro med sitt ansvar? 

Anonymkode: b2225...98e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei mann, hva prøver du å få ut av denne (trolle)posten? Vil du få motstand, slik at du kan gå etter hun gifte du vil ha?

Eller er det sårt for deg at ingen single vil knulle deg, fordi du er en gift familiefar?

Jeg er en bedratt dame!

Ts

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva med kvinner som er utro da? Er det den de er utro med sitt ansvar? 

Neida akkurat det samme, men jeg er bedratt av min mann og da er det den andre damen og han selvfølgelig, jeg er rasende på.

Ts

• Liker 8
Skrevet

Jeg er en bedratt dame!

Ts

Så nå vil du få frem at det er damene sine skyld? Det tydeligste tegnet på at dette er en trolletråd ja

• Liker 3
Skrevet

Forstår ikke hvorfor du ikke retter sinnet ditt mot de opptatte mennene.

Anonymkode: 8ee96...9f8

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er en bedratt dame!

Ts

åååh ja da er det jo plutselig helt innlysende at det er den andre kvinnen som er problemet.... 😎 
hadde han hatt det bra hjemme og alt det der teller jo ikke.....

• Liker 8
Skrevet

Så nå vil du få frem at det er damene sine skyld? Det tydeligste tegnet på at dette er en trolletråd ja

Slutt å kverulere.

Jeg skrev at det er mannen sitt ansvar, men hvis ingen sa ja til å pule med de hadde ikke utroskap fantes!

Når elskerinnen i tillegg vet han er opptatt og spiller med, er det ekstra lavmål!

ts

• Liker 18
Skrevet

Jeg er en bedratt dame!

Ts

Uff så leit. En nyskilt kollega har gått ned noen kilo og skiftet klesstil. Med det kom ny selvtillit som er vel og bra. Bare at hun knuller en mann med samboer og barn. De holder på i familiehytta og jeg blir uvel av tanken på samboeren som tror alt er bra 😢

Anonymkode: 39456...69d

• Liker 10
Skrevet

Uff så leit. En nyskilt kollega har gått ned noen kilo og skiftet klesstil. Med det kom ny selvtillit som er vel og bra. Bare at hun knuller en mann med samboer og barn. De holder på i familiehytta og jeg blir uvel av tanken på samboeren som tror alt er bra 😢

Fortell det til samboeren da? Stakkars dame :(

Anonymkode: b26e5...ff0

• Liker 8
Skrevet

Forstår ikke hvorfor du ikke retter sinnet ditt mot de opptatte mennene.

Anonymkode: 8ee96...9f8

Jeg gjør jo det, men det må være to for å danse tango!

Jeg har blitt lagt an på av opptatte menn opp gjennom livet jeg også, men med engang jeg fant ut at de var opptatte så stakk jeg.

ts

• Liker 7
Skrevet

Ja. Det er tragisk. Men en mann som er trofast KUN fordi ingen vil ligge med han er ikke noe bedre enn en utro mann etter min mening.

Anonymkode: 4497f...6e5

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Neida akkurat det samme, men jeg er bedratt av min mann og da er det den andre damen og han selvfølgelig, jeg er rasende på.

Ts

Så det er mannen/dama man er utro med sitt ansvar? Litt av en tankegang. 

• Liker 1
Skrevet

Fortell det til samboeren da? Stakkars dame :(

Jeg kjenner ikke dama dessverre. 

Skrevet

Noen menn forteller ikke at de har kjæreste.. 

Anonymkode: f021e...71b

• Liker 5
Skrevet

Noen menn forteller ikke at de har kjæreste.. 

Dette har faktisk skjedd meg to ganger på få år som singel. Da mister man litt troa på menn..

• Liker 6
Skrevet

Men ja, Ts, jeg er helt enig. Mange som sier at det bare er den opptatte part som har skylda, men man er da virkelig ikke skyldfri om man ligger med vedkommende.

• Liker 8
Skrevet

Jeg skrev at det er mannen sitt ansvar, men hvis ingen sa ja til å pule med de hadde ikke utroskap fantes!

Eh..... du tror ikke utroskap hadde eksistert så lenge kvinner bare sa nei til å pule gifte menn? Hva med de som blir løyet til av gifte menn? Hva med menn som oppsøker en betalende tjeneste? Hva med menn som voldtar? Hva med menn som oppsøker andre menn?

Utroskap har flere muligheter til å oppstå uten at det er en villig kvinne sin skyld. Snakk om å forenkle problemet!

Men slik jeg forstår deg så har din mann vært utro med en villig kvinne. Som har vært klar over at han var gift. Og det er IKKE greit å legge seg etter en slik mann. Din mann har også vært klar over at han har vært gift. Men det at han har vært utro spiller du ned med uttalelsen 'han har også sitt ansvar', mens du likevel plasserer skylden hos den andre kvinnen. Hvorfor det egentlig? Hvorfor har hun mer skyld enn han? Bare trådtittelen din forteller oss hvor du plasserer skylden. De har faktisk vært to om det.

Anonymkode: 6e796...abb

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...