AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #1 Skrevet 16. september 2021 Jeg venter nr 2, og tenkte det hadde vært gøy å fortelle det til besteforeldre ved å la sønnen min ha på seg en tskjorte med "Jeg skal bli storebror" eller liknende. Men siden jeg er litt sent ute rekker jeg ikke å bestille på nett. Er det noen som vet om butikker i oslo som har slike tskjorter? Evt nettsider med veldig kort leveringstid 🙂 Anonymkode: 4cc27...093
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #2 Skrevet 16. september 2021 Hm kanskje, hadde pyjamas for litt siden jaffal Anonymkode: 91f55...2dc
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #3 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hm kanskje, hadde pyjamas for litt siden jaffal Anonymkode: 91f55...2dc Takk for tips. På nettsiden fant jeg bare en genser, og den var ikke tilgjengelig i fysiske butikker, men kan jo hende de har noe liggende. Jeg får ta en runde og lete 🙂 Anonymkode: 4cc27...093
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #4 Skrevet 16. september 2021 MeMini tror jeg hadde Storebror-klær en gang i tiden. De finnes jo ikke lenger, så du kan jo sjekke Finn? Anonymkode: e95ff...cac
Ulrikke Skrevet 16. september 2021 #5 Skrevet 16. september 2021 Kjøp en ensfarget (hvit) og skriv selv med tekstiltusj? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå