Gjest Gjest_harald_* Skrevet 27. september 2005 #1 Skrevet 27. september 2005 hvordan ser egentlig en sexy mannerumpe ut? For meg ser de stort sett like ut alle sammen.
LilleMy Skrevet 27. september 2005 #2 Skrevet 27. september 2005 Stramme, fine muskler på akkurat den delen av mannens kropp er MEGET sexy.........
hecuba Skrevet 27. september 2005 #3 Skrevet 27. september 2005 For meg ser de overhodet ikke like ut.. Skal faktisk litt til for at jeg synes rumpa er sexy(har aldri vært det jeg har fokusert mest på når det kommer til utseendet). Liker veldig godt rumpa til typen da.. Jeg svarte vel egentlig ikke på spørsmålet ditt...?
Gjest Manic Skrevet 27. september 2005 #4 Skrevet 27. september 2005 Som en sprettball ...eller helst to da
Gjest Gjest_harald_* Skrevet 27. september 2005 #5 Skrevet 27. september 2005 Små? Eller muskuløse? jeg skjønner ikke helt nei
hecuba Skrevet 27. september 2005 #6 Skrevet 27. september 2005 (endret) Ikke skrukke-henge-rumper. Skal ha litt form, litt muskel antydning og samtidig mye å klype i! De skal helst ikke være for små heller.. mener jeg da.. Sorry, men det var den beste beskrivelsen jeg kunne komme med.. Endret 27. september 2005 av hecuba
LilleMy Skrevet 27. september 2005 #7 Skrevet 27. september 2005 Stor eller liten - det viktige er jo at det står til størrelsen kropp den sitter på!
Gjest Gitte Skrevet 27. september 2005 #8 Skrevet 27. september 2005 åh... runde fine manneromper er så vanvittig sexy!!! For min del skal det være to små runde baller som er der, ingenting som henger nei... og gjerne en antydning til muskel på hver rompeball..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå